XXL Nutrition

log be happy. we zijn begonnen

confiance zei:
Maar heb jij nu nog steeds last van gevoeligheid of ook van verdikkingen????

Gevoelig niet meer, dat stopte halfjaartje geleden, maar ik heb wel tietuh, echt enorme gyno ;).
Ik denk een bal van ongeveer 2cm (diameter) + beetje vet, dus aardig verdikt inderdaad! :D

ironmike86 zei:
ik heb zowiezo al gevoelige tepeltjes :) ik merk wel dat er zich precies wat vet rondstapelt,maar ze jeuken niet,en zijn niet extra gevoelig,is dit dan het begin van gyno of zou dit gewoon vet zijn die na de kuur of als ik met femera begin gewoon wegtrekt?

Beetje vet is wel normaal... Je moet er even in knijpen, voel maar gewoon even of er iets wat hardere stukjes nabij de tepels zitten!
Als dat er zit, dan moet je het goed in de gaten gaan houden... ;)

• Topic Starter Topic Starter
bij mij zijn het ook aardige ballen hoor!!!

hoe groot kan zoiets worden dan??? en tot hoe hoog dosering is nodig met nolva? zit nu op gewoon 20 mg die ik in 1 keer neem.

ik zit er ammaar aan te voelen ook echt klote, wat zijn opties dan??
stoppen met dianabol of is het al te laat nu.

en komt het door dianabol alleen of kan het ook door test of deca komen.

graag wat antwoorden van jullie graag, zit me niet lekker.

We zijn een lekker stel bij elkaar zeg, misschien moeten we op de kermis gaan staan....:p

Ik heb gelukkig helemaal geen verdikkingen, alleen maar wat gevoeligheid gehad. Maar wat ik van jullie hoor, das wel balen!!!! Zou het door de d-bol of door de test komen, of is het het gevolg van het nemen van as in het algemeen ???

hey allemaal veel succes met jullie kuurtjuhs
@confiance gyno wordt zover ik weet niet veroorzaakt door d-bol het is dus of test of deca.
De pijnlijke plekken op de inject spots is best normaal en went na een tijdje maar als het rood wordt, op zwelt en je krijgt koorst dan is het niet goed. In zo'n geval zou ik de dokter/huisarts daarplegen.
veel succes nog

Groeten
..

PS: ben zelf nu ook een kuur met deca, test en d-bol aan het overwegen voor de zomer

@be happy : femare is een vochtbestrijder die ook wel tegen gyno helpt,
20 mg nolva is normaal voldoende,maar je kan het indien nodig opdrijven

@gyno kan wel degelijk veroorzaakt worden door d-boll,het is een hormoon als een ander,maar ik denk nou niet dat het vlug zal optreden bij 30 of 40 mg per dag,maar in combi met de test en de deca,zal het proces wel versneld worden,

ik denk dat ik ga beginnen met femara,voor alle zekerheid.

effe update van mij,na 9 dagen,5 kg winst,vet nog bijna niet gestegen (+0.2%)...:cool:

[effe update van mij,na 9 dagen,5 kg winst,vet nog bijna niet gestegen (+0.2%)...:cool:[/QUOTE]

zozo dat gaat lekker toch???? beterrr

bij mij zit er na 12 dagen pas 2 kilo bij heb me vanochtend gewogen,, toch meer vreten ga ik nu, de test en deca zal in loop van volgende week gaan inwerken dus dan gaan we wat sneller misschien.

groeten

nogmaar 2 kg na 2 weken? ik zit zelf maar op 3000kcal (mss zelfs iets minder) ik reageer er beter op dan verwacht :) khoop alleen dat er na 4 weken de rek niet uit is... dat ik nog de volle 10 weken blijf groeien al is het maar 1kg per week,ben ik al zeer tevreden mee :D

hallo lezers!!! nummer 3 zit erin dus week 3 gaat beginnen. langzaam gaat de deca en test inwerken dus we wachten maar af.

