AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Log Sue

Daar wil ook wel een filmpje van zien :roflol:
jij hebt je zeker voorbeeldig gedragen tijdens de bbq, terwijl het zo ook nog hartstikke lekker smaakt vogens mij, kwijl kwijl.
Nog ff en dan denken we dat een stukje kipfilet al smokkelen, hihi...

Ook al het weekend goed doorgekomen lees ik! Goed hoor! :)

• Topic Starter Topic Starter
Thanxs, viel reuze mee! Het scheelt ook als anderen ook gezond eten, dan kan je zelfs op een junkdag nog redelijk gezond bij iemand mee-eten.

Iets anders, wellicht herkenbaar: Het is grappig hoe anders je soms dingen kunt zien en vielen dan ze werkelijk zijn...

Ik dacht, hoe ga ik die progressie bijhouden zonder goede vetmeting of meetlint (ja, ja, moet ik nog kopen). Ik zag al dat andere dames in 1 week best al wat goede progressie hadden gemaakt! Maar bij mezelf had ik niet het idee dat het opschoot, ik zag het niet en voelde nog steeds de vetlagen op mijn rug, heupen, armen etc. Elke dag voor de spiegel de progressie in de spiegel proberen te zien, werkt niet echt :p

Dus vanmorgen dacht ik, laat ik nog eens een foto nemen in zelfde stand als de foto van begin van de contest. En laat ik die twee eens naast elkaar neerleggen... Ooooohhh... oke... sjemig... ik zie verschil! Whoehoe!!!
Beide foto's ontzettend mijn buik ingehouden en spieren redelijk aangespannen (valt niet mee in 3 seconden klaarstaan, zelfde positie, aanspannen :p). Dit geeft me wel weer een boost, het heeft namelijk zin, want ik kan het zien! Jeeeeeeehhhhh! Misschien niet gigantisch verschil, maar ben gewoon blij dat ik verschil zie!

Afbeelding 2.png

Ik zie zeker verschil, toppieeeeeee!!! :cool:

Je bent witter geworden!

hahaha geintje
Volgens mij is je buik strakker en je bips wat kleiner

Je buik lijkt een stuk platter! Goed zo!

Netjes meid!

Zo dat zie je al duidelijk zeg. Netjes hoor, ga zo door.

Het verschil is al te zien, helemaal wat strakker ;)

NETJESSSSSSSSSs
Ga zo door :)

Ik zie zeker verschil, je bent goed bezig meid :thumbs:

Goed hoor! Zeker trots op jezelf? Hoe vond je pumping iron 2?

Thanxs allemaal! Zag ik het toch goed :p

Je bent witter geworden!

hahaha geintje
Volgens mij is je buik strakker en je bips wat kleiner

Ja, doe ook met een contest "miss melkfles 2009"! Ben lekker op weg ;)

Goed hoor! Zeker trots op jezelf? Hoe vond je pumping iron 2?

Goed dat je het zegt! was half binnen, vergeten m'n downloadmachientje aan te zetten... bijna binnen nu!

M'n vriend was ook verbaasd over het verschil. Stond zo :eek: te kijken, haha hadtie echt niet verwacht.

Verder niet veel nieuws... erg druk ineens met de studie. En het regelen van trouwdingen... trouwkaarten maken is ook een sport trouwens... poehoe! Ga vanavond weer iedereen bijlezen! Leuke logs, iedereen is goed bezig en dat motiveert!

Jeeeeehhh!

Thanxs, viel reuze mee! Het scheelt ook als anderen ook gezond eten, dan kan je zelfs op een junkdag nog redelijk gezond bij iemand mee-eten.

Iets anders, wellicht herkenbaar: Het is grappig hoe anders je soms dingen kunt zien en vielen dan ze werkelijk zijn...

Ik dacht, hoe ga ik die progressie bijhouden zonder goede vetmeting of meetlint (ja, ja, moet ik nog kopen). Ik zag al dat andere dames in 1 week best al wat goede progressie hadden gemaakt! Maar bij mezelf had ik niet het idee dat het opschoot, ik zag het niet en voelde nog steeds de vetlagen op mijn rug, heupen, armen etc. Elke dag voor de spiegel de progressie in de spiegel proberen te zien, werkt niet echt :p

Dus vanmorgen dacht ik, laat ik nog eens een foto nemen in zelfde stand als de foto van begin van de contest. En laat ik die twee eens naast elkaar neerleggen... Ooooohhh... oke... sjemig... ik zie verschil! Whoehoe!!!
Beide foto's ontzettend mijn buik ingehouden en spieren redelijk aangespannen (valt niet mee in 3 seconden klaarstaan, zelfde positie, aanspannen :p). Dit geeft me wel weer een boost, het heeft namelijk zin, want ik kan het zien! Jeeeeeeehhhhh! Misschien niet gigantisch verschil, maar ben gewoon blij dat ik verschil zie!

WOW!!! echt goed!!!:D

Jeetje..wat gaat het rap bij iedereen :eek: Toppie hoor! :thumb:

jeetje wat een verschil al zeg!! Gaat echt lekker hoor!!
Trouwkaarten schrijven een sport?? Ik geloof je direct hihi.
Weddingplanner nodig :P

jeetje wat een verschil al zeg!! Gaat echt lekker hoor!!
Trouwkaarten schrijven een sport?? Ik geloof je direct hihi.
Weddingplanner nodig :P
ja, die zijn inmiddels ingeschakeld :p Sjeemig... ik dacht, ga gewoon ff trouwen, leuk feestje, jeeeeeh, klaar! Nou... forget it! En dan ben ik nog wars van tradities en huwelijksetiketten:tomato:! Maar goed, dat terzijde:D

Weet je wat ook krachttraining is?

Twee keer in een te strakke spijkerbroek de Erasmusbrug opfietsen!

Dus... daar kwam ik dan van de week achter. Helaas begin ik langzaamaan mijn strakke broeken weer in te kunnen zonder er bij te gaan liggen, dus moet weer wat anders bedenken...

Gister een ambachtelijk italiaans ijsje afgeslagen:eek:
En vanmorgen stevig borst en buik aangepakt. Gaat best lekker zo!

Laatst bewerkt:
niet zeuren
is allemaal voor een goed doel

jezelf

Hihi, bij mij is het juist andersom! Heb echt nog maar 3 broeken, voorheen 25 ofzo. Beetje jammer. Gelukkig kreeg ik van een vriendin van mij twee broeken, een mooie Esprit broek en een Replaybroek. Mocht ik gewoon hebben echt lief! De Replay broek kan ik bijna aan ( hij kan al dicht :P) maar moet nog even paar kilootjes af. Ruilen van broeken :P

Terug
Naar boven