debeerislos
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 88kg
Bzzzt. fout. Die machine is niet zo veilig als je denkt.
Gewoon een powerrack in, safeties erin schuiven, en squatten maar.
ps. 135kg reppen op de bench na een periode waarin de meesten hun squat waarschijnlijk niet eens op dat gewicht krijgen is wel een youtube filmpje met je techniek/rom waard om iederen de mond te snoeren.
Ja m'n vriendin moest er ook om lachen dat men het niet geloofd, ik vind het ook zo bizar dat ze het raar vinden. Ik zal eens aan haar vragen of ze een filmpje maakt terwijl m'n maat me spot. Moet ze wel eens mee naar mijn sportschool natuurlijk.
Ik ben helemaal niet zo sterk, het is alleen bankdrukken dat me belachelijk goed afgaat voor een beginner.

. Hoop wel dat de onderarmen oké blijven met biceps. Andere mensen die daar last van hebben gehad?
. Als het rugdag is met pijnlijke onderarmen, dan zou ik me geen zorgen maken om de bicepoefeningen... ^^ Maar deadliften in een kooi is echt not done. Stel dat je geen squatrek ofz o hebt en je kunt nergens de stang fatsoenlijk op je rug krijgen dan zeg ik a la, maar deadliften kan natuurlijk overal als je maar een stangetje hebt. Beste is om daar zover mogelijk vandaan te blijven, de smithmachine dan he.

, dan kap ik gewoon met die pauper oefening.