- Waardering
- 2
Ironmind zei:Al betaal je het dubbele, dan wat je nu betaald, dan nog is het beter ze te nemen, tenzij je tietuh wilt..
Beter voorkomen dan genezen!![]()
Yep bro, je hebt helemaal gelijk, I rest my case.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ironmind zei:Al betaal je het dubbele, dan wat je nu betaald, dan nog is het beter ze te nemen, tenzij je tietuh wilt..
Beter voorkomen dan genezen!![]()

confiance zei:Dan ben je behoorlijk bestolen, de prijs is doorgaans 50 eurie voor 100 x 10mg tabs.
) mannenborst.dus met femara zal het bij mij onder controle te houden zijn.ironmike86 zei:ik hou geen log bij
veel te veel werken kan niet elke week m'n vet meten,ik kan enkel maar op de weegschaal staan,maar ik moet zeggen dat het er in de spiegel flink begint uit te zien,m'n vet is maximum 1% gestegen denk ik.
ik doe idd een kickstart met d-boll 40 mg gedurende 3 weken...
be happy zei:
thanks 
be happy zei:vandaag weer lekker borst triceps training achter de rug en die pomp blijft echt heftig hoor!!!
mijn hele lichaam voelt ook ****ing gevuld nu. je ziet het wel beter nu ook, alleen mijn buik word steeds minder droog ook omdat ik flink aan t eten ben maar ja..... zwaarder worden is het credo

?
confiance zei:Ik ben ook aan m'n laatste dagen D-bol bezig, zal het nog gaan missen.
Ironmind zei:Aangezien je je log niet meer aan het bijhouden bent.. Hoe sta je er nu voor, merk je de test al, hoeveel KG's winst?
Gr John.