rusher
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
aas = niet meteen een jay-cutler fysiek hebben hé
(je bent dus wel vervelend)
Juist, had vaker pics gezien waarbij ik totaal iets anders bij had verwacht. Daarom ook zoals ik al zei; blijk ik bevooroordeeld te zijn.wacht maar tot je mijn fysiek gezien hebt
imo vallen de meeste AAS fysieken hier flink tegen.
geeft ook niet, je doet het ook niet voor een ander.
Wat is dit nou voor reply. Ik weet donders goed wat je wel en niet mag verwachten gozer.Je avatar is niks mis mee, alleen leef je nog wel in de sprookjeswereld als je denkt dat je met een pilletje een Olympia fysiek kan krijgen.
dat ik een vast poster ben ik de aas sectie betekent niet automatisch dat je de wereld bent. Ja, ik heb gekuurd, maar nooit in gekke hoeveelheden, altijd bescheiden. Daarnaast ben ik er helaas veel te vroeg mee begonnen, waardoor ik lang mijn natuurlijk potentieel niet heb benut. Ben dan ook begonnen met as voordat ik dit forum had ontdekt, helaas. De reden dat ik er veel post, is omdat ik tijdens het kuren, dus eigenlijk te laat, veel info heb gelezen over as, en hiermee dus anderen probeer te helpen en te behoeden voor de fout die ik, en velen met mij, ermee hebben gemaakt door er te vroeg mee te beginnen.
Haha gozer ik ken genoeg mensen die kuren. En roberto leek me aardig wat kuurtjes op hebben zitten en aan de hand van zijn behulpzaamheid verwachtte ik toch echt een ervaren juicer met een goed fysiek.
dat valt nog wel best mee hoor
Juist, had vaker pics gezien waarbij ik totaal iets anders bij had verwacht. Daarom ook zoals ik al zei; blijk ik bevooroordeeld te zijn.
Wat is dit nou voor reply. Ik weet donders goed wat je wel en niet mag verwachten gozer.
Ok bedankt voor je eerlijke uitleg. Vind je trouwens echt dat iedereen echt zn natuurlijke limiet moet bereiken voordat hij gaat kuren? Ben hier benieuwd naar aangezien je er duidelijk spijt van hebt.
de natuurlijke limiet is een beetje een grijs gebied, maar ik had persoonlijk veel beter kunnen beginnen wanneer mijn toenmalige sportschooleigenaar, en zelf ex-prof bb mij gewezen had op het belang van voeding, vooraleer mij as te verkopen.
Lekkere training trouwens. Reden om na je BP, niet inclines te doen maar peck decks? Ik zou eerst presses doen en daarna flyes.
Dit wissel ik een beetje af, soms ik doe ik 2 press oefeningen na elkaar, soms press en flyes afgewisseld met elkaar. Ik weet dat de peck deck hier geen hoog aanzien heeft, maar ik vind het een erg fijne oefening.

dag is weer verlopen zoals gepland, amino's na cardio, 2 eieren + 1 ei-eiwit, kip met groenten en later 2 boterhammen pindakaas + kipfilet. Alleen nu zijn we uitgenodigd te komen barbequeen bij mn ouders. Op zich geen probleem, genoeg clean vlees aanwezig. Eet nu nog ff een koolvisje, en vanav bij thuiskomst nog ff 3 eieren en daarna de kwark.
Toch heb ik t idee weinig progressie meer te maken, cardio me t leplazarus, en zie geen moer verschil in de spiegel de laatste tijd. Beetje deprimerend![]()

he bah! Alle laatste eindjes zijn lastig!
Kom je moeilijk aan of makkelijk? Miss een langzame stofwisseling van jezelf?