ondertussen toch al makkelijker met zetten hoor, we worden al aardige profs hahahaha

ik ben dus nog steeds aan nolva en het blijft nu een beetje hetzelfde (bobbel onder tepel(s) dus ik ga maar door, al moet het niet erger worden.
zit nu op 20 mg heeft hogere dosis zoveel meer effect denk???

tot zover deze update byebye

ironmike86 zei:
nogmaar 2 kg na 2 weken? ik zit zelf maar op 3000kcal (mss zelfs iets minder) ik reageer er beter op dan verwacht :) khoop alleen dat er na 4 weken de rek niet uit is... dat ik nog de volle 10 weken blijf groeien al is het maar 1kg per week,ben ik al zeer tevreden mee :D

ja het lijkt mij ook fijner als je de volle 10 weken elke week een goeie kilo pakt dan dat je in week 3 en 4 dikke 5 kilo pakt en dat daarna de rek eruit is.

das wel waaar tuurlijk:cool:

be happy zei:
bij mij zijn het ook aardige ballen hoor!!!

hoe groot kan zoiets worden dan??? en tot hoe hoog dosering is nodig met nolva? zit nu op gewoon 20 mg die ik in 1 keer neem.

ik zit er ammaar aan te voelen ook echt klote, wat zijn opties dan??
stoppen met dianabol of is het al te laat nu.

en komt het door dianabol alleen of kan het ook door test of deca komen.

graag wat antwoorden van jullie graag, zit me niet lekker.

Kan heel groot worden ;)
Zou Nolva op 40mg of hoger zetten zonodig + Femera.

confiance zei:
We zijn een lekker stel bij elkaar zeg, misschien moeten we op de kermis gaan staan....:p

Ik heb gelukkig helemaal geen verdikkingen, alleen maar wat gevoeligheid gehad. Maar wat ik van jullie hoor, das wel balen!!!! Zou het door de d-bol of door de test komen, of is het het gevolg van het nemen van as in het algemeen ???

Van AAS in het algemeen :D Hoort er nu eenmaal bij.. Maar bij mij kwam het van Test!

Ik heb als voorzorg de d-bol er maar uitgegooid en ga met Test-E alleen verder. Buiten de licht gevoelige tepels heb ik verder niets en dat wil ik heeeeeeeeel graag zo houden. :D

Maar wat je er mee wil zeggen is dat iedereen er, in mindere of meerdere maten, last van krijgt zodra hij er aan begint. ???

confiance zei:
Ik heb als voorzorg de d-bol er maar uitgegooid en ga met Test-E alleen verder. Buiten de licht gevoelige tepels heb ik verder niets en dat wil ik heeeeeeeeel graag zo houden. :D

Maar wat je er mee wil zeggen is dat iedereen er, in mindere of meerdere maten, last van krijgt zodra hij er aan begint. ???

Ja! Tenminste, als je er gevoelig voor bent wel... En uiteindelijk (na tig kuurtjes) krijgt iedereen er last van, ook profs hebben er last van, ondanks alle anti-oestrogene middellen die ze gebruiken..
Alleen de 1 heeft er veel eerder last van en heviger!

40 mg???? dat zijn wel pegels dan hoor, ik betaal voor doossie van 30 tabs 10 mg wel 30 euro en als je dat voor de rest van die kuur moet nemen???

eerst aankijken of ik met 20 onder controle hou???

be happy zei:
40 mg???? dat zijn wel pegels dan hoor, ik betaal voor doossie van 30 tabs 10 mg wel 30 euro en als je dat voor de rest van die kuur moet nemen???

Dan ben je behoorlijk bestolen, de prijs is doorgaans 50 eurie voor 100 x 10mg tabs. En als je de gyno ermee onder controle houdt is het goed besteed.

be happy zei:

Al betaal je het dubbele, dan wat je nu betaald, dan nog is het beter ze te nemen, tenzij je tietuh wilt.. :D
Beter voorkomen dan genezen! ;)

Terug
Naar boven