AndroidHealthClinic

log + begin foto's

Dik?? nou dan zou ik nog maar eens goed in de spiegel kijken.. tijd voor massa!! succes met je doelen!

• Topic Starter Topic Starter
Misschien ben ik wat te veel gewend aan de foto's met > 10% bf?
Ik had het idee dat ik wel een beetje een prop was :p

En we gaan werken aan de massa!

Bedankt

Haha ja denk ik ja..maar je hebt ook wel wat vetmassa nodig om spiermassa op te kunnen bouwen hoor..maar er zit echt niet veel op..;)
Een prop..nou daar heb ik hele andere beelden bij...;(

Nou het is voor het eten in de ochtend, en redelijk koud.
Dus alles lijkt wat strakker dan het is :p vooral m'n borst is wat vet.

Haha ja denk ik ja..maar je hebt ook wel wat vetmassa nodig om spiermassa op te kunnen bouwen hoor..maar er zit echt niet veel op..;)
Een prop..nou daar heb ik hele andere beelden bij...;(

heb je vetmassa nodig om spiermassa te kweken?:eek:
die is nieuw voor mij

In zo verre,,dat je lichaam wel ergens energie vandaan moet kunnen halen en dat uiteraard de eiwitiname genoeg moet zijn om je spieren te kunnen herstellen..
Je moet eerst echt goed naar je voeding kijken..is die nl niet goed dan blijft eventuele progressie zeker achterwege..
Energie (kh's,vet) nodig om lekker te knallen tijdens je kt en vervolgens eiwitten om je spieren te herstellen na de kt..
Beetje vetmassa is dan absoluut geen nadeel hoor..

Zo, net terug van de gym! Die dildo's hadden een dubbele afspraak gemaakt dus ze hadden alleen tijd om mijn vet% te meten en snel wat vraagjes te beantwoorden.

Ik heb een voedingsschemagemaakt op mijn 20% FP, en denk dat ik rond de 2300 ckal nodig zal hebben op een dag. Ik wil wel flink bulken, maar Rippetoe is maar 3 dagen per week een uurtje en ik wil niet te dik worden. :D

Hieronder mijn voedingschema, ik lack wat eiwit en vet, en heb wat carbs teveel. Iemand een tip om dit op te lossen? Soms eet ik ipv rijst wat pasta met tonijn oid, maar ik kan natuurlijk maar 1 maaltijd invullen nu.

Ik werk van 09.00 tot 18.00 dus het moet wel iets zijn dat ik normaal kan eten op het werk. Warm eten thuis om, 18.30 en dan tegen 7 naar de Gym.

Alvast bedankt!

(Je rug is trouwens huge Miss H! :cool:)

Bijlagen

thnxx

Hier nog een foto van de rug voor ik begin met Rippetoe trouwens, net gemaakt na een dagje strand. Ik ben redelijk verbrand :rolleyes:

IMG_0001.jpg

Ja ik ben niet echt een fan van de combinatie zonnebrand en zand!
Aan de andere kant, blijk ik nog minder een fan te wezen van de combinatie van een verbrande rug en een poging doen tot slapen met zand in het bed. (Wat om de een of andere duistere reden uit m'n oor blijft komen). :o

hoge druk spuit zetten in je oor.. dan is het wel weg! :)
Of citroenschijfjes op je wangen

Bah wat een begin van m'n training. :(

Gister op het strand met voetbal op de schouder gevallen en hij is uit de kom geschoten. Hij ging wel meteen weer terug en na een minuut of 2 was mijn hand niet meer paars.

Aangezien ik vandaag niet eens een glas melk op kon tillen heb ik de gym maar laten gaan, misschien ook even naar de dokter morgen als ik de boel nog steeds niet kan bewegen.

Dat is niet onverstandig nee.
Wat vervelend man.

That sucks !

Bah wat een begin van m'n training. :(

Gister op het strand met voetbal op de schouder gevallen en hij is uit de kom geschoten. Hij ging wel meteen weer terug en na een minuut of 2 was mijn hand niet meer paars.

Aangezien ik vandaag niet eens een glas melk op kon tillen heb ik de gym maar laten gaan, misschien ook even naar de dokter morgen als ik de boel nog steeds niet kan bewegen.

Zo dat is een lekker begin! Succes met het herstellen.

Hoe gaat het met trainen/voeding? Inmiddels al hersteld van die kwetsuur aan je schouder?

Ja het gaat prima! Het eten was even wennen, (lastig het avond eten te wegen als het vrouwtje kookt als ik onderweg terug ben van het werk, ze gaat geen 2 verschillende pannen gebruiken) maar verder gaat alles goed.

Ik heb ook een ander trainings schema genomen, aangezien het deadliften iets wat zwaar was aan mn rug :) ben een beginneling natuurlijk dus ik begin even rustig.

Het is weer een:

week1 ma: schema 1 wo: schema 2 vrij: schema 1
week2 ma: schema 2 wo: schema 1 vrij: schema 2

workout 1

CHEST:
Peck deck
flyes
incline flyes
cable cross over
incline bench press
dumbbell press

TRICEPS:
Triceps pull down
Split Triceps pull down (rope)

ABS:
on floor & machines

Shoulders:
Frontraisers

Workout 2

BACK:
Lattpull down front
Latpull down back
Horizontal lat row
Cable rowing (one arm)

SHOULDERS:
Shoulder shrug barbell
Upright rowing ez-bar
Bend over sideraisers (standing)
Front press (standing)

BICEPS:
Biceps curl (ez-bar)
Biceps curl
Dumbbell curl (standing)

LEGS:
Leg press

ABS:
on floor & machines

Laatst bewerkt:
Net een rondje wezen hardlopen, ik ben zo slecht in rustig aan doen. :(
Ik las dat het rond de 9-10 km per uur moest, maar net 5km in 20min gedaan. ik vrees dat ik morgen de beentjes wel ga voelen. Had ik ook maar geen terreur op de mp3 speler moeten zetten.

iemand tips/opmerkingen op mijn schema trouwens?

Alvast bedankt.

Terug
Naar boven