jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

whahaha, ja ik heb ook ergens een walking fridge in huis! (maar die loopt om hele andere reden...)
Jajajaja, fotootje komt echt! Eerst maar 's trouwen, dacht ik... bovendien zit het gips zowat in oren dus heel charmant zal de foto op dit moment niet zijn... wel ruig, dat wel...
Heb even het hardlopen op een lager pitje gezet, vind dat 10 uur klussen per dag ook wel een soort van slow-cardio is...
Vanmorgen lekker getraind weer, rug en triceps... maar merk wel dat m'n lijf weer erg gewend is aan de training, dus heb gevraagd voor een nieuw schema voor 5 dagen in de week...(kijk, het streven en de intentie is er!)
Pffffff.... heet!!! (sorry, klein klaagzangetje)
Wel mijn excuses, voor het de laatste tijd niet bij houden van de andere logs, ik probeer wel af en toe bij te lezen, maar trouwen en klussen eist al mijn tijd (en trainen, oja!)
Iedereen fijn weekend!!!!![]()
voor streven en intentie 
)whahaha, ja ik heb ook ergens een walking fridge in huis! (maar die loopt om hele andere reden...)
Jajajaja, fotootje komt echt! Eerst maar 's trouwen, dacht ik... bovendien zit het gips zowat in oren dus heel charmant zal de foto op dit moment niet zijn... wel ruig, dat wel...
Heb even het hardlopen op een lager pitje gezet, vind dat 10 uur klussen per dag ook wel een soort van slow-cardio is...
Vanmorgen lekker getraind weer, rug en triceps... maar merk wel dat m'n lijf weer erg gewend is aan de training, dus heb gevraagd voor een nieuw schema voor 5 dagen in de week...(kijk, het streven en de intentie is er!)
Pffffff.... heet!!! (sorry, klein klaagzangetje)
Wel mijn excuses, voor het de laatste tijd niet bij houden van de andere logs, ik probeer wel af en toe bij te lezen, maar trouwen en klussen eist al mijn tijd (en trainen, oja!)
Iedereen fijn weekend!!!!![]()

he, gelukkig, als jij het zegt! Lekker weekend gehad? Klaar voor de grote trip? Op je foto te zien wel he!
Hahahaha, jij wil mij niet als bouwvakker in je huis hoor, ben nog erger als een manHoi Sue, wat ben je toch een bezig bij'tje, als alles af is mag je bij mij komen klussen hoor
Succes met je nieuwe schema en ook een fijn weekend!![]()

)Thanxs!!!!Ah, ik kijk duidelijk te weinig tv
voor streven en intentie
(en klagen lucht wel op hoor, trust me, weet er alles van)
Jij ook een heel fijn weekend!

Ja, moet wel hoor, anders doe ik niets... (harlopen schiet er bij in, helaas)Wat goed dat je ondanks de drukte toch tijd hebt om te trainen.
Jij ook nog een fijn weekend en alvast succes met je nieuwe schema.

Lekkere borsttraining sterke Sue
Dat heb je zo met die bouwvakkers!

Iemand trouwens geintreseerd in een potje lipo6 (min 10 suppies) of 1,5 potje Stacker 7Phenyl, wilde voor die laatste weken even wat extra's er tegenaan gooien (tegelijk met mijn rook-stop-poging), maar mijn lijf denkt daar heel anders over, met name mijn maag en darmen. Dus iemand met een sterke maag, je mag ze overnemen t.e.a.b, je mag me ook pm-en. Woon in Rotterdam
(mijn locatie kan je zien )Lekkere borsttraining sterke Sue
Dat heb je zo met die bouwvakkers!

ik wil ze wel, kom je ze even brengen ?(mijn locatie kan je zien )
ja (bijna trouwen whoehoe) en iets minder (lijk soms wel een oud wijf
)Lekker getraind weer!
Ik hoop dat je over een tijdje hardlopen weer kunt oppakken.
Balen dat die vetburners niks voor jou zijn.
Ik heb momenteel nog een half potje oude stackers en een hele pot 240 lipo-x
Moet toegeven door de stackers wel eens misselijk te zijn en mijn darmen worden ook meteen aan het werk gezet.
Vreemd genoeg voel ik me juist moeier als ik een vetburner neem, dus als mijn potjes op zijn stop ik ermee.
) en als ik morgen weer beetje puf heb hopelijk nog een uurtje KT meepikken...
have fun!ja (bijna trouwen whoehoe) en iets minder (lijk soms wel een oud wijf
)
En verder volgt het ene lichamelijke ding na het ander, waar ik erg van baal, voel me een ontzettende mieperd met die hoofdpijn al. Vanmorgen naar de fysio geweest, heb sinds half jaar pijn in mijn onderrug. Huisarts paar maanden geleden dat het stres was, dus ik loop gewoon door, denk gaat vanzelf over. Nu gaat het al een tijd heel goed, maar pijn in rug blijft. Fysiotherapeut vond het een rare klacht, in die zin dat hij het vreemd vond en niet meteen kan zeggen wat het is. Onderin schijnt helemaal vast te zitten, en het zit ook erg laag, wat hij dus vreemd vindt, en hij vond me erg jong... voor de klacht... hij wil eerst met de huisarts overleggen, dondagochten weer langskomen, wellicht naar het ziekenhuis sturen... ja, jemig! Ze moeten me niet steeds met het ziekenhuis om de oren slaan, want daar krijg de kriebels van!!!
Goed, dat dus. Morgenochten naar de stad naar wat trouw-shoppen, makeuppies scoren, schoentjes etc.
Daarna weer klussen (begint ergens op te lijken hoor) en als ik morgen weer beetje puf heb hopelijk nog een uurtje KT meepikken...