MuscleMeat

Contest Log (v) Log Sue

Vanmorgen opgestaan, renkleding aan. Ik was LOEI-chagrijnig, niet normaal, ik hoorde mezelf ineens schreeuwen tegen de kat en dacht "oke, Suus, duidelijk maandelijks gedoe, niet zeiken nu: naar buiten ga je energie maar in het rennen steken". Nou toen vond ik mezelf helemaal stom, want ja, alles is dan stom :p
Hardlopen ging moeizaam, maar ben expres andere route gegaan om nog een grotere ronde te maken. Laatste 20 minuten voelde ik me steeds lichter, en werd het eindelijk lekker, voelde mezelf per meter beter...
50 minuten! Yeah!

Haha, altijd leuk als je mega chagerijnig bent en dan gaat trainen, kan je lekker je agressie kwijt.
Van te voren denk je dan vaak dat het juist niks gaat worden omdat alles k*t is, en alles irritant is, maar vaak wordt het dan juist wel een goede training. Lekker afreageren :)

nou wel grappig dat ik jullie trigger met het huishouden! Zeker omdat ik het uiteindelijk namelijk niet gedaan heb:o
MAAR... de was draait nu hoor!

Je had alleen maar mijn gedachten getriggerd want ik heb het ook niet gedaan... :(

Ondanks die irritante periode van je heb je wel toppie getraind hoor!
Ben je opeens vast al een stuk minder chagarijnig :)

• Topic Starter Topic Starter
Haha, altijd leuk als je mega chagerijnig bent en dan gaat trainen, kan je lekker je agressie kwijt.
Van te voren denk je dan vaak dat het juist niks gaat worden omdat alles k*t is, en alles irritant is, maar vaak wordt het dan juist wel een goede training. Lekker afreageren :)

Je had alleen maar mijn gedachten getriggerd want ik heb het ook niet gedaan... :(

Misschien lukt het nu:
Ik heb de was gedaan...???

Ondanks die irritante periode van je heb je wel toppie getraind hoor!
Ben je opeens vast al een stuk minder chagarijnig :)

ja, was vandaag echt een fijne dag, ondanks die hysterisch start :p
Had weer zoveel zin en energie, veel gedaan vandaag, wasjes, huisie, voorbereidingen project, en vanmorgen gesport.

Het is nog niet helemaal gelukt, maar gelukkig dit weekend een extra dag tijd ervoor.
Dit keer motiveer je me opnieuw door 50 minuten gelopen te hebben.
Super dat dit is gelukt ondanks je sago was.

ja, was vandaag echt een fijne dag, ondanks die hysterisch start :p
Had weer zoveel zin en energie, veel gedaan vandaag, wasjes, huisie, voorbereidingen project, en vanmorgen gesport.

:thumbs:

Mijn wasmachine heeft ook de was gedaan, pfffff wel zweten zeg :D

Het is nog niet helemaal gelukt, maar gelukkig dit weekend een extra dag tijd ervoor.
Dit keer motiveer je me opnieuw door 50 minuten gelopen te hebben.
Super dat dit is gelukt ondanks je sago was.

en is het gelukt? Ga zo even je logje lezen :)

Lekker he, wassen :p
zeker met dit weer:(... was kan wel weer even de pot op! :D

Ben vandaag echt beetje trots op mezelf... :D

Vanmorgen hardgelopen nuchtere maag, mijn rondje weer groter gemaakt, iets meer dan 50 minuten nu, 1 keer gestopt, ging heel lekker!

thuis gedoucht, weyshake, omkleden, naar de sportschool. Mijn vriend is vrij dus die ging mee, gezellig. Kon ik hem gelijk weer even gebruiken :p

Ik ging namelijk mijn rug trainen, en had me voorgenomen om eens een start te gaan maken met chinnen... zelf lukt het me niet, maar als me vriend net even een zetje geeft... misschien dan wel...

