MuscleMeat

Contest Log (v) Log Sue

Goed van je! ja als je dan toch gegaan bent geeft dat best voldoening he? Heerlijk! Fijn dat het weer wat beter gaat met je hoofdpijn ;)

hahahahahaha!!! Lolsmurf :p

thanxs for asking! :)
Hoofdpijn is wel bijna weg, maar lichamelijk nog erg moe. Vanochtend dan toch eindelijk KT gedaan. Was heel zwaar en met de helft van de gewichten had ik nog het gevoel dat ik als een beest aan het tillen was. Maar vind wel goed dat ik gegaan ben.
Schouders en buik getraind.:rocker2::rocker2::rocker2:

Goed gedaan doorzetter! :thumbs:

Goed dat je toch wat hebt kunnen doen zeg.

• Topic Starter Topic Starter
thanxs, ja geen boer die me tegenhoudt!

Even vraag... heb je wel eens dat je traint, en dat je ook voelt dat je getraind hebt en dat je dan bv biceps of schouders hebt getraind, en dat je dan halverwege de dag een half slapende hand krijgt?

Heb dat nu al vanaf 4 uur, heel irritant, maakt niet uit wat ik er ook aan beweeg, komt gewoon niet genoeg bloed naar een deel van die hand.

Dat komt omdat je spieren groeien sue!! die knellen nu een beetje de zenuwen af. Lekker toch:D

Hoofdpijn is wel bijna weg, maar lichamelijk nog erg moe. Vanochtend dan toch eindelijk KT gedaan. Was heel zwaar en met de helft van de gewichten had ik nog het gevoel dat ik als een beest aan het tillen was. Maar vind wel goed dat ik gegaan ben.
Schouders en buik getraind.:rocker2::rocker2::rocker2:

Je hebt best veel last van hoofdpijn he..

Goed van je dat je toch bent gegaan!

:o
Ghehehe ja ik denk b vaak genoeg spierpijn in mijn billen maar nooit slapende :)
nog harder knijpen, gaan ze vanzelf slapen :p

Zo even tas inpakken en naar de sportschool, borst en beentjes. Borst=favoriet :D Zin in!

Wat ik mij afvroeg... Kan het zijn dat je teveel eiwitten eet? En hoe zou je dat merken?

Gister iets nieuw geprobeerd: hutenkase (had weer 's wat gelezen, weinig vet, meer eiwit dan kwark). Bij de eerste happen dacht ik: hmmm net roomkaas, maar dan een beetje kruimelig... maar bij de vierde hap ging ik langzaamaan kokhalsen... mijn hele lijf deed BRRRRRRRRRR!!!
Iemand nog tips, recept, mix met dat spul dat het beter te eten is?

Oke, schop: trainen nu!

Train ze Sue!
Ik heb ook slechts 1 poging ondernomen om huttekase te eten en moest er idd snel mee stoppen :D :kots:

Ik vind 't heerlijk! :lick:

Ik moet zeggen ik ook wel, niet dat ik het in huis heb maar heb t wel eens gehad en hou tegenwoordig van naturel smaken, gekruid eten of te zoet vind ik vreselijk.:eek:

Ja, ik ook wel, of mixen met ander goede dingen, zoals fruit, of melk, kwark. En pittig wordt ik ook niet gelukkig van.
Maar goed, was een leuk experiment die hutekase, maar denk dat de gootsteen het lekkerder vind dan ik :D

Net terug van trainen, ga ik even uitwerken en zo posten

Anderhalf uur KT gedaan, en EINDELIJK WEER EEN BEETJE M'N ENERGIE TERUG, JEEEEEHHH!!!

Been:
abducter
20 x 40kg (2 x)
20 x 45kg
15 x 50kg (2 x)
15 x 55kg (pr voor Sue!)

Leg pres
4 x 12 x 45kg

deadlift (pak ik niet zo zwaar ivm rug)
3 x 12 x 20kg

staand kuitheffen
4 x 15 x 30kg

Borst:
Bench press
15 x 25kg
15 x 30kg
12 x 35kg
8 x 40kg (2x) (pr voor Sue!)

incline DB press
15 x 10kg
15 x 10kg
12 x 12kg
12 x 12kg (zonder hulp jeeeeh!)

machine fly (iets hoger grip dan schouderhoogte)
15 x 15kg
15 x 20kg
12 x 20kg
12 x 25kg

peck deck

4 x 12 x 25kg

Eindelijk weer goed gevoel bij de training, alles voelt gewoon weer wat strakker als het goed gaat :)

Terug
Naar boven