Fitness Seller

Log: LGD4033 + RAD140 + S4 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja ik ben ook wel benieuwd. Ik had goeie vetverbranding en gigantisch harde spieren beetje mast idee. Had wel last van nachtblindheid dat is super irritant.

Ja die nachtblindheid is wel karig man, doet me een beetje twijfelen of ik het wel ga nemen nog.
 
Ja die nachtblindheid is wel karig man, doet me een beetje twijfelen of ik het wel ga nemen nog.
Ik zat op 60 mg Ed gesplit over 3 dosissen. Ik had als ik van licht naar donker ging allemaal vlekken in me gezichtsbeeld. En als ik bijv buiten in het donker liep en er scheen een vel licht op mij dan zag ik even wat blinde vlekken.
 
Ja ik ben ook wel benieuwd. Ik had goeie vetverbranding en gigantisch harde spieren beetje mast idee. Had wel last van nachtblindheid dat is super irritant.

Dat is dus een van de redenen waarom ik de S4 zou moeten laten indd dat lees/hoor ik vaker over zicht problemen..best lastig als kraanmachinist zijnde helaas
 
2mgmpsm.jpg


Nog steeds goed qua vetpercentage.
 
Ik zat op 60 mg Ed gesplit over 3 dosissen. Ik had als ik van licht naar donker ging allemaal vlekken in me gezichtsbeeld. En als ik bijv buiten in het donker liep en er scheen een vel licht op mij dan zag ik even wat blinde vlekken.

Hmmz heb je die vlekken 100% van de keren dat je van licht naar donker gaat? Is het dermate storend dat het autorijden in het donker gevaarlijk maakt?

Zou je het zelf nog een keer nemen die S4?
 
Hmmz heb je die vlekken 100% van de keren dat je van licht naar donker gaat? Is het dermate storend dat het autorijden in het donker gevaarlijk maakt?

Zou je het zelf nog een keer nemen die S4?

Nee ik zou het zelf niet nog een keer nemen. maar die vlekken is wel mee te leven opzig maar goed elk persoon is anders.
 
Nee ik zou het zelf niet nog een keer nemen. maar die vlekken is wel mee te leven opzig maar goed elk persoon is anders.

Wat is de reden dan dat je het niet meer zou nemen?
 
Wat is de reden dan dat je het niet meer zou nemen?

Voelde me een beetje maf ofzo. Lastig uit te leggen, en dat nachtblindheid was wel irritant zo nu en dan.
 
Nee ik voel me prima. Geen sides. Verhoogd libido, wat meer energie, overall erg tevreden.
 
Heb deze shit ook besteld. Ben benieuwd of het wat gaat doen.
 
Gewicht ondertussen 82.5 deze ochtend.

Ik heb kcal inname verhoogd naar 3750 /dag aangezien ik nog steeds even droog ben. Zal volgende week wel weer eens paar foto’s schieten.

Ik begin nu wel een beetje mijn naty max shape te benaderen. Het zal komende welen denk ik wel beetje duidelijk worden of deze sarms me er overheen tillen. Twijfel sterk of ik die S4 wel moet gaan nemen of beter keer van de zomer ofzo. Nachtblindheid is echt irritant in het verkeer nu, plus het zou een soort van winny hardheid moeten geven die in de zomer ook wel geschikter is.
 
Heb deze shit ook besteld. Ben benieuwd of het wat gaat doen.

Yo ok succes man. Ik heb het ook net binnen voor iemand anders, ik ben ook wel benieuwd wat het gaat doen aangezien ik mijn eigen situatie nu niet helemaal als betrouwbaar zie.
 
Korte update. Vorige week kcals opgeschroeft naar 3750.

Gewicht in de ochtend 83.5 kg vandaag, maar voor het eerst heb ik het idee dat ik wat minder droog ben dus ik ga even terug naar 3600.

Ik heb ook een kleine week niet getrained want vorige week had ik vanwege omstandigheden 3 trainingen achter elkaar (LB-UB-LB) en bij de laatste lower body na squats begon ik aan lunges en voelde ik mijn linker hamstring een beetje irriteren. Ik heb daar in een verleden ook last van gehad en dat is fakking irritant.

Vanwege persoonlijke omstandigheden sowieso onwijs druk gehad afgelopen week dus maar even een LB overgeslagen. Vandaag wel pandlay row gedaan en het gevoel dat ik mijn hamstring nog steeds wat voelde. Wel aanzienlijk minder dan een week geleden. Eind deze week zal ik weer een LB training doen en kijken hoe het gaat.

Anyway, vandaag UB en bankdrukken 3 x 3 x 95 zonder al te veel moeite. Dat was een maandje geleden 3 x 3 x 85 dus op zich zit daar een mooie stijgende lijn in.

Ik ben nu dus in vrij korte tijd 7.5 kg aangekomen dus er is een overduidelijk verschil. De disclaimer is nog steeds dat ik vanuit een dieptepunt kwam dus deze gains komen vrij eenvoudig. Maar het gaat deze keer wel heel erg makkelijk dus ik ben nog steeds erg tevreden met de sarms.

Hier een paar update pics uit de kinky badkamer. Boxer zit wel erg laag op sommige maar ik wil voor battyboys onder ons dit topic ook leuk houden. En wat foto's van de beentjes er bij deze keer.

wwdwgn.jpg


i4jmg5.jpg


10mj1pe.jpg


an0qoo.jpg


13zr6m8.jpg


To be continued.
 
Kcals terug geschoven naar 3500. Beetje ingeleverd op hardheid. Gewicht nog steeds rond de 83.

Vandaag LB training en gelukkig geen last van hamstring. Wel maar op 80% getrained. Morgen weer een lekkere UB pomp sessie. Nu al zin in.

Ik heb nog wat MK-677 besteld aangezien ik toch voor een maatje wat spullen ging halen.

Enige reden dat ik dat ga nemen is voor de effecten op mijn slaap waar rob91 zo lyrisch over is. Benieuwd of het me nog wat verbetering van slaap gaat geven.
 
Heb je nog andere voordelen ondervonden? En hoeveel en wanneer neem jij het?
ze zeggen 25 mg sweetspot. zou t proberen met 10 eerst kan je kijken hoe het bevalt.

je krijgt er veel honger van kan ook extreem zijn... je slaapt dieper, je herstelt sneller, je houdt wat vocht vast erdoor, nadeeltje de lethargie/vermoeidheid (heeft niet iedereen last van) maar dat zou verdwijnen na een periode maar daar kan ik niet over oordelen. en het doet iets met je glucose en dat is op lange termijn niet goed (diabetes) heb ik erover gelezen of t daadwerkelijk ook zo is daar kan ik niet over oordelen zo diep heb ik me er nou ook niet in verdiept.
 
Ik volg.

Mijn kennis van SARM's is erg weinig atm, wil ik graag verandering in brengen.
 
Mk deed weinig voor slaap maar ik ben geen slechte slaper om eerlijk te zijn.
Voor volheid is het echt schitterend en dan heb ik het over the right kind of volheid.

Verder wel een leuke shape
 
Back
Naar boven