Fitness Seller

Log: LGD4033 + RAD140 + S4

Bezoekers in dit topic

Log je voedingskeuzes eens ipv macro verdeling :D
 
Log je voedingskeuzes eens ipv macro verdeling :D

Smorgen:
50 gram noten mix
20 gram flax seeds
20 ml MCT olie
150 gram havermout
40 gram whey
Helft van mijn groenteshake (150 gram spinazi, 75 gram boerenkool, 8 spruiten, 100 gram brocolie, 75 gram blauwe bessen, 75 gram avocado)
Hele zwik supplementen

Lunch op werk
4 bruine boterhammen
pakje 100 gram kipfilit
15 gram pindakaas
oude kaas met tomaat
Andere helft van mijn groenteshake

15:00 uur
75 gram witte rijst
100 gram kip
75 gram witte vis
30 gram noten
1 ei
100 gram brocoli

Tijdens training
45 gram intra workout
Na training:
40 gram whey

Meestal nog een bakje tonijn en nog meer noten ergens er bij.

Of als ik avondeten nog heb of heb staan dan dat. Dat is altijd wel een carb met kip achtige maaltijd.

Voor het slapen grote beker melk met flinke lepel kokosolie

Als ik op dat moment nog geen 3250-3500 kcals binnen heb eet ik whatever it takes (reep chocolade ook prima).
 
(150 gram spinazi, 75 gram boerenkool, 8 spruiten, 100 gram brocolie, 75 gram blauwe bessen, 75 gram avocado)

Is dit wel wat in te nemen? Of gewoon neus dicht en snel opzuipen?
 
(150 gram spinazi, 75 gram boerenkool, 8 spruiten, 100 gram brocolie, 75 gram blauwe bessen, 75 gram avocado)

Is dit wel wat in te nemen? Of gewoon neus dicht en snel opzuipen?

Ik vind het echt dikke prima. Zonder avocado is het wel niet te doen puur omdat het dan geen goede viscositeit heeft.

Ik neem het al ongeveer een jaar iedere dag. In het begin deed ik er ook veel fruit doorheen maar nu al lang niet meer. Ik haal allemaal diepvriesgroente en ontdooi die dan de dag er voor. Ik weet niet wat precies waar aan ligt maar ik zie er echt een stuk gezonder uit sinds ik allerlei drastische gezondheidsmaatregelen aan het nemen ben (en veel pillen slik).
 
Ben de S4 nog niet aan het nemen. Dat heb ik voor 6 weken en de planning is dat de laatste 6 weken te nemen.

Ik heb geen bijwerkingen, ik voel me lekker, gemotiveerd om naar de gym te gaan. Iets hoger libido, wat ik wel chill vind want dat was niet al te best van te voren. Ik ben zeer tevreden op dit moment.

Vandaag triple gebankdrukt op 3 x 92,5 en dat was 3 weken geleden nog 3 x 85.

Nogmaals ik weet dat ik van pussy weights kwam was erg slap geworden dus deze gains zijn makkelijk. Maar bankdrukken is nooit mijn ding geweest dus als ik weer triples boven de 100 maak ben ik erg content. Ik denk niet dat dat heel lang gaat duren.

Super nice man.. ben benieuwd wat de s4 gaat doen
 
Ik vind het echt dikke prima. Zonder avocado is het wel niet te doen puur omdat het dan geen goede viscositeit heeft.

Ik neem het al ongeveer een jaar iedere dag. In het begin deed ik er ook veel fruit doorheen maar nu al lang niet meer. Ik haal allemaal diepvriesgroente en ontdooi die dan de dag er voor. Ik weet niet wat precies waar aan ligt maar ik zie er echt een stuk gezonder uit sinds ik allerlei drastische gezondheidsmaatregelen aan het nemen ben (en veel pillen slik).

Dan moet ik ook maar eens een smoothie proberen met meer groente dan fruit. Misschien kan ik zo ook eens avocado binnen krijgen aangezien ik dit vaak niet te eten vind zo los.
 
Dan moet ik ook maar eens een smoothie proberen met meer groente dan fruit. Misschien kan ik zo ook eens avocado binnen krijgen aangezien ik dit vaak niet te eten vind zo los.

Avocado al eens met een gekookt eitje geprobeerd op bv een cracker/rijstwafel/boterham?

Heel ander onderwerp dan dit topic maar las t toevallig.. krijg t anders ook niet weg..
 
Dan moet ik ook maar eens een smoothie proberen met meer groente dan fruit. Misschien kan ik zo ook eens avocado binnen krijgen aangezien ik dit vaak niet te eten vind zo los.

