Fitness Seller

Contest Log (v) Log Sue

OOh ja wilde ik nog vragen :) sorry als ik het gemist heb hoor maar ga je traditioneel in jurk etc trouwen :) Of vraag ik nu teveel? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Sterkte meid, enneh, toch goed dat je toch thuis wat dingen gedaan hebt :)

Thanxs! Stofzuigen is ook sport he :p, zet hem op zijn hardst en de borsteltjes eronder voor extra weerstand, kniebuigen om onder de bank te komen :D

Zo! en blij mag je zijn meis, goed werk!

Thanxs!

OOh ja wilde ik nog vragen :) sorry als ik het gemist heb hoor maar ga je traditioneel in jurk etc trouwen :) Of vraag ik nu teveel? ;)

Nee, hoor vraagt niet te veel :) volgens mij had ik het ook nie gezegd... Ik ga niet traditioneel, vriend ook niet, past niet zo bij ons...
Zoek iets mooi donker paars, strakke jurk... iets waarin mijn armen, schouders, borst en rug ook mooi in uitkomen :p :D:o Iemang nog een tip?:D
Als het zo ver is, maak ik wel een fotootje.

Sterkte met het familielid van je vriend!

Nee, hoor vraagt niet te veel :) volgens mij had ik het ook nie gezegd... Ik ga niet traditioneel, vriend ook niet, past niet zo bij ons...
Zoek iets mooi donker paars, strakke jurk... iets waarin mijn armen, schouders, borst en rug ook mooi in uitkomen :p :D:o Iemang nog een tip?:D

Wauw dat klinkt in iedergeval super.
Jaaaa als ik (ooit) ga trouwen zou ik ook heel graag zo'n jurk willen met een blote rug en dan zo laag, net boven het poepertje:D

Ben erg benieuwd hoe je eruit komt te zien, vast fantastisch!!

Wauw dat klinkt in iedergeval super.
Jaaaa als ik (ooit) ga trouwen zou ik ook heel graag zo'n jurk willen met een blote rug en dan zo laag, net boven het poepertje:D

Ben erg benieuwd hoe je eruit komt te zien, vast fantastisch!!

Hahahahaha!!!

Maar inderdaad! Laag uitgesneden jurk bestaat ook nog! Thanxs, met mijn stucadoors-instinct kwam ik daar weer niet op natuurlijk :p!

;)
Dank voor de lieve reacties!

sja, het vervelende nieuws wordt nu afwachten en zien hoe het zich ontwikkeld. Gaat om een naast familielid van mijn vriend. Valt verder niet zo veel over te zeggen... afwachten dus.

Vanmorgen wel weer 45 minuten op de nuchtere maag hardgelopen. Wilde nog wel KT gaan doen, maar ga die energie eens steken in wat huishoudelijke klussen die ook al een tijdje op aandacht vragen :p En ik kan natuurlijk ook thuis wat opdrukken en even mijn buik aanpakken. Vandaag ook weer het juiste eten opgepakt... ach, dan had ik gewoon gister m'n junkdag ipv zondag!
MOrgenochtend weer hardlopen, en dan MOET ik daarna ECHT naar de sportschool!!! Moet van mezelf! Hardlopen gaat steeds beter merk ik, probeer steeds een groter rondje te lopen. Had echt nooit van mezelf gedacht dat ik zou gaan hardlopen, vind mezelf maar een luie donder in die zin. hihi!

Je motiveerd mij om vanavond ook wat in het huishouden te doen.;)
Het kan geen kwaad om af en toe je junkdag te verplaatsen.
Voordat ik begon met hardlopen in maart vorig jaar dacht ik ook zo.
Ik heb het willen oppakken maar voel me er te lui voor, pak liever mijn fiets.:o
Super dat het jou wel is gelukt!
Bij mij komt het ook wel doordat kwa training mijn aandacht nu bijnaalleen maar op mijn nieuwe gym is gericht.
Succes weer met trainen dit weekend.

Dank voor de lieve reacties!

sja, het vervelende nieuws wordt nu afwachten en zien hoe het zich ontwikkeld. Gaat om een naast familielid van mijn vriend. Valt verder niet zo veel over te zeggen... afwachten dus.

Vanmorgen wel weer 45 minuten op de nuchtere maag hardgelopen. Wilde nog wel KT gaan doen, maar ga die energie eens steken in wat huishoudelijke klussen die ook al een tijdje op aandacht vragen :p En ik kan natuurlijk ook thuis wat opdrukken en even mijn buik aanpakken. Vandaag ook weer het juiste eten opgepakt... ach, dan had ik gewoon gister m'n junkdag ipv zondag!
MOrgenochtend weer hardlopen, en dan MOET ik daarna ECHT naar de sportschool!!! Moet van mezelf! Hardlopen gaat steeds beter merk ik, probeer steeds een groter rondje te lopen. Had echt nooit van mezelf gedacht dat ik zou gaan hardlopen, vind mezelf maar een luie donder in die zin. hihi!

Fijn dat je nog even hebt kunnen hardlopen, vaak is het ook wel lekker om even te ontspannen tijdens sporten als er iets vervelends aan de gang is in je leven.

Ben benieuwd wat je uit gaat zoeken als je jurk!

HOI.... Kom ff zwaaien:wave2::wave2::wave2:

Een paarse trouwjurk klinkt echt heel gaaf! Er zijn zat galawinkels online te vinden, maar een echte ???
Succes!

trouwens Mooi in het paars! ik ben in een zwarte trouwjurk getrouwd:D

Wel straks foto's van je trouwerij posten hè, kijken wat voor moois je hebt kunnen uitzoeken!

Nu je trouwens zo over het huishouden begon, ik heb hier ook nog wel wat liggen :D

ja, dat weet ik dus niet zo goed... Op zich hoor ik wel altijd dat ik een goede houding heb, probeer ook goed mijn buik aan te spannen en het ook op te bouwen, maar ik heb gewoon ook al maanden een lage rugpijn... en zodra die iets minder wordt, probeer ik een dergelijke oefening te doen... en op dat moment gaat het dan wel, maar daarna voel ik het weer in me rug... Squat durf ik daarom helemaal niet aan. SJa... ik weet het gewoon niet zo goed...

ik heb ook vaak rugklachten gehad en bij de fysio gelopen, ik kan geen langdurig zittend werk doen, had vreselijke rugpijn midden op de rug ten hoogte vd schouderbladen en in beweging blijven daarbij helpt. lage rugpijn heb ik daarvor gehad nam teveel hooi op de vork met werk en alles goed willen doen, heeft met stress/ spanning te maken, of loop je al bij de fysio hiervoor?
Ik wens je een fijn weekend nog ;)

Sterkte met het familielid van je vriend!
Dank je! Was gister ineens een acute operatie... Gelukkig is dat goed afgelopen en de boosdoener weggehaald... nog wel wachten op alle tests of het ook daadwerkelijk helemaal weg is, maar ben blij dat er zo snel gehandeld is!

;)

Je motiveerd mij om vanavond ook wat in het huishouden te doen.;)
Het kan geen kwaad om af en toe je junkdag te verplaatsen.
Voordat ik begon met hardlopen in maart vorig jaar dacht ik ook zo.
Ik heb het willen oppakken maar voel me er te lui voor, pak liever mijn fiets.:o
Super dat het jou wel is gelukt!
Bij mij komt het ook wel doordat kwa training mijn aandacht nu bijnaalleen maar op mijn nieuwe gym is gericht.
Succes weer met trainen dit weekend.

hihi, gelukt met het huishouden? Jij ook succes met trainen dit weekend!

Wel straks foto's van je trouwerij posten hè, kijken wat voor moois je hebt kunnen uitzoeken!

Nu je trouwens zo over het huishouden begon, ik heb hier ook nog wel wat liggen :D

Ja zal ik zeker doen!
nou wel grappig dat ik jullie trigger met het huishouden! Zeker omdat ik het uiteindelijk namelijk niet gedaan heb:o
MAAR... de was draait nu hoor!

hahahaha! Lekker geslapen?

ik heb ook vaak rugklachten gehad en bij de fysio gelopen, ik kan geen langdurig zittend werk doen, had vreselijke rugpijn midden op de rug ten hoogte vd schouderbladen en in beweging blijven daarbij helpt. lage rugpijn heb ik daarvor gehad nam teveel hooi op de vork met werk en alles goed willen doen, heeft met stress/ spanning te maken, of loop je al bij de fysio hiervoor?
Ik wens je een fijn weekend nog ;)

nee, loop nog niet bij de fysio. Dokter zei ook inderdaad dat het iets met stres was... en dan ben ik wat eigenwijs, want dan denk ik, daar kan ik zelf wel iets aan doen! Stres is nu ook weg... alleen rugpijn nog niet... als ik het niet binnen een maand wegkrijg, laat ik me toch maar doorverwijzen... kannie alles zelf oplossen(harde les voor eigenwijzen:p)

Fijn dat je nog even hebt kunnen hardlopen, vaak is het ook wel lekker om even te ontspannen tijdens sporten als er iets vervelends aan de gang is in je leven.

Ben benieuwd wat je uit gaat zoeken als je jurk!

ja, als je er eenmaal overheen zet, en eenmaal bezig bent, is het heerlijk!

Ben ook benieuwd :p

Als een os..zo heb ik geslapen hehehe :)

Vanmorgen opgestaan, renkleding aan. Ik was LOEI-chagrijnig, niet normaal, ik hoorde mezelf ineens schreeuwen tegen de kat en dacht "oke, Suus, duidelijk maandelijks gedoe, niet zeiken nu: naar buiten ga je energie maar in het rennen steken". Nou toen vond ik mezelf helemaal stom, want ja, alles is dan stom :p
Hardlopen ging moeizaam, maar ben expres andere route gegaan om nog een grotere ronde te maken. Laatste 20 minuten voelde ik me steeds lichter, en werd het eindelijk lekker, voelde mezelf per meter beter...
50 minuten! Yeah!

Thuis weyshake met sojamelk en brinta genomen, gedoucht, omkleden: naar de sportschool...

BORST:
dumbbell bench press: 15x 8, 15x 10, 12x 12, 10x 12kg
incline dumbbell bench press: 12x 10, 10x 12, 8x 12, 8x 12kg
incline dumble flies: 15x 8, 12x 9, 10x 10, 8x 10kg
peck deck: 4 x 15x 25kg

buik:
(als ik het goed heb:) standing cable side crunch: 4x 20x 30kg
kneeling ab crunch: 30x 40, 25x 45, 20x 50, 20x 50
schuine bankje benen omhoog brengen (???) 4x 15

Nu is dan eindelijk de was en de stofzuiger aan de beurt...

Jeetje dat heb je weer knap gedaan sue!

Terug
Naar boven