XXL Nutrition

LOG: LGD-4033 (Ligandrol) - 8 weken

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Even een update. Ik zit bijna op drie weken met 1,0 mg ED en ik weeg momenteel 89,2 kg. Ik begin duidelijk voller te raken.

Ik woog vanochtend 88,5 kg. Iets afgevallen helaas. Maar dat is te verklaren, omdat ik nogal een heftig weekend heb gehad in Barcelona. Weinig eten en veel alcohol drinken...

Ik merkte daar wel dat mijn libido torenhoog was. Echt schandalig. Gelukkig heb ik daar een chick kunnen regelen, anders zou ik nu extreem gefustreerd zijn :p. Desondanks de nodige alcohol begin ik ook wat droger te ogen. Vanaf vandaag weer veel en clean eten.

Laatst bewerkt:
Ik woog vanochtend 88,5 kg. Iets afgevallen helaas. Maar dat is te verklaren, omdat ik nogal een heftig weekend heb gehad in Barcelona. Weinig eten en veel alcohol drinken...

Ik merkte daar wel dat mijn libido torenhoog was. Echt schandalig. Gelukkig heb ik daar een chick kunnen regelen, anders zou ik nu extreem gefustreerd zijn :p. Desondanks de nodige alcohol begin ik ook wat droger te ogen. Vanaf vandaag weer veel en clean eten.

Goed bezig, good times ;-)
Geen last van reflux? Ik kan echt niet veel alcohol verdragen bij die SARM's.

Inmiddels een maand verder en ik weeg nu 88,9 kg. Vorige week maar 4 keer kunnen trainen i.v.m. (onverwachts) werk in het buitenland. Daardoor heb ik ook wat minder kunnen eten. Zeer weinig zelfs, waardoor mijn VP wel direct omlaag ging. Vanavond weer mijn benen kapot maken :).

Vanochtend woog ik 89,4 kg. Ik heb besloten om de cycle te verlengen naar 12 weken i.p.v. 8. Dus tot eind december 2017. Mijn doel was om zo ver mogelijk richting de 90 kg te gaan. Dat ga ik hoogstwaarschijnlijk binnen twee weken al halen. Volgende doel is om zo ver mogelijk richting de 95 kg te gaan.

Gisteren borst & biceps getraind. De pomp voelde zelfs een beetje ongemakkelijk :p.

Vanochtend woog ik 89,4 kg. Ik heb besloten om de cycle te verlengen naar 12 weken i.p.v. 8. Dus tot eind december 2017. Mijn doel was om zo ver mogelijk richting de 90 kg te gaan. Dat ga ik hoogstwaarschijnlijk binnen twee weken al halen. Volgende doel is om zo ver mogelijk richting de 95 kg te gaan.

Gisteren borst & biceps getraind. De pomp voelde zelfs een beetje ongemakkelijk :p.

Klinkt goed! Merk je iets van suppression van je T levels?

Klinkt goed! Merk je iets van suppression van je T levels?

Nee van supression merk ik niets, eerder het tegenovergestelde.

Ik zal binnenkort eens kijken of het mogelijk is om mijn bloed te laten onderzoeken. Ik ben wel eens benieuwd naar de feiten. Iemand hier ervaring mee?

Laatst bewerkt:
Inmiddels een maand verder en ik weeg nu 88,9 kg. Vorige week maar 4 keer kunnen trainen i.v.m. (onverwachts) werk in het buitenland. Daardoor heb ik ook wat minder kunnen eten. Zeer weinig zelfs, waardoor mijn VP wel direct omlaag ging. Vanavond weer mijn benen kapot maken :).
Wat voor werk doe je?

Nee van supression merk ik niets, eerder het tegenovergestelde.

Ik zal binnenkort eens kijken of het mogelijk is om mijn bloed te laten onderzoeken. Ik ben wel eens benieuwd naar de feiten. Iemand hier ervaring mee?

Met bloed prikken heb ik geen ervaring man. Ik weet wel dat er private labs zijn in Nederland waar je dit kan laten doen, mocht je niet naar de dokter willen gaan. Je kan het altijd proberen bij je eigen huisarts en vragen of je bloed mag laten prikken omdat je denkt dat je lage T hebt ofzo

Huh vreemd. Mijn laatste reacties/updates zijn verwijderd... Dan maar opnieuw:

Ik weeg nu 90,6 kg! Ik zat echter wel een tijdje zonder LGD-4033. De bestelling liet langer op zich wachten dan verwacht. Daarom moest ik twee weken lang 5 mg i.p.v. 10 mg nemen en sinds vorige week woensdag was ik zelfs door mijn voorraad heen. Gelukkig is mijn pakketje vandaag aangekomen :).

Ik ga nog 4 weken door en ik heb de dosis nu verhoogd naar 12,5 mg.

Ik merk de laatste wel dat ik wat kortademig begin te worden. Met mijn hartslag zit het wel goed (in rust 58). Morgen maar eens mijn bloeddruk opmeten.

Ik merk de laatste wel dat ik wat kortademig begin te worden. Met mijn hartslag zit het wel goed (in rust 58). Morgen maar eens mijn bloeddruk opmeten.

Bloedruk is goed, maar ik ben wel ontzettend moe de hele dag sinds deze week. Heel veel moeite met uit bed komen en s'avonds eigenlijk overal moeite mee. Misschien ligt dit aan mijn dieet, want ik ben de laatste tijd wel wat meer zooi aan het eten om aan mijn kcal te komen. Ik ga vanaf nu weer goed clean eten.

Bloedruk is goed, maar ik ben wel ontzettend moe de hele dag sinds deze week. Heel veel moeite met uit bed komen en s'avonds eigenlijk overal moeite mee. Misschien ligt dit aan mijn dieet, want ik ben de laatste tijd wel wat meer zooi aan het eten om aan mijn kcal te komen. Ik ga vanaf nu weer goed clean eten.

Hoeveel weken zit je nu?

Ik ben 19 september begonnen. Ik zit nu dus op 13 weken. Ik heb echter de eerste weken verkeerd gedoseerd, waardoor ik 1 mg i.p.v. 10 mg heb genomen en de laatste 2 weken van november 5 mg i.p.v. 10 mg, omdat ik door mijn voorraad heen was en de nieuwe bestelling op zich liet wachten. Als ik alles goed had gedaan zat ik omgerekend met 10 mg per dag op 8 weken.

Overigens ben ik niet meer moe en heb ik momenteel nergens last van.

Zit je nu weer op 10mg of ben je nu gestopt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven