XXL Nutrition

log be happy. we zijn begonnen

Ironmind zei:
Al betaal je het dubbele, dan wat je nu betaald, dan nog is het beter ze te nemen, tenzij je tietuh wilt.. :D
Beter voorkomen dan genezen! ;)

Yep bro, je hebt helemaal gelijk, I rest my case. ;)

confiance zei:
Dan ben je behoorlijk bestolen, de prijs is doorgaans 50 eurie voor 100 x 10mg tabs.

idd heb ik ook betaalt.hoeveel zijn de heren in totaal nu al bijgekomen?

ik 6 kg op 12 dagen,ongelofelijk...ik sta er zelf versteld van I LOVE TESTO!!!

weet je ik denk niet dat ik last heb van gyno,ik denk dat het gewoon vet is die onder de tepels zitten,want als het bv koud wordt dan krimpt ie en lijkt het trug een normale (gespierde:)) mannenborst.dus met femara zal het bij mij onder controle te houden zijn.

ciao people

Waar kan ik je log vinden ironmike86?
Veel gepakt iig! D-bol kick?

ik hou geen log bij :)

veel te veel werk :) en kan niet elke week m'n vet meten,ik kan enkel maar op de weegschaal staan,maar ik moet zeggen dat het er in de spiegel flink begint uit te zien,m'n vet is maximum 1% gestegen denk ik.
ik doe idd een kickstart met d-boll 40 mg gedurende 3 weken...

ironmike86 zei:
ik hou geen log bij :)

veel te veel werk :) en kan niet elke week m'n vet meten,ik kan enkel maar op de weegschaal staan,maar ik moet zeggen dat het er in de spiegel flink begint uit te zien,m'n vet is maximum 1% gestegen denk ik.
ik doe idd een kickstart met d-boll 40 mg gedurende 3 weken...

Je mag noteren in je log wat je wilt, zoals kracht + gewichttoename, houd het globaal anders...
40mg D-bol 3weken, welke Test gebruik je erbij op hoeveel mg?

ik zal een logje aanmake voor u ze :D

• Topic Starter Topic Starter
die ironmike die is aan t knallen!!! maar goed ik merk ook wel dat het gaat lopen nu.
zit te twijfelen om als diana is afgelopen om dan 500 test te gaan zetten voor 6 weken.
maar ik kijk eerst nog anderhalve week hoe dit zo gaat.

ik eet ook niet onwijs droog, probeer kiloos aan te komen wat ik kan ( niet te vet natuurlijk)
zit nu op 98 kilo maar waar al die kiloos zitten is mij ook een raadsel want zo gigantisch ben ik niet hoor!!!!

zal van de week effe fotootje er op zetten als ik dat voor mekaar krijg.

vandaag weer lekker borst triceps training achter de rug en die pomp blijft echt heftig hoor!!!
mijn hele lichaam voelt ook ****ing gevuld nu. je ziet het wel beter nu ook, alleen mijn buik word steeds minder droog ook omdat ik flink aan t eten ben maar ja..... zwaarder worden is het credo

groeten

be happy zei:
die ironmike die is aan t knallen!!!

:haha: thanks :D

be happy zei:
vandaag weer lekker borst triceps training achter de rug en die pomp blijft echt heftig hoor!!!
mijn hele lichaam voelt ook ****ing gevuld nu. je ziet het wel beter nu ook, alleen mijn buik word steeds minder droog ook omdat ik flink aan t eten ben maar ja..... zwaarder worden is het credo

dat gevoel dat je zo super gevuld bent is toch super he,momenteel blijft m'n pomp bijna een hele dag aan,en ongeveer een half uur nadat ik gegeten heb word die nog eens extra versterkt,op je buik moet je niet zo letten nu,dat train je er dan later maar rustig af :)
knal maar lekker door homie ;)
het beste :D

hallo mensen weer effe een update, ik zit sinds gister effe in een dip.
vooralomdat ik niet echt onwijs veel rust kan pakken en me tepels hard blijven.

ik heb ook minder gegeten de laatste 2 dagen waardoor je voor je gevoel minder strak in pak zit.
maar ik moet me er weer bovenop trekken toch???

heb wel besloten om dianabol te stoppen, heb nog voor een dag of 4 dan moest ik bijbestellen.
verder heb ik provilon besteld om te proberen ook omdat dit minder je kuur beinvloed????

tot laters
byeybe

Kom op man, herpak jezelf...................om het maximale uit je kuur te halen moet je doorgaan, dip of geen dip. Blijf eten, blijf trainen. Eet desnoods nog iets vaker per dag, gewoon kleinere porties maar meerdere keren. Zet de knop om en knallen. Als je futloos bent begin dan even met wat lichtere sets en werk je op naar de max. Het zou zonde zijn als je de kuur voorbij laat gaan zonder het maximale te pakken, voordat je weer kan kuren is het zo weer een half jaar verder. De zomer komt eraan....... so go for it!!!!!

Balen van je gevoelige tepels, heb er zelf ook wel een beetje last van, hou het in de gaten.

Succes bro.

Emiel R......:D

ja inderdaad je heb gelijk, zo dacht ik dus ook. het viel effe niet mee maar ben blij dat ik doorga hoor.
ben gelijk gister borst gaan knallen en bankdrukte toch zon 15 kilo meer als normaal in mn eentje.....maar ikk had ook een tijd geen bankdruk gedaan, laatste tijd hebben wij ons met dumbbelldrukken bezig gehouden.

kijk en dat zijn toch ook weer de opstekers hoor.. toch 15 kilo.

heb nog paar dagen diana dan zonder, heb sinds gister de provilon binnen, hele kleine pilletjes als dat maar helpt hahahaha

byebye

Goed zo, dat hoor ik graag. En die 15kg meer moet toch motivatie genoeg zijn dacht ik, knallen dus.

Ik ben ook aan m'n laatste dagen D-bol bezig, zal het nog gaan missen.

confiance zei:
Ik ben ook aan m'n laatste dagen D-bol bezig, zal het nog gaan missen.

Aangezien je je log niet meer aan het bijhouden bent.. Hoe sta je er nu voor, merk je de test al, hoeveel KG's winst?
Gr John.

be happy, mede dorpsgenoot! 15kg meer drukken is meer dan lekker goos ;)
Knalze nog ff!

Ironmind zei:
Aangezien je je log niet meer aan het bijhouden bent.. Hoe sta je er nu voor, merk je de test al, hoeveel KG's winst?
Gr John.

Ik weeg me om de twee weken, was vorige week 3 kg aangekomen.

Voel je de test al?

Hahahahahaha, yep.............

hier effe een fotootje van mijn rug, ik sta er beetje beroerd op maar dat komt omdat me vrouw even snel een foto moest maken van mij om die uitslag op me rug beetje goed te kunnen zien.
ik heb ook van voor eentje maar ik moet me lelijke kop effe verbergen anders ziet de aivd gelijk dat ik t ben hahahaha

even kijken of t lukt.......
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven