Dat lijkt me niet moeilijk te achterhalen. Shutdown en het feit dat je best wat kilo’s zwaarder bent geworden, geven je dat gevoel.
Wel bizarre gains zeg. Het enige wat me een beetje tegenhoud is het feit dat het allemaal nog research chemicals zijn.
Ja het voelt zeker als shutdown maar ik weet ook wel dat ik een handje heb om hier en daar eens te veel te experimenteren met bepaalde supplementen / ‘mood enhancers’ als phenibut en kratom. Dus als ik zo eens een paar slechte dagen heb dan ben ik wel eens zoekende van waar ligt het precies aan.
Anyways afgelopen maanden wel flink uren gemaakt in de gym, al met al meer dan 10 kg gains gemaakt en mijn slaap is niet altijd de beste. Dus op een gegeven moment merk je dat er een bepaalde vermoeidheid in kruipt. Ik neem dan weer een pre workout want wil toch mijn trainingen make etc.
Nu op vakantie de eerste dagen viel ik wel beetje in een gat. Echt extreem vermoeid de eerste 2 dagen nu al weer stukken beter.
Ik ga over 2 a 3 weken beginnen aan de nolva en dan na een paar maanden een full blood work inclusief test checkup doen bij de doctor.
Al met al ben ik zeker wel te spreken over de sarms maar als het zo is dat je onvermijdelijk de symptomen van flinke test onderdrukking gaat krijgen na 4-6 weken dan zie ik dat wel als een zeer nadelig side effect. Je hebt minder zin om naar de gym te gaan en je bent ook minder enthousiast over de gains die je maakt simpelweg omdat je beetje low test beta wordt.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook iemand ben die zich beetje ongemakkelijk voelt op het moment dat ik overduidelijk enhanced rond loop. Natty gains zijn voor mij op een bepaalde manier waardevoller en ik draag ze met meer trots dan de enhanced ‘easy gains’. Laten we eerlijk zijn de gains zijn echt wel easy vergeleken met natty training.
Ik had dit ook met de winny only dat wanneer ik een bepaalde look begin te krijgen, gains voorbij mijn natty max, ik mij daar niet altijd even gemakkelijk bij voel. Op werk beetje uit mijn overhemden knallen enzo. Iedereen opmerkingen maken.
Ik weet niet. Ik doe een cycle omdat ik een beetje ‘onder de radar’ gains wil maken. Maar als ik er eenmaal in zit kan ik bijna niet anders dan als een autist willen eten en trainen en krijg ik een whatever it takes instelling. Gains over alles meer uit principe dan daardwerkelijk de behoefte om die kilo’s te pakken. Ik doe alles wat mogelijk is om maximale gains te maken en als ik ze dan heb ga ik een beetje twijfelen of het het wel waard is allemaal. Zwangere vrouw feels.
Sommige mensen doen het daar juist voor de opmerkingen en aandacht van anderen maar ik heb wel geleerd dat ik daar niet een van ben. Ik ben niet zo graag middelpunt van de aandacht, al vind ik het wel gewoon vet om een geniale shape te hebben. 80-85 kg droog dat is voor mij echt voldoende.