3 keer 3 !!!!! Ben hier zo blij mee!!!! Wil graag straks zelf op kunnen trekken zonder hulp en flink wat herhalingen, maar het begin is er dan eindelijk!!!

verder mijn training:
- dumble row: 15x8, 12x10, 10x12, 8x12kg
- bent over barble row, (weet niet hoeveel die stang weegt, ik dacht 12,5kg met 2x10kg)4 x 10x32,5
- de chins :p 3 x 3 met hulp
- lat pulldown 3 x 12x35 kg (de energie was wel even op :p)
- standing close grip row/pulldown? (trekt hem dus schuin naar je borst, zet voet tegen de paal voor balans) 15 x 35, 15 x 45, 12 x 50, 10 x 50kg

vervolgens nog kwartier buikspieren gedaan.

Het ging heerlijk de training, maar ben vooral trots op het rennen en de chins!

Vandaag lekker genieten van vrije dag met mijn vriend, en das zeldzaam :D dus extra genieten (en mezelf nu van de mac schoppen anders blijf ik hier zitten, stommerd)

Dat was dus weer een top dag sue!! lekker he dat chinnen:D

Zo, lekker dagje zeg.

50 minuten hardlopen, goed begin van de dag hoor.
En die 3 x 3 optrekken, echt goed. Wil ik ook :(
Verder ook nog een lekkere rugtraining.

Je kan zeker voldaan van je vrije dagje genieten :thumbs:

Netjes gedaan Sue!

Nog een fijne avond enneuh je bent nog steeds online ;) of heb je je pc gewoon niet uitgezet :D

Netjes gedaan Sue!

Nog een fijne avond enneuh je bent nog steeds online ;) of heb je je pc gewoon niet uitgezet :D

hihi, nee, ik ben er gewoon alweer! We lopen ontzettend te keutelen in en rond het huis, ben niet zo goed in stilzitten :p
Mijn vriend is nu aan het koken :D daar hoef ik niet bij te zijn :p

Yin Yang Dat was dus weer een top dag sue!! lekker he dat chinnen:D

ja het is net alsof je een berg beklimt, en als je dan je hoofd boven de stang uitgetrokken krijgt, is het net alsof je op de top komt! Kan je zo helemaal over de zaal heen kijken... machtig ;)

Dat heb je goed gedaan, een man die niet kan koken daar hebben we niets aan, hèhè...

Ben vandaag echt beetje trots op mezelf... :D

Vanmorgen hardgelopen nuchtere maag, mijn rondje weer groter gemaakt, iets meer dan 50 minuten nu, 1 keer gestopt, ging heel lekker!

thuis gedoucht, weyshake, omkleden, naar de sportschool. Mijn vriend is vrij dus die ging mee, gezellig. Kon ik hem gelijk weer even gebruiken :p

Ik ging namelijk mijn rug trainen, en had me voorgenomen om eens een start te gaan maken met chinnen... zelf lukt het me niet, maar als me vriend net even een zetje geeft... misschien dan wel...

3 keer 3 !!!!! Ben hier zo blij mee!!!! Wil graag straks zelf op kunnen trekken zonder hulp en flink wat herhalingen, maar het begin is er dan eindelijk!!!

verder mijn training:
- dumble row: 15x8, 12x10, 10x12, 8x12kg
- bent over barble row, (weet niet hoeveel die stang weegt, ik dacht 12,5kg met 2x10kg)4 x 10x32,5
- de chins :p 3 x 3 met hulp
- lat pulldown 3 x 12x35 kg (de energie was wel even op :p)
- standing close grip row/pulldown? (trekt hem dus schuin naar je borst, zet voet tegen de paal voor balans) 15 x 35, 15 x 45, 12 x 50, 10 x 50kg

vervolgens nog kwartier buikspieren gedaan.

Het ging heerlijk de training, maar ben vooral trots op het rennen en de chins!

Vandaag lekker genieten van vrije dag met mijn vriend, en das zeldzaam :D dus extra genieten (en mezelf nu van de mac schoppen anders blijf ik hier zitten, stommerd)
lekker getraind.
Super van het chinnen, uteindekijk gaat het je lukken.

