jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

). Dit geeft me wel weer een boost, het heeft namelijk zin, want ik kan het zien! Jeeeeeeehhhhh! Misschien niet gigantisch verschil, maar ben gewoon blij dat ik verschil zie!
Je bent witter geworden!
hahaha geintje
Volgens mij is je buik strakker en je bips wat kleiner

Goed hoor! Zeker trots op jezelf? Hoe vond je pumping iron 2?
te kijken, haha hadtie echt niet verwacht.Thanxs, viel reuze mee! Het scheelt ook als anderen ook gezond eten, dan kan je zelfs op een junkdag nog redelijk gezond bij iemand mee-eten.
Iets anders, wellicht herkenbaar: Het is grappig hoe anders je soms dingen kunt zien en vielen dan ze werkelijk zijn...
Ik dacht, hoe ga ik die progressie bijhouden zonder goede vetmeting of meetlint (ja, ja, moet ik nog kopen). Ik zag al dat andere dames in 1 week best al wat goede progressie hadden gemaakt! Maar bij mezelf had ik niet het idee dat het opschoot, ik zag het niet en voelde nog steeds de vetlagen op mijn rug, heupen, armen etc. Elke dag voor de spiegel de progressie in de spiegel proberen te zien, werkt niet echt
Dus vanmorgen dacht ik, laat ik nog eens een foto nemen in zelfde stand als de foto van begin van de contest. En laat ik die twee eens naast elkaar neerleggen... Ooooohhh... oke... sjemig... ik zie verschil! Whoehoe!!!
Beide foto's ontzettend mijn buik ingehouden en spieren redelijk aangespannen (valt niet mee in 3 seconden klaarstaan, zelfde positie, aanspannen). Dit geeft me wel weer een boost, het heeft namelijk zin, want ik kan het zien! Jeeeeeeehhhhh! Misschien niet gigantisch verschil, maar ben gewoon blij dat ik verschil zie!

ja, die zijn inmiddels ingeschakeldjeetje wat een verschil al zeg!! Gaat echt lekker hoor!!
Trouwkaarten schrijven een sport?? Ik geloof je direct hihi.
Weddingplanner nodig![]()
Sjeemig... ik dacht, ga gewoon ff trouwen, leuk feestje, jeeeeeh, klaar! Nou... forget it! En dan ben ik nog wars van tradities en huwelijksetiketten
! Maar goed, dat terzijde

) maar moet nog even paar kilootjes af. Ruilen van broeken