XXL Nutrition

Contest Log (v) Log Sue

Lekker bezig Sue'tje! Hopelijk snel helemaal migraine vrij :p

Het is cardio geworden! Hooguit 35-40 minuten... blaar!
Wilde daarna KT gaan doen, maar staartje migraine floot me toch terug, ben zo gaar als een konijn!

Misschien probeer ik vandaag wel Joellen's recept voor stokdraaien! En ga ik wat buik thuis doen, als het niet gaat ben ik gewoon thuis :D

Das toch prima, 40 minuten cardio.
En naar die migraine moet je helaas gewoon lusiteren, als je dan gewoon doorgaat met sporten lig je daarna misschien weer een paar dagen in bed, dus goed gedaan!

En idd gewoon lekker thuis wat buik doen als je je weer wat beter voelt :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
IK WIL EEN KOEKJE!!!

Zo... dat is er uit! Misschien helpt het :D

Dan douw je die laatste toch gewoon ook nog ff door z'n strot, kan jij hem niet meer opeten :D

hahahaha!!!

Dan gaat er wel iets geks gebeuren, want hij staat met een trappie kabels te trekken voor de electriciteit... zal ik hem dan met koekje en al even doordouwen... :D:D:D:D:D

hahahhaha

hahahaha!!!

Dan gaat er wel iets geks gebeuren, want hij staat met een trappie kabels te trekken voor de electriciteit... zal ik hem dan met koekje en al even doordouwen... :D:D:D:D:D

Whatever it takes om te zorgen dat jij dat koekje niet opeet, toch :D

Oke!

En hij ligt! Knock out! :D

hahahaha!!!

Gewoon net als in de Liga reclames: "Koekje erbij?!" :D

Gewoon net als in de Liga reclames: "Koekje erbij?!" :D

hahaha! Zo maar dat is er wel eentje die ik het koekje door de strot zou willen moffelen!

Oh, hij is weer opgestaan, nou ga ik nog even gezellig doen beneden! FIjne avond allemall!

Hoest met je migraine Sue al weer wat beter?
;):grinny::meal::coffeepc::loopband::hedbang::lifter::cheer::kiss::whip::eyebrow::exactly::thumbs::hello::grinny:

Net als bij een hond die je wil dwingen om zijn medicijn door te laten slikken, gewoon even over het strotje wrijven :roflol:

hahahahahaha!!! Lolsmurf :p

Hoest met je migraine Sue al weer wat beter?
;):grinny::meal::coffeepc::loopband::hedbang::lifter::cheer::kiss::whip::eyebrow::exactly::thumbs::hello::grinny:

thanxs for asking! :)
Hoofdpijn is wel bijna weg, maar lichamelijk nog erg moe. Vanochtend dan toch eindelijk KT gedaan. Was heel zwaar en met de helft van de gewichten had ik nog het gevoel dat ik als een beest aan het tillen was. Maar vind wel goed dat ik gegaan ben.
Schouders en buik getraind.:rocker2::rocker2::rocker2:

Terug
Naar boven