MuscleMeat

log + begin foto's

• Topic Starter Topic Starter
Net een paar uur wezen voetballen (heel onverstandig) aangezien het weer zo heerlijk was. Voel me wel echt heel beroerd, helemaal omdat ik toch al een kater had.

Net nog even een foto gemaakt van de triceps, had ik nog niet echt een foto van. Leuk voor de progressie :)

IMAG0086.jpg

Armen lijken wel wat groot, maar dat komt vast omdat ik hem tegen m'n lichaam aan duw. Massa begint rustig te komen, alleen is de definitie ver te zoeken.

Rug lijkt ook groot, maar dat is gewoon m'n bouw en geen spier. Altijd ver uitstekende schouderbladen gehad. Klaag ik natuurlijk niet over :D

Wat een pauper training. Bizar hoe down je daar van kan worden.
Misschien had ik me in de vakantie niet op vrijdag en zaterdag schandalig moeten bezatten. Zondag dan lekker amper eten en uren in de zon rennen en voetballen. Iets wat mijn eigen schuld dus. :(

benchpress 10x60 8x80 6x100 4x100 (Laatste was belachelijk zwaar).
incline benchpress 10x40 8x60 6x80 4x80 (wederom kapot)
fly's 10x14, 8x16, 6x18, 4x20
Soort variant van cable crossover. moet de naam toch eens opzoeken :) 10-8-6-4

Had nog wat over al lukte BP niet meer, dus dumbbell press gedaan 8x26 5x30 (per hand:rolleyes: ).

overhead extensions (10x16,8x18,6x20,4x26) Veel te licht begonnen.
Frenchpress Met de EZ-bar 10x10 8x20 6x20 4x20 (Dit is zonder de stang en de schroeven. Wat weegt dat ding?)
Splitdown (4x10) 25kg

Daarna wat buikspiertjes natuurlijk.

Bizar hoe slap de borst was.

Doorgaans zou je wel een EZ-bar van 10 kilo hebben maar ligt heel erg aan welk merk volgens mij en sowieso ook wat voor klemmen.

Mja die k*talcohol voel je meestal maandag wel als je flink door hebt gepilst :D

Even niet zo actief, op m'n plaat gegaan in de douche en de tepelpiercing bleef aan de douchewand hangen. Toen had ik ineens geen piercing meer. Trainen gaat ook wat k*t zo.

Tot snel!

Nou dat bedoel ik ook, geen vorm :p
En bedankt! Ik blijf braaf door trainen en eten, en probeer minder bier te drinken.

ik zal echt nooit droog staan met 15 bier elke zaterdag :(

EDIT:
van de achterkant dan, als ik gewoon sta zijn ze best flink aan de voorkant. Zie je idd niet echt op de foto.

Als je voor de rest gewoon goed voedingsschema, trainingsschema, cardioschema volgt kan je echt wel zuipe op zaterdag en toch droogstaan.

wat betreft de pijn die je hebt met barbell als je je biceps traint dit heb ik ook heel erg gehad en idd met het trainen van wirst curl en reverse wrist curl heb ik dit deels goed verholpen maar als ik echt veel pak voel ik het nog goed! lijkt wel of je onderarmen afbreken pfff

wat betreft de pijn die je hebt met barbell als je je biceps traint dit heb ik ook heel erg gehad en idd met het trainen van wirst curl en reverse wrist curl heb ik dit deels goed verholpen maar als ik echt veel pak voel ik het nog goed! lijkt wel of je onderarmen afbreken pfff

Heb ik ook gehad., je kunt polsverstevigers kopen, 10tje ofso.

Is een bandje om je pols waardoor je minder last gaat krijgen bij sommige oefeningen, heb het zelf ook tijdje gebruikt.. Niet te lang doen dan ga je er aan wennen en je wrist curls blijven doen,, niet zwaar en 8 keer maar licht en 20 tot 30 keer

Even niet zo actief, op m'n plaat gegaan in de douche en de tepelpiercing bleef aan de douchewand hangen. Toen had ik ineens geen piercing meer. Trainen gaat ook wat k*t zo.

Tot snel!

Gotver dat klinkt niet best. Lekker bloederig zooitje zeker dan?

Gotver dat klinkt niet best. Lekker bloederig zooitje zeker dan?

Ja dat was echt een t*ring zooi, dacht ook dat ik over de baard moest.
Ze hebben de boel geplakt in het ziekenhuis gelukkig ;)

En bedankt voor de tips over de onderarm! Ga het eens proberen

Zo, daar was ik weer na een tijdje!
Eerst was ik "gewond :p" zoals je hier boven kunt lezen en daarna was het druk druk.

Sinds een dag of 10 aan de Creatine, merk er nog niet heel veel van. of het zit tussen de oren.

ik train lekker verder, ben nu een 8-6-4-2 schema aan het volgen.

MA:
BP
incl BP
decl BP
Fly's

Overhead extensions
Skullcrushers
Tricep pushdown machine (lijkt een beeje op dips?)

WO:
Deadlift
Tbar row
deathrow
brede latpull

Dumbbell curl
Hammer curl
Bicep machine curl

VR:
Squat
legpress
calve op legpress
calve machine (geen idee hoe dat onding heet)

Shoulder dumbbell press
machine shoulder press
bend over side raises
shrugs met dumbbell

En na elke training het buikje natuurlijk.

En nog een foto van denet, langzaam krijg ik wat meer massa/vet heb ik het idee.

IMAG0124.jpg

Volhouden nou he kale?;)

Haha ja gaat goed komen ;)
Was gelukkig niet gestopt met trainen, alleen het loggen had ik geen tijd voor.

OT:

Over een maand doe ik mee aan de highland games hier, ik zal de training en de wedstrijd zelf natuurlijk hier posten. :)

[Link niet meer beschikbaar]

MA:
BP 8x70 6x90 4x110 2x120
incl BP 8x60 6x80 4x100 2x100
decl BP 10x60 8x80 6x80 4x80
Fly's 8x20 6x22 4x24 2x26

Overhead extensions 8x28 6x30 4x32 2x34 (met spotter aan de pols)
Skullcrushers 10x10(+stang) 10x10(+stang) 6x20 (+stang) 4x20 (+ stang)
Tricep pushdown machine 8x80 6x100 4x120 4xmax (135 geloof ik).

WO:
Deadlift 10x60 8x80 6x100 2x120
Tbar row 8x50 6x60 4x75 2x95 (+stang)
deathrow 8x40 6x50 4x60 2x60
brede latpull 8x60 6x70 4x80 2x85

Dumbbell curl 8x16 6x18 4x20 2x22
Hammer curl 8x16 6x18 4x20 2x22
Bicep machine curl 8x50 6x60 4x70 2x80

Gister nog even extra schouders en triceps gedaan, last van benen door hardlopen.
En nu ik niet meer drink (lang leven de creaine) ga ik zondag weer voor biceps en rug.

Hoe gaat het hier?

Terug
Naar boven