Fitness Seller

Log anavar

Ranguh

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m82
Massa
74kg
Vetpercentage
9%
Hoi Allemaal,

Ik heb zojuist mijn eerste anabool pil ooit ingeslikt. Ik kom net uit een cut waar ik 82.5kg woog en ik 1.82 lang ben. Ik ben in 9 weken van 82.5 met 19% vet naar de 72 kg gezakt met 10% vet. (1 kilo vet per week gemiddeld gedaald.) Nu ga ik beginnen met een kuur anavar om even droog te blijven en zoveel mogelijk massa aan te zetten, hopelijk 2/3kg in 6/7 weken.

Voedingschema is laag/hoog

Di VR (hoog)

80gr havermout / 6 eieren.
150 gr gewogen rijst met 200 gr kip en 150 gr groene groente
200 gr witvis met 150 gr groene groente
200 gr mager rundervlees met 150 gr groene groente
avond eten met me ouders mee maar wel clean dus 200 gr kip bv met 300 gr aardappel of 150 gr pasta
voor t slapen 50 gr noten en 500 gr kwark.

Laag ma wo do za zo

50 gr havermout / 6 eieren
200 gr kip/witvis/mager rundervlees en 150 gr groene groente
200 gr kip// en 50 gr noten
200 gr witvis// 150 gr groene groente
200 gr mager rundvlees / 150 gr groene groente
kwark 500 gr en 50 gr noten

Na het trainen een stuk fruit met 50gr whey en creatine. Tijdens trainen bcaa.

Verder is op zat of zon avond me cheat maaltijd en eet ik wat ik wil met beperking van suikers.

Ik gebruik creatine / visolie zuiver / vit pillen erbij.

Trainingschema is

Ma Borst tricep
Di rug bicep
wo rust
Do schouders
Vr armen
Za borst rug
Zo rust

Geen benen helaas omdat ik al 2 en half jaar een blessure aan mijn kuit heb en ben het nu rust aan het geven.

Veel massa zul je toch niet gaan krijgen denkik. Maar succes man!

Succes! Ga je foto's posten?

(Ik pak even mijn popcorn erbij want dit wordt weer smullen)

Beter Winny nemen. Anavar geeft meer gwn een droge look. Ga je weinig mee winnen/behouden. Als kennismaking kan het natuurlijk wel maar het gaat weinig zoden aan de dijk brengen. Ik denk dat je beter eerst wat kgs nog natty gaint endan eens gaat kijken naar een test only kuur.

Misschien lees ik er overheen, maar hoeveel Var ga je per dag pakken en hoe lang?

• Topic Starter Topic Starter
Beter Winny nemen. Anavar geeft meer gwn een droge look. Ga je weinig mee winnen/behouden. Als kennismaking kan het natuurlijk wel maar het gaat weinig zoden aan de dijk brengen. Ik denk dat je beter eerst wat kgs nog natty gaint endan eens gaat kijken naar een test only kuur.

Ja is idd meer kennismaking en ik hoop en ik denk toch wel 2 kg spiermassa ermee te winnen. We zullen zien:D

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

Misschien lees ik er overheen, maar hoeveel Var ga je per dag pakken en hoe lang?

Scherp gezien, eerste 2 weken 2/1/1 dus 40 gram totaal. Daarna 4 weken op 50/60 gram. Nakuur is 2 weken.

---------- Toegevoegd om 11:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Succes! Ga je foto's posten?

(Ik pak even mijn popcorn erbij want dit wordt weer smullen)

Ja ga ik doen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar gab met een kuitblessure kan je toch wel iets doen voor je benen, dit is toch vrij belangrijk.

Grote kans dat het al winny is..

Opbouwen is verder niet nodig.

Maar succes!

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
Maar gab met een kuitblessure kan je toch wel iets doen voor je benen, dit is toch vrij belangrijk.
Dat zou je inderdaad denken, maar het strekken doet al pijn dus bijvoorbeeld leg extension is al pijnlijk en ik wil dat het nu een keer hersteld. Ben ook gestopt met werken omdat ik niet meer op me been kon staan en het dus rust wil geven. Ziekenhuis zegt rust / Fysio en opbouwen. Doe wel kuit oefeningen maar stelt weinig voor.. Me benen zijn gelukkig door het wielrennen van vroeger nog op een bredere maat.

In voor gekke anavar gains.

Als je net gecut hebt en je gaat nu meer eren ga je sowieso groeien, mits je goed eet. Je gaat na een cut sneller in gericht stijgen dan wanneer niet net gecut hebt. Je gaat dus niet kunnen zeggen wat het resultaat is van de Anavar of je aangepast dieet.

Bottomline is Anavar gewoon niet de moeite waard. Ga eerst een paar maanden goed eten en natty gainen ipv meteen naar de AAS te grijpen.

Ja is idd meer kennismaking en ik hoop en ik denk toch wel 2 kg spiermassa ermee te winnen. We zullen zien:D

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

Scherp gezien, eerste 2 weken 2/1/1 dus 40 gram totaal. Daarna 4 weken op 50/60 gram. Nakuur is 2 weken.

---------- Toegevoegd om 11:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Ja ga ik doen!

40 gram totaal? 50/60 gram? Dat zijn flinke dosissen man!! Misschien verstandig als je er gewoon ver van weg blijft...

Anavar only > out

Ben je nou serieus met flinke dosissen anavar?

Als hij 40 gram per dag gaat slikken bedoelt, dan wel ja! Aangezien hij 2/1/1 als 40 gram ziet, dus 10mg per pil, dan zou je 20mg/10mg/10mg verdeeld over de dag nemen zoals hij beweert. Als hij dan zegt op 40 gram uit te gaan komen tjaa.... Is wel even een verschilletje he! 1 gram injecteren is om de 3 dagen is al heel wat, laat staan 40gram aan orals per dag :D

Als hij 40 gram per dag gaat slikken bedoelt, dan wel ja! Aangezien hij 2/1/1 als 40 gram ziet, dus 10mg per pil, dan zou je 20mg/10mg/10mg verdeeld over de dag nemen zoals hij beweert. Als hij dan zegt op 40 gram uit te gaan komen tjaa.... Is wel even een verschilletje he! 1 gram injecteren is om de 3 dagen is al heel wat, laat staan 40gram aan orals per dag :D

obv bedoeld hij mg

Terug
Naar boven