Linke Greetje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahahahahaha!!! Lolsmurf
thanxs for asking!
Hoofdpijn is wel bijna weg, maar lichamelijk nog erg moe. Vanochtend dan toch eindelijk KT gedaan. Was heel zwaar en met de helft van de gewichten had ik nog het gevoel dat ik als een beest aan het tillen was. Maar vind wel goed dat ik gegaan ben.
Schouders en buik getraind.![]()
Dat komt omdat je spieren groeien sue!! die knellen nu een beetje de zenuwen af. Lekker toch![]()

Hoofdpijn is wel bijna weg, maar lichamelijk nog erg moe. Vanochtend dan toch eindelijk KT gedaan. Was heel zwaar en met de helft van de gewichten had ik nog het gevoel dat ik als een beest aan het tillen was. Maar vind wel goed dat ik gegaan ben.
Schouders en buik getraind.![]()
Hehe.Oh! Oke! Nou doe mij dan maar 2 slapende handen, en voeten!![]()

Oh! Oke! Nou doe mij dan maar 2 slapende handen, en voeten!![]()
Ik wil graag slapende billen dan, kan dat ook?

Je hebt best veel last van hoofdpijn he..
Goed van je dat je toch bent gegaan!

Je hebt best veel last van hoofdpijn he..
Goed van je dat je toch bent gegaan!

THanxs!
Valt op zich wel mee hoor, heb gewoon eens in de 2 a 3 maanden 2 dagen migraine, alleen nu was het gewoon 2 keer in een week en iets heftiger, dus het lijkt veel, maar verder valt wel mee![]()

Ghehehe ja ik denk b vaak genoeg spierpijn in mijn billen maar nooit slapendeWhahaha! Wil je dat niet meer doen, nu ben ik van me stoel gevallen!

nog harder knijpen, gaan ze vanzelf slapenGhehehe ja ik denk b vaak genoeg spierpijn in mijn billen maar nooit slapende![]()

Zin in!
Ik moet zeggen ik ook wel, niet dat ik het in huis heb maar heb t wel eens gehad en hou tegenwoordig van naturel smaken, gekruid eten of te zoet vind ik vreselijk.![]()