XXL Nutrition

Log: LGD4033 + RAD140 + S4

Bezoekers in dit topic

Ik heb het gevoel alsof een groot deel van de rek er wel een beetje uit is.

Ik heb een tijdje 3750 kcals gegeten en daarmee begon ik vet te gainen. Zit nu weer op ongeveer 3500 kcals waar mijn lichaam op een nette 83 kg blijft hangen. Kracht lijkt ook wat te stagneren.

De sarms zouden zich in de komende weken een beetje moeten bewijzen omdat mijn huidige shape goed is maar niet bizar ongewoon tov hoe ik er tijd geleden natty bij stond. Ik begin zelf het idee te hebben dat ik de meeste gains wel gemaakt heb en dan is het een beetje de vraag wat ik nou natty ook had kunnen bereiken. We gaan het zien.
 
140xmrs.jpg


@83 kg
 
Genomen na de training gezien de pomp? Goede ronde schouders, volle chest en lekker veiny bro:D
 
Laatst bewerkt:
Gewicht smorgens 84.5 kg. Nog steeds droog. Begin nu wel echt voor mijn doen groot te worden en in een van de betere shapes van mijn leven te komen. Het is niet de harde winny look maar wel kleine 3 kg zwaarder toch (3 kg zwaarder dan wat ik woog laatste week winny only cycle).

Ik ben wat minder kcals gaan eten omdat ik mu qua omvang beetje op het punt kom dat al mijn kleding moeilijk strak begint te zitten. Liever zou ik nu droger en harder worden en prio ligt dus niet meer echt op size pakken.

Kracht begint nu weer op goed niveau te komen.

Benchpress 3 x 3 x 100 ging weer easy. 110 ook gedrukt voor single, ging ook goed.
Deadlift gisteren 2 singles met 220 kg wat mijn natty max is. Daar ga ik komende weken wel overheen.
Squat beetje opgewerkt tot 135 kg. Daarvan is mijn natty max 170 dus daar moet ik nog even voor door knallen.

Al met al nog steeds gewoon erg tevreden maar goed de vraag blijft naturlijk wat een normale kuur met mij zou hebben gedaan. Vooralsnog heb ik geen sides dus dat is wel erg positief.
 
Laatst bewerkt:
Gain train gaat goed door.

RobMore.jpg


RobMore2.jpg
 
Pff als jij zo doorgaat en droog komt te staan deze summer heb je echt een imo perfect streeflichaam man
 
Pff als jij zo doorgaat en droog komt te staan deze summer heb je echt een imo perfect streeflichaam man

Ja ik ben wel redelijk veel aan het vreten nu nog. Ik heb nog ruim 4 weken te gaan en denk wel dat ik die ga gebruiken om nog even goed hard en droog te worden. Iets wat zeker niet al te moeilijk moet gaan zijn denk ik.

Ben dus wel bezig met die MK-677 en heb daar wel vette honger door.
 
Hoeveel kilo heb je gepakt nu? Ziet er goed uit!
 
Hoeveel kilo heb je gepakt nu? Ziet er goed uit!

Ja ik ben nu ongeveer 10 kg zwaarder dan toen ik begon.

Maar goed de disclaimer blijft dat ik voor ik begon als het ware 10 kg was afgevallen tov wat ik tijd daarvoor woog. Dus ik neem die gewichtstoename verder niet al te serieus.

Maar goed ik sta nu wel in een shape die beter is dan toen ik natty lange tijd dedicated en hard getrained had icm goede voeding.

Het gaat nu wel heel makkelijk.
 
Zit de s4 er ook in nu?
 
Leuke log Rob, en heel mooi resultaat!
 
hoi
ik ben hier voor het eerst en ga een kuur rad 140 doen. wat moet ik na de kuur nemen, als ik het goed heb gelezen clomid.
On topic. Knap resultaat hoor!!!!!!
 
Korte update: woog in de ochtend 88 kg was flink in de bulk, maar werd gewoon te groot naar mijn wens. Ik heb veel dure overhemden en pakken en shit gekocht afgelopen jaar en eigenlijk is boven de 85 kg wegen voor mij te onpraktisch en ik vind het simpelweg niet meer ‘mooi’.

Gestopt met de MK677 vanwege de vreetbuien. Verder naar 3000 kcals gegaan. Nu op vakantie en eet hier sowieso veel minder. Meer veins en goede harde look nu.

Kracht gewoon goed nog triples gemaakt op de bench met 110 kg en 2 x 115 easy.

Sarms werken zeker goed daar twijfel ik niet aan. Ik ben wel moe nu, laag libido. Beetje moeilijk te achterhalen waar wat aan ligt maar ik heb me zeker beter gevoeld. Ik update nog wel even na vakantie met een paar pics ook.
 
Korte update: woog in de ochtend 88 kg was flink in de bulk, maar werd gewoon te groot naar mijn wens. Ik heb veel dure overhemden en pakken en shit gekocht afgelopen jaar en eigenlijk is boven de 85 kg wegen voor mij te onpraktisch en ik vind het simpelweg niet meer ‘mooi’.

Gestopt met de MK677 vanwege de vreetbuien. Verder naar 3000 kcals gegaan. Nu op vakantie en eet hier sowieso veel minder. Meer veins en goede harde look nu.

Kracht gewoon goed nog triples gemaakt op de bench met 110 kg en 2 x 115 easy.

Sarms werken zeker goed daar twijfel ik niet aan. Ik ben wel moe nu, laag libido. Beetje moeilijk te achterhalen waar wat aan ligt maar ik heb me zeker beter gevoeld. Ik update nog wel even na vakantie met een paar pics ook.

Dat van de kleding herken ik ja das echt zwaar kut vooral met blousjes en al helemaal als t duur spul is..
Zit je nog wel in je cycle verder? En hoe gaat t met de s4??
 
Back
Naar boven