XXL Nutrition

log test,bold,tbol,tren

Stevig.Succes en je word gevolgd ;) Hoop dat je je doelen bereikt.

• Topic Starter Topic Starter
zo, weet 4 zit er op.
boldenone giert door mijn lijf, de pomp die je daar van krijgt is echt niet gezond meer. eetlust gaat ook door het dak heen. ga nu om de twee uur eten anders val ik dood neer van de honger.
de pomp is soms zo heftig dat het gewoon pijn doet.
tbol is op en ben er blij om. orale middelen geven me een onrustig gevoel. neem ik ze te laat lig ik er van wakker. neem ik ze in, een anderhalf uur later begin ik te zweten enz.enz. niet echt denderend dus, maar tbol heeft wel mooi werk vervult.
en de test, oef die geeft me zo'n lekker gevoel dat ik altijd aan de test e zou willen zitten. hhehe.

weegschaal staat stil op 107 kg nu, da's 5 kg winst in de eerste 4 weken. en spiegel laat zien dat vetperc% aan het dalen is.

kortom alles gaat eigenlijk helemaal top. alleen de doelstelling van 115kg die is wat aan de hoge kant denk ik ;)

volgende week komt de tren act erin. kan niet wachten. dennis en tren is eigelijk een intense liefde :)

ga komende week begin met een lichte cyclus t3 om de werking van de as te versterken eens kijken wat er gebeurt. het zal me benieuwen. begin er mee op 25mcg p/d. voeding zal ik verder opschroeven in de vorm van gezonde vetzuren en een hogere eiwitinname.

de omgeving begint ook duidelijk te zien wat er aan de hand is dus dat ik ook leuk om te horen.

vocht is helemaal onder controle dus de liquidex is top. een aanrader ondanks wat negatieve verhalen die op het forum cirucleren.

het ga jullie goed, broeders vh ijzer.

xd

hmm....klinkt lekker allemaal. Pff...moet zelf wachten tot november tot snoepen! keep it going bro! ;)

mooi dat het goed gaat kerel! als je tevreden bent aan het begin van je kuur is dat altijd een goed teken.

ik zou alleen ff wachten met de t3 tot de tren in werking is, anders weet je niet of het aan de tren ligt of aan de t3.

just a thought.....

younggod zei:
mooi dat het goed gaat kerel! als je tevreden bent aan het begin van je kuur is dat altijd een goed teken.

ik zou alleen ff wachten met de t3 tot de tren in werking is, anders weet je niet of het aan de tren ligt of aan de t3.

just a thought.....

tren begint volgende week maandag dus 10 okt. en ben van plan om de t3 te gebruiken in een twee-weekse cyclus. maar ga erover denken.
bedankt voor meedenken gab;) (op zijn a'dams uitgesproken dan:p )

Nice, alles gaat goed zo te horen! keep it up!

Gaat lekka zo,Dennis.

Succes verder,kerel.

succes man maar klinkt goed :)

nou gister de t3 toegevoegd, om half acht 12,5 mcg en om een uur de andere helft in combi met 375mg caffeine.
op de fiets naar de gym een uur later, dus 2 uur, begon ik me toch een bosje te zweten niet normaal. even later begon de rug training met de tbar-row. na het eerste setje waren 30 paar ogen vd hele gym op me gericht. het zweet had me shirtje in no time doorweekt en het zweet drupte gewoon van me kop af op de grond, niet normaal.
de hele dag me eigen helemaal suf gezweet, s'avond kon ik natuurlijk weer niet slapen, aaaarrrrrggg :(
les van deze week, t3 en caffeine in de vroege morgen nemen anders draai ik plafonddienst (hetgeen vroeger na het uitgaan gebruikelijk was, maar niet meer mijn ding is;))

verder vandaag ff test en boldenone gezet, om de een andere vage reden gaat in mijn linker been altijd k*t ten opzichte van mijn rechter been. krijg hem amper afgedrukt, erin gaan doet pijn enz. enz. knudde dus.

vandaag verder schouders getraind, gruwelijk. 2 dooie zombie-meisjes zeiden tegen elkaar terwijl ik werd gemarteld door mijn trainingsmaatje (die veganist en naturel is, respect) ...."die jongen heeft vast veel test in zijn lijf....."
inderdaad dooie, test boy kicks ass......
take care
dennis

weer een mooi verhaal!"!!

