be happy
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

be happy zei:hier effe een fotootje van mijn rug, ik sta er beetje beroerd op maar dat komt omdat me vrouw even snel een foto moest maken van mij om die uitslag op me rug beetje goed te kunnen zien.
ik heb ook van voor eentje maar ik moet me lelijke kop effe verbergen anders ziet de aivd gelijk dat ik t ben hahahaha
even kijken of t lukt.......
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ironmike86 zei:ziet er anders wel deftig uit aangezien je leeftijd![]()
ironmike86 zei:ik heb het ook man,maar ik heb het ongeluk dat ik alletwee de billen heb gestekt,in de linker de test en de rechter de deca...de linker is om te besterve,ik kan niet deftig in m'n auto stappen,en eruitkome is nog erger,het zal voor mij enkele weken geen beentraining worden...gelukkig heb ik wat reserve op m'n wandelstokken
@be happy je moet ongever 20 mg nemen totals de schijf/gevoeligheid wegtrekt en het liefst nog een dag of 2 langer voor de zekerheid...
be happy zei:weer een update,
de dianabol is nu paar dagen gestopt en merk dat toch druk op me hoofd minder is en dat ik met trainen minder snel een vermoeid/ vol gevoel heb.
tepels blijft toch wel een probleem vind ik hoor maar volgens mij kijk ik het ook erger dan het is maar de bobbels zitten er nog(iets minder wel).