Fitness Seller

Log all eyez on me

was juist mijn bedoeling om alleen carbs in begin van de dag te eten... en wil mijn totale carbs per dag niet hoger hebben dan 300... anders verdeel ik de 125 gram zilvervliesrijst over maaltijd 2 en 4?

dat zou ook nog kunnen ja. Denk niet dat je al te bang voor carbs moet zijn, zeker niet als je ace met t3 en prop gaat draaien.

dit wordt mijn trainingschema

maandag: borst +-30min en daarna 40min cardio
dinsdag: benen/kuiten +- 40min en daarna 20min cardio
woensdag: Rug +- 40min en daarna 30min cardio
donderdag: 1uur cardio
vrijdag: schouders/Triceps +-40min en daarna 30min cardio
zaterdag: biceps +- 20min en daarna 50min cardio
zondag: 1uur cardio en 20min sauna

wel veel cardio bro...kun je trouwens nog fatsoenlijk cardio doen na een beentraining.?
zaterdag alleen biceps? Daar zou je je onderarmen ff flink mee kunnen pakken.

• Topic Starter Topic Starter
alles mag;)
in principe kun je tijdens T3 behoorlijk eten ja, je stofwisseling krijgt r een aardige boost van. T3 goed afbouwen en tijdens afbouwen je carbs juist opkrikken.

ok dan kan ik idd nog wat meer carbs eten... maar aan de andere kant hoe droger ik kom hoe beter...

dat is zo, daarentegen zou het zonde zijn van je pasgewonnen massa wanneer je te snel gaat. Hardlopers zijn doodlopers, dus zou het lekker ff rustig aan doen, met dit voedingsschemaen cardio hoeveelheid zou je nog wel s spier kunnen gaan verliezen als je te snel wil.

ja mag zeker geen massa verliezen moet puur vet zijn... ga de eerste week nog 125g zilvervliesrijst toevoegen dat is nog eens 461 kcal erbij en 100g carbs dan zit ik aan 250 gram rijst per dag

wel veel cardio bro...kun je trouwens nog fatsoenlijk cardio doen na een beentraining.?
zaterdag alleen biceps? Daar zou je je onderarmen ff flink mee kunnen pakken.

ik ben nu al twee weken aan dit tempo bezig en het lukt aardig... denk toch een halve procent gedaald in BF... maar met de tren en T3 zal het wel heftiger gaan dus moet oppassen... en onderarmen train ik nooit en zijn al 2 cm gegroeid tijdens deze kuur...

Hey kerel!!

Wat een week voor jou als je elke dag traint!
Maar petje af ik denk trouwens net zoals roberto wat die carbs betreft!

foto's niet vergeten he....

Succes verder

Hey kerel!!

Wat een week voor jou als je elke dag traint!
Maar petje af ik denk trouwens net zoals roberto wat die carbs betreft!

foto's niet vergeten he....

Succes verder

ik heb het er voor over en wil er deze zomer echt goed bij staan... daarom wil ik alles uit dit kuurtje halen... en foto's komen er zeker binnen 5 weken dan hoop ik op 10% te staan met brute massa :D

hier nog update's? :cool:

het was twee weken stil hier... gewoon rustige training en goede voeding tot dat de lange esthers uitgewerkt waren en vandaag terug begonnen...
100mg test prop en 75mg tren ace in mijn bil gezet (dit ga ik om de dag gedurende 5 weken doen) en 50mcg T3 en 60mg Ephedrine. (ook gedurende 5weken maar wel nog opbouwen) doel is om de komende 5 weken zoveel mogelijk vet te verliezen...

T3 op en afbouwen he pik..

T3 dosering
dag 1-4 50mcg
dag 5-10 75mcg
dag 9-20 100mcg
dag 21- 26 75mcg
dag 27- 30 50mcg

wanneer 100mcg te heftig is dan blijf ik op 75mcg en ephedrine hou ik op 90mg per dag miss 120mg, zal wat afgaan op het gevoel...

Damn klinkt lekker...
Erg benieuwd!!

je opbouw is behoorlijk ruw, maar dat gaat op zich nog...afbouwen moet je echt met kleinere stapjes doen kerel, tot halve tabjes aan toe..

missch nog een goeie, kijk s naar caffeine tabs op internet, kost iets van 10 euro of zo en dat versterkt de werking van ephedrine behoorlijk, plus het is vochtafdrijvend en tast je spieren amper aan...ideaal dus eigenlijk..

je opbouw is behoorlijk ruw, maar dat gaat op zich nog...afbouwen moet je echt met kleinere stapjes doen kerel, tot halve tabjes aan toe..

missch nog een goeie, kijk s naar caffeine tabs op internet, kost iets van 10 euro of zo en dat versterkt de werking van ephedrine behoorlijk, plus het is vochtafdrijvend en tast je spieren amper aan...ideaal dus eigenlijk..

is een fatburner met caffeine ook goed?

en miss beter dit schema dan?

dag 1-4 50mcg
dag 5-8 75mcg
dag 9-12 87.5mcg
dag 13-20 100mcg
dag 21-24 87.5mcg
dag 25-28 75mcg
dag 29-32 62.5mcg
dag 33-35 50mcg

Laatst bewerkt:
is een fatburner met caffeine ook goed?

Hangt van de de andere ingredienten af ;)
Let er wel op dat de ideale verhouding van caf & efi 10 op 1 is.
Dus als je op 120mg Efi gaat lopen, je 1200mg caf nodig hebt. Wat best wat veel is.
En imo is efi boven de 100mg niet effectiever.

lees deze nog maar even erop na voor toevoegen van bv aspirine of yohimbine
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven