Linke Greetje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterkte meid, enneh, toch goed dat je toch thuis wat dingen gedaan hebt![]()
, zet hem op zijn hardst en de borsteltjes eronder voor extra weerstand, kniebuigen om onder de bank te komen 
OOh ja wilde ik nog vragensorry als ik het gemist heb hoor maar ga je traditioneel in jurk etc trouwen
Of vraag ik nu teveel?
![]()
volgens mij had ik het ook nie gezegd... Ik ga niet traditioneel, vriend ook niet, past niet zo bij ons...

Iemang nog een tip?
Nee, hoor vraagt niet te veelvolgens mij had ik het ook nie gezegd... Ik ga niet traditioneel, vriend ook niet, past niet zo bij ons...
Zoek iets mooi donker paars, strakke jurk... iets waarin mijn armen, schouders, borst en rug ook mooi in uitkomen![]()
Iemang nog een tip?
Als het zo ver is, maak ik wel een fotootje.

Wauw dat klinkt in iedergeval super.
Jaaaa als ik (ooit) ga trouwen zou ik ook heel graag zo'n jurk willen met een blote rug en dan zo laag, net boven het poepertje
Ben erg benieuwd hoe je eruit komt te zien, vast fantastisch!!
!
Dank voor de lieve reacties!
sja, het vervelende nieuws wordt nu afwachten en zien hoe het zich ontwikkeld. Gaat om een naast familielid van mijn vriend. Valt verder niet zo veel over te zeggen... afwachten dus.
Vanmorgen wel weer 45 minuten op de nuchtere maag hardgelopen. Wilde nog wel KT gaan doen, maar ga die energie eens steken in wat huishoudelijke klussen die ook al een tijdje op aandacht vragenEn ik kan natuurlijk ook thuis wat opdrukken en even mijn buik aanpakken. Vandaag ook weer het juiste eten opgepakt... ach, dan had ik gewoon gister m'n junkdag ipv zondag!
MOrgenochtend weer hardlopen, en dan MOET ik daarna ECHT naar de sportschool!!! Moet van mezelf! Hardlopen gaat steeds beter merk ik, probeer steeds een groter rondje te lopen. Had echt nooit van mezelf gedacht dat ik zou gaan hardlopen, vind mezelf maar een luie donder in die zin. hihi!

Dank voor de lieve reacties!
sja, het vervelende nieuws wordt nu afwachten en zien hoe het zich ontwikkeld. Gaat om een naast familielid van mijn vriend. Valt verder niet zo veel over te zeggen... afwachten dus.
Vanmorgen wel weer 45 minuten op de nuchtere maag hardgelopen. Wilde nog wel KT gaan doen, maar ga die energie eens steken in wat huishoudelijke klussen die ook al een tijdje op aandacht vragenEn ik kan natuurlijk ook thuis wat opdrukken en even mijn buik aanpakken. Vandaag ook weer het juiste eten opgepakt... ach, dan had ik gewoon gister m'n junkdag ipv zondag!
MOrgenochtend weer hardlopen, en dan MOET ik daarna ECHT naar de sportschool!!! Moet van mezelf! Hardlopen gaat steeds beter merk ik, probeer steeds een groter rondje te lopen. Had echt nooit van mezelf gedacht dat ik zou gaan hardlopen, vind mezelf maar een luie donder in die zin. hihi!
Nee, hoor vraagt niet te veelvolgens mij had ik het ook nie gezegd... Ik ga niet traditioneel, vriend ook niet, past niet zo bij ons...
Zoek iets mooi donker paars, strakke jurk... iets waarin mijn armen, schouders, borst en rug ook mooi in uitkomen![]()
Iemang nog een tip?
Als het zo ver is, maak ik wel een fotootje.
trouwens Mooi in het paars! ik ben in een zwarte trouwjurk getrouwd![]()

ja, dat weet ik dus niet zo goed... Op zich hoor ik wel altijd dat ik een goede houding heb, probeer ook goed mijn buik aan te spannen en het ook op te bouwen, maar ik heb gewoon ook al maanden een lage rugpijn... en zodra die iets minder wordt, probeer ik een dergelijke oefening te doen... en op dat moment gaat het dan wel, maar daarna voel ik het weer in me rug... Squat durf ik daarom helemaal niet aan. SJa... ik weet het gewoon niet zo goed...

Dank je! Was gister ineens een acute operatie... Gelukkig is dat goed afgelopen en de boosdoener weggehaald... nog wel wachten op alle tests of het ook daadwerkelijk helemaal weg is, maar ben blij dat er zo snel gehandeld is!
Je motiveerd mij om vanavond ook wat in het huishouden te doen.
Het kan geen kwaad om af en toe je junkdag te verplaatsen.
Voordat ik begon met hardlopen in maart vorig jaar dacht ik ook zo.
Ik heb het willen oppakken maar voel me er te lui voor, pak liever mijn fiets.
Super dat het jou wel is gelukt!
Bij mij komt het ook wel doordat kwa training mijn aandacht nu bijnaalleen maar op mijn nieuwe gym is gericht.
Succes weer met trainen dit weekend.
Wel straks foto's van je trouwerij posten hè, kijken wat voor moois je hebt kunnen uitzoeken!
Nu je trouwens zo over het huishouden begon, ik heb hier ook nog wel wat liggen![]()

ik heb ook vaak rugklachten gehad en bij de fysio gelopen, ik kan geen langdurig zittend werk doen, had vreselijke rugpijn midden op de rug ten hoogte vd schouderbladen en in beweging blijven daarbij helpt. lage rugpijn heb ik daarvor gehad nam teveel hooi op de vork met werk en alles goed willen doen, heeft met stress/ spanning te maken, of loop je al bij de fysio hiervoor?
Ik wens je een fijn weekend nog![]()
)Fijn dat je nog even hebt kunnen hardlopen, vaak is het ook wel lekker om even te ontspannen tijdens sporten als er iets vervelends aan de gang is in je leven.
Ben benieuwd wat je uit gaat zoeken als je jurk!

standing cable side crunch: 4x 20x 30kg
) 4x 15