Ja het is gewoon een beetje wennen. Avocado hebben ze bij de appie uit de diepvries voor een okay prijs, dat scheelt een hoop gekut tov verse avocado. Ik doe 3 dagen met een doosje van 250 gram. Blauwe bessen kan je best bij de jumbo halen daar haal je dikke zak uit de vriezer voor 1.89 euro. Volgens mij heeft Musclemeat ook avocado uit de vriezer. Je hebt wel een grote shakebeker nodig (XXL heeft een chille van een liter).

Ik merk dat die groente gewoon erg lekker op mijn maag vallen en je kan er lekker van poepen :thumbs:
 
Ja het is gewoon een beetje wennen. Avocado hebben ze bij de appie uit de diepvries voor een okay prijs, dat scheelt een hoop gekut tov verse avocado. Ik doe 3 dagen met een doosje van 250 gram. Blauwe bessen kan je best bij de jumbo halen daar haal je dikke zak uit de vriezer voor 1.89 euro. Volgens mij heeft Musclemeat ook avocado uit de vriezer. Je hebt wel een grote shakebeker nodig (XXL heeft een chille van een liter).

Ik merk dat die groente gewoon erg lekker op mijn maag vallen en je kan er lekker van poepen :thumbs:

Thanks man, de lidl heeft volgens mij ook vrij goedkope avocado's of zijn verse heel snel te rijp en dat soort gedoe?
 
Thanks man, de lidl heeft volgens mij ook vrij goedkope avocado's of zijn verse heel snel te rijp en dat soort gedoe?

Ik heb wel eens verse op de markt gehaald, daar koop je er 3 voor een euro (!!!), zijn wel een stukje kleiner. Maar je moet die echt binnen 24 uur opeten anders gaat het snel. Je kan ze wel invriezen maar na het ontdooien moet je zo ook echt snel naar binnen tikken anders worden ze bruin. Je kan je afvragen of die Monsanto avocado van de appie al te best voor je is. Ik hoop het maar want heb al ter waarde van een kleine sportauto naar binnen getikt.
 
Relatief weinig voeding post workout. Idealiter backload je de meeste van je kcal, of eiwit iig na je training/pre bed imo. Maar if it works for you, it works.
 
Relatief weinig voeding post workout. Idealiter backload je de meeste van je kcal, of eiwit iig na je training/pre bed imo. Maar if it works for you, it works.

Yo ja die trainingstijd varieert nogal eens. Train sowieso 2 weekend dagen en door de weeks vaak om vroeg. Dus dan is het direct na het ontbijt. Maar misschien inderdaad wel een goede om 60-90 gram havermout naar einde van de dag te verplaatsen. Thanks voor de tip
 
Yo ja die trainingstijd varieert nogal eens. Train sowieso 2 weekend dagen en door de weeks vaak om vroeg. Dus dan is het direct na het ontbijt. Maar misschien inderdaad wel een goede om 60-90 gram havermout naar einde van de dag te verplaatsen. Thanks voor de tip
Ging meer om dat je, hoe bro het ook klinkt na je training verhoogde eiwitsynthese heb. Hoe gevorderder je wordt (en jij bent redelijk ver denk ik) je "anabolic window" veel kleiner wordt. Mijn coach raad mij iig aan om 2 meals pre workout en 2 meals post workout met ongeveer 70% van al m'n eiwitten en kcal post workout te nemen. Maar goed, het is marginaal gezeik uiteraard.
 
Even wat voortgang foto's:

Paar maanden geleden op vakantie met 76 kg:

4qpiyv.jpg



October 1: Week voor ik begon @ 77 kg

2gydms2.jpg




October 16: Week 2 dag 1 @ kleine 80 kg

72544g.jpg




October 27: Week 3 dag 6 @ ruine 81 kg, met pomp

21dgdco.jpg
 
Laatst bewerkt:
Aardige progressie als ik t goed zie:thumbup:

Ja het gaat wel aardig nu. Lower back pumps tijdens squatten. Ik merk dat ik het vele eten een beetje hekel maar zo lang ik goede gains maak is het prima.
 
Ja het gaat wel aardig nu. Lower back pumps tijdens squatten. Ik merk dat ik het vele eten een beetje hekel maar zo lang ik goede gains maak is het prima.

Lekker zo door blijven gaan dan toch..
 
Bodyweight 81.5

Ik ga gestaag omhoog in lichaamsgewicht zoals myfitnesspal ook voorspeld had. Ondertussen 5.5 kg in de plus wat ik zonder sarms denk ik ook wel had gehad. Ik blijf wel goed droog daar ben ik wel content mee.

Benchpress van 3 x 3 x 85 naar een soepele 3 x 3 x 92,5 thus far.
 
Super nice man.. ben benieuwd wat de s4 gaat doen
Ja ik ben ook wel benieuwd. Ik had goeie vetverbranding en gigantisch harde spieren beetje mast idee. Had wel last van nachtblindheid dat is super irritant.
 
Back
Naar boven