- Waardering
- 10.369
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is cardio geworden! Hooguit 35-40 minuten... blaar!
Wilde daarna KT gaan doen, maar staartje migraine floot me toch terug, ben zo gaar als een konijn!
Misschien probeer ik vandaag wel Joellen's recept voor stokdraaien! En ga ik wat buik thuis doen, als het niet gaat ben ik gewoon thuis![]()
IK WIL EEN KOEKJE!!!
Zo... dat is er uit! Misschien helpt het![]()
of jij liever Thee?
IK WIL EEN KOEKJE!!!

IK WIL EEN KOEKJE!!!

LEKKER, ik ook wel... en een bakkie koffieof jij liever Thee?
![]()
zijn heel groot! Is net een boterham!!!ja, de koekjes die mijn vriend tot op 1 na heeft opgegetenzijn heel groot! Is net een boterham!!!

mangothee met heel veel zoetjes!
ook lekker, koekje erbij
ja, de koekjes die mijn vriend tot op 1 na heeft opgegetenzijn heel groot! Is net een boterham!!!

Dan douw je die laatste toch gewoon ook nog ff door z'n strot, kan jij hem niet meer opeten![]()

Dan douw je die laatste toch gewoon ook nog ff door z'n strot, kan jij hem niet meer opeten![]()

hahahaha!!!
Dan gaat er wel iets geks gebeuren, want hij staat met een trappie kabels te trekken voor de electriciteit... zal ik hem dan met koekje en al even doordouwen...![]()

Gewoon net als in de Liga reclames: "Koekje erbij?!"hahahaha!!!
Dan gaat er wel iets geks gebeuren, want hij staat met een trappie kabels te trekken voor de electriciteit... zal ik hem dan met koekje en al even doordouwen...![]()

Gewoon net als in de Liga reclames: "Koekje erbij?!"![]()

Net als bij een hond die je wil dwingen om zijn medicijn door te laten slikken, gewoon even over het strotje wrijven![]()