- Waardering
- 10.369
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anderhalf uur KT gedaan, en EINDELIJK WEER EEN BEETJE M'N ENERGIE TERUG, JEEEEEHHH!!!
Been:
abducter
20 x 40kg (2 x)
20 x 45kg
15 x 50kg (2 x)
15 x 55kg (pr voor Sue!)
Leg pres
4 x 12 x 45kg
deadlift (pak ik niet zo zwaar ivm rug)
3 x 12 x 20kg
staand kuitheffen
4 x 15 x 30kg
Borst:
Bench press
15 x 25kg
15 x 30kg
12 x 35kg
8 x 40kg (2x) (pr voor Sue!)
incline DB press
15 x 10kg
15 x 10kg
12 x 12kg
12 x 12kg (zonder hulp jeeeeh!)
machine fly (iets hoger grip dan schouderhoogte)
15 x 15kg
15 x 20kg
12 x 20kg
12 x 25kg
peck deck
4 x 12 x 25kg
Eindelijk weer goed gevoel bij de training, alles voelt gewoon weer wat strakker als het goed gaat![]()

ja was zeker blij met gister! Thanxs allemaal weer!
Heb ook aan alle kanten spierpijn nu
Vanmorgen ook eindelijk weer langer hardgelopen, nuchter, nu bijna 55 minuten. Had toch even weer oude schoenen gepakt, want voel nog de blaar zitten in die nieuwe hardloopschoen. Gek, want ze knellen niet, zitten wel strak... misschien nog meer inlopen. Anyway, knietjes begon ik wel weer behoorlijk te voelen, maar verder ging het super. Weer is ook super, zonnetje
Vanmiddag nog afspraak, ga ik lekker op fiets, weer 2 keer half uur.
Vroeg me laatst al af of je teveel eiwitten kunt binnenkrijgen, en of je daar last van kunt hebben. Heb laatste anderhalve week last van raar soort kramp helemaal onder in mijn buik. Ben ook sinds 2 weken aan nieuwe wey begonnen, alleen is dit isolaat, zou dat het kunnen zijn?
ja was zeker blij met gister! Thanxs allemaal weer!
Heb ook aan alle kanten spierpijn nu
Vanmorgen ook eindelijk weer langer hardgelopen, nuchter, nu bijna 55 minuten. Had toch even weer oude schoenen gepakt, want voel nog de blaar zitten in die nieuwe hardloopschoen. Gek, want ze knellen niet, zitten wel strak... misschien nog meer inlopen. Anyway, knietjes begon ik wel weer behoorlijk te voelen, maar verder ging het super. Weer is ook super, zonnetje
Vanmiddag nog afspraak, ga ik lekker op fiets, weer 2 keer half uur.
Vroeg me laatst al af of je teveel eiwitten kunt binnenkrijgen, en of je daar last van kunt hebben. Heb laatste anderhalve week last van raar soort kramp helemaal onder in mijn buik. Ben ook sinds 2 weken aan nieuwe wey begonnen, alleen is dit isolaat, zou dat het kunnen zijn?

Dat lijkt me ook fijn smorgens hardlopen, maak je dan rondjes op een veld of langs de straten? over de whey, isolaat is zuiverder daar moet het niet aan kunnen liggen, maar je moet de hoeveelheid niet overschrijden, ik ben zelf overgegaan op 2 shakes per dag, 3 vind ik niet iets teveel zo voor het eten na de training.
.Jeetje cool zeg!!!
Teveel eiwitten plas je weer uit (ergens gelezen)
Weet niet of je daar klachten van kan krijgen?!
Wat een cardiomonster ben je, nuchter 55 min. rennen..............
Ik zou zo slap als een vaatdoekje zijn!

Ik ga je volgen als steun om je doel te halen op je trouwdag!
Succes en ga er volop voor, je hebt al een enorme progressie gemaakt heb ik gelezen en gezien bij de foto's!
Yay, nog een cardio junkie! Ik ga zaterdag een rondje van 20k lopen als je mee wilt rennen?

nu moet ik wachten tot was klaar is, en moet het nog in de droger... wordt zeker 10 uur.... 

Bah jeetje vervelend joh.Vanmiddag toch maar naar de dokter. Migraine blijft sluimeren, steekt toch steeds weer de kop op... kt vandaag waarschijnlijk overslaan![]()

Succes bij de dokter straks....hopelijk heeft hij wat voor je.
Wil je trouwens met jouw superenergie niet even bij mij langskomen
Ik zag je vergelijk foto's, er is echt heel veel af zo te zien!![]()