AndroidHealthClinic

log be happy. we zijn begonnen

• Topic Starter Topic Starter
lekkere rooie vlekken he??? komt ook door eiwitten hoor, meestal dan last van maar ja, strak beetje roosteren in de zon dan trekt het wel bij.

zit net te kijken, is een beroerde k*tfoto maar ja heb ik tenminste fotootje staan.

Nice tattoo bro........:D

Maar je hebt inderdaad een aardige acne ontwikkeld. Ik heb af en toe een klein puistje en die tip ik aan met Trentinoine, is ie weer vrij snel weg. Je zou dat kunnen proberen.

Ook vader van een dochter........?

Antiroos shampoo?????? Heb je dan haar op je rug.....:D

Nee bro nooit van gehoord. Nogmaals ik heb er bijna geen last van, nu in de 4e week heb ik nog maar twee kleine puistjes gehad. Die Trentinoine doet het voor mij geweldig.

Ha, ik heb er drie...... (dochters dan he) :p

hallo daar zijn we weer.
effe update over proviron, blijft zelfde (iets minder) als bij nolva.
aleen schijnt dit dus de kuur minder te beinvloeden.
het lijkt alleen wel of dit wel het vocht in me lichaam afdrijft omdat ik wat droger lijk te worden, weet iemand of dit zo is met proviron???

verder had ik gister tijdens mijn nachtdienst steken onder mijn schouderblad, echt zeurende steek wat later naar me nek doortrok.
nu geslapen en is wel wat minder maar voel het nog wel.

ik heb echter onwijze zin im borsttraining te doen, ga zo proberen maar hoop dat geen last krijg met gewicht laten zakken.

aiaiaiai moet net niezen ****kkkk wat een steek er doorheen pfoeeee, effe dorrbijten maar.

see you

hoe is het met confiance eigenlijk??? jij zit toch ook midden in de kuur??

al gains??

Yep en jij loopt een week voor op mij, ik zit nu in m'n 4e week en heb iets meer dan 3 kilo erbij. Van een echte krachttoename voel ik nog niet veel........dat komt misschien nog. Verder doet de test z'n werk....dat merk ik.......ik kan al niet eens meer naar een blood enkeltje kijken, zucht. :D

be happy zei:
hier effe een fotootje van mijn rug, ik sta er beetje beroerd op maar dat komt omdat me vrouw even snel een foto moest maken van mij om die uitslag op me rug beetje goed te kunnen zien.
ik heb ook van voor eentje maar ik moet me lelijke kop effe verbergen anders ziet de aivd gelijk dat ik t ben hahahaha

even kijken of t lukt.......
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zolang die uitslag niet zo erg op je k*nis zit, is het niet zo erg...
Mooi fysiek trouwens, met name je schouders!

ziet er anders wel deftig uit aangezien je leeftijd ;)

ironmike86 zei:
ziet er anders wel deftig uit aangezien je leeftijd ;)

ouwe lul al he?? ja vroeger had ik wat andere interesses (feesten en gekkigheid) en heb altijd selectie gevoetbald dus dan komt er weinig bij.

ironmike86 zei:
ik heb het ook man,maar ik heb het ongeluk dat ik alletwee de billen heb gestekt,in de linker de test en de rechter de deca...de linker is om te besterve,ik kan niet deftig in m'n auto stappen,en eruitkome is nog erger,het zal voor mij enkele weken geen beentraining worden...gelukkig heb ik wat reserve op m'n wandelstokken :D

@be happy je moet ongever 20 mg nemen totals de schijf/gevoeligheid wegtrekt en het liefst nog een dag of 2 langer voor de zekerheid...

waarom zet je het niet in spuit,
lang niet zo gevoelig, en werkt ook.

@ be happy
Heb je die nieuwe avatar van je, van die site waar je je spullen vandaan hebt toevallig? :D

dat zou mooi zijn hoor, nee ik vond dat spuitje door me lip toch iets te ervaren in de anab. overkomen als avatar. beetje blijven afwisselen.

en flex wheeler is gewoon ****ing mooi gespierd, heb die dvd ook van m, echt een perfect lichaam.

weer een update,
de dianabol is nu paar dagen gestopt en merk dat toch druk op me hoofd minder is en dat ik met trainen minder snel een vermoeid/ vol gevoel heb.

tepels blijft toch wel een probleem vind ik hoor maar volgens mij kijk ik het ook erger dan het is maar de bobbels zitten er nog(iets minder wel).

kijk het nog effe aan,
wel lekker geknald weer vandaag al is het met krachttoename toch niet onwijs noemenswaardig maar ja. we gaan lekker door .

morgen weer effe wegen
groeten byebye

be happy zei:
weer een update,
de dianabol is nu paar dagen gestopt en merk dat toch druk op me hoofd minder is en dat ik met trainen minder snel een vermoeid/ vol gevoel heb.

tepels blijft toch wel een probleem vind ik hoor maar volgens mij kijk ik het ook erger dan het is maar de bobbels zitten er nog(iets minder wel).

Op je foto is in ieder geval niets van gyno's te zien. Ik blijf toch ook die gevoelige tepels weer krijgen, ben maar weer aan de nolva begonnen.

Bij mij gaat de d-bol er aan het einde van de week af.

succes verder

aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik word gek van dat t*fus bankdrukken.
gister weer bankdrukken na een tijd dumbbells gedaan te hebben. we deden m wel na flyes (zwaar), maar toch.
ik kreeg m verromme niet hoger dan 100 kg en dat is nou altijd, vlogens mij zit het gewoon in me kop of zo.

pas heb ik m (ergens anders dan sportschool) maar toen begon ik er wel mee tot 110 gekregen in mijn eentje, zou flyes dan zoveel kracht weghalen???
moet dan wel,anders word ik gek.

volgende keer maar mee beginnen en dan kijken, dit is niet goed voor mijn moraal. daarbij train ik met een maat die sterker is dus dan flip ik helemaal.

maar ja, ik moet me ook niet zoveel op de hoeveelheid van gewicht focussen of wel???

groeten jongens byebye

als je de echte kracht wil zien bij bankdrukken dan moet je met die oefening beginnen,ik begin altijd met bankdrukken!! daarna doe je dan flyes,dat zal je pas voelen,als je je schema eens wil omgooien doe dan eens op het laatste je bankdrukken,maar dan moet je niet verwachten dat je evenveel duwt als je het als eerste zou doen :)

zo daar zijn we weer, ik heb wel een weekie acheter de rug die ik gauw wil vergeten.
zo ziek als een hond, daarbij was mijn dochter ook nog eens beroerd waardoor ik zelf niet aan me rust toekwam (snachts ook niet) wat niet je herstel bevorderd.
eten op een lager pitje en futloos je weet misschien wel hoe dat gaat, maar ja nu lijkt het allemaal weer beter te gaan en kracht komt langzaam terug.
het heeft 3 dagen training gescheeld maar het voelt alsof je er een week of zo bijgelopen heb hahaha teringzooi.
volle kracht vooruit maar weer.
groeten

Terug
Naar boven