Gezelig met je vriend.
Jeetje ik llijk wel 1 van de weinige vrijgezellen van deze contest, ik zou zelf best een vriend willen die ook van sporten houdt ook al ben ik helemaal niet op zoek verder.
Er draait hier nu een was en ben aan het afwassen.
;)

Laatst bewerkt:
lekker getraind.

Gezelig met je vriend.
Jeetje ik llijk wel 1 van de weinige vrijgezellen van deze contest, ik zou zelf best een vriend willen die ook van sporten houdt ook al ben ik helemaal niet op zoek verder.
;)

Yay, een mede vrijgezellin ;)
Enneh, Lekker bezig met dat chinnen! de 5 reps zijn in zicht! Stug doordouwen!

Dat heb je goed gedaan, een man die niet kan koken daar hebben we niets aan, hèhè...

nee, inderdaad! Alstie nie kan koken, dan ga maar lopen :p

lekker getraind.

Gezelig met je vriend.
;)

ja, ze zijn er wel hoor, maar dan kunnen ze weer niet koken :p. Die van mij is wat minder van het sporten... je kan het niet allemaal hebben he :p Nee, maar ik mag echt niet klagen hoor, heb een kei van een vent (sja, gelukkig, moet er ook mee trouwen;))

He, lekker dat wassen... bij mij liggen er nu 3 stapels nog steeds te lonken om opgevouwen te worden... ik doe net alsof ik het niet zie :D

Yay, een mede vrijgezellin ;)
Enneh, Lekker bezig met dat chinnen! de 5 reps zijn in zicht! Stug doordouwen!

Ja, gaan we zeker doen! Voel hem nog steeds in mijn rug...
iemand een tip om te chinnen zonder hulp? want ben vaak alleen in de sportschool, maar heb dat zetje wel nodig in het begin...

Ben ook gruwelijk lui geweest de afgelopen 1-1,5 week. Heb vandaag al 2 wassen gedaan, en helaas moet ik zeker nog het dubbele daarvan de komende dagen doen.
Komt natuurlijk van AL die sportkleren, door AL die workouts :)

nee, inderdaad! Alstie nie kan koken, dan ga maar lopen :p

ja, ze zijn er wel hoor, maar dan kunnen ze weer niet koken :p. Die van mij is wat minder van het sporten... je kan het niet allemaal hebben he :p Nee, maar ik mag echt niet klagen hoor, heb een kei van een vent (sja, gelukkig, moet er ook mee trouwen;))

He, lekker dat wassen... bij mij liggen er nu 3 stapels nog steeds te lonken om opgevouwen te worden... ik doe net alsof ik het niet zie :D

Ja, gaan we zeker doen! Voel hem nog steeds in mijn rug...
iemand een tip om te chinnen zonder hulp? want ben vaak alleen in de sportschool, maar heb dat zetje wel nodig in het begin...

Romina Chint als een bezetene, misschien dat zij tips/ hints heeft. Ik ben begonnen met assisted Chins, en heb langzaam het gewicht af laten nemen totdat ik ze alleen kon, misschien is dat een idee?

Ben ook gruwelijk lui geweest de afgelopen 1-1,5 week. Heb vandaag al 2 wassen gedaan, en helaas moet ik zeker nog het dubbele daarvan de komende dagen doen.
Komt natuurlijk van AL die sportkleren, door AL die workouts :)

Precies!!! Heb dubbele washoeveelheden nu! :p

Romina Chint als een bezetene, misschien dat zij tips/ hints heeft. Ik ben begonnen met assisted Chins, en heb langzaam het gewicht af laten nemen totdat ik ze alleen kon, misschien is dat een idee?

Rominaaaaaahhhh!!! Miss opper-chinster! Waar ben jeueueueehhhh!!!
Assisted chins... ga ik opzoeken...

Gister nog biceps en triceps getraind (post ik later nog wel...) en vanmiddag heb ik een fietsuurtje... voelde mijn knieen van de laatste keer hardlopen, dus doe even rustig aan, ga ik morgen weer hardlopen.

lekker getraind.

Gezelig met je vriend.
;)

handig een beetje hulp bij je training!;)

Terug
Naar boven