gaat goed!:thumbs:

planning was om hcg oude sT tedoen, gedurende de kuur 2 weken grote hoeveelheden en dat te herhalen na de kuur.
maar goed, k vandaag ff lekker aan mijn ballen gevoeld en eerlijk gezegd vind ik het moeilijk om te beoordelen of ze groter of kleiner zijn geworden.
ik heb dus het zekere voor het onzekere genomen en ben dus begonnen met hcg te zetten in kleine hoeveelheden want dit werkte vorige keer goed en why change a winning team?:)
heb 5ml water gepakt en 5000iu en gemixt.
spuiten staan klaar in de koelkast. maar moest ook zelf nog zetten.
vond ik mijn spuitdoos ook nog enkele slinspuitjes en dacht: "zal ik die eens proberen".? zo gezegd zo gedaan, een plooi vast gepakt en ik moest eigenlijk een beetje lachen om het lieve en kleine naaldje, wat een schatje.

maar omdat ik niet zeker wist of de hcg wel onderhuids was gezet heb ik ook maar voor de zekerheid im gezet. en dat vind ik zo k*t!!!!!
dat water voelt k*t, je kunt niet rustig afdrukken, alles vliegt er in no time in. arrgggg.!!!!
goed heb de hcg weer gehad voor de komende 5 dagen.

hoe zetten jullie de hcg im of onderhuids?
gr d

Als het juist de bedoeling is om de eiwitsynthese te verbeteren is 12,5mcg t3 genoeg...alles is natuurlijk afhankelijk hoe gevoelig je bent voor medicijnen en omdat je aangeeft dat heel veel zweet, neem ik aan dat je iets teveel van het goede neemt;
GRTZ

fgh

Laatst bewerkt:
hey bro,

geil logje tot nu toe :P

klinkt goed!

Knalse, Lo

PS: het is inderdaad niet goed te beoordelen of je knikkers aan het krimpen zijn, gewoon inderdaad het zekere voor het onzekere nemen en lekker die HCG zetten (waarom niet ;) )

NPC zei:
Als het juist de bedoeling is om de eiwitsynthese te verbeteren is 12,5mcg t3 genoeg...alles is natuurlijk afhankelijk hoe gevoelig je bent voor medicijnen en omdat je aangeeft dat heel veel zweet, neem ik aan dat je iets teveel van het goede neemt;
GRTZ

tja, is moeilijk. dat zweten is nu al minder.
blijf gewoon ff op 25mcg zitten bevalt goed.
thnx voor meedenken

dennis999 zei:
dacht dat androgenen je "verbrandings-snelheid" (zo noem ik het maar) deden verlagen. of zit ik nu totaal onzin te verkopen :rolleyes:

stofwisseling word verlaagd door met namen hgh niet door de a.s daarvoor raden ze bij hgh kuurtje's ook vaak aan lage dosering t-3 te nemen... maargoed dat wil niet zeggen dat het bij jou geen aanvullende waarde zal hebben...

goede kuur.. ben het helemaal met je eens dat je wat heftiger gaat omdat je al lang genoeg met lage doseringen heb liggen k*tten ... zo d8t ik er ook over toen ik mij kuur samenstellde..

veel succes ..

grt eddy

za en zondag had ik bedrijfsuitje. sommige partners hadden mij een jaar niet gezien. toen was ik rond de 90kg. je had hun hoofden moet zien toen ze mij zagen. sommige vroegen gewoon direct of ik zat te snoepen. "tuurlijk niet, ben toch een nette jongen die niet aan de as kan komen". ;)
verder was eten zondag k*t, maar dat heb ik zondag avond goed gemaakt, EN ik heb zondag met eerste tren act gezet. als een soort van goedmakertje. vandaag er weer een ik geklest, lekker!!! het spuit ook zo lekker soepel weg, doet geen pijn enz.enz.
morgen weer hcg onderhuids,

trainen vandaag was lekker, rug en biceps met zusjelief. die weet mij zo te motiveren en opte fokken dat we een bezienswaardigheid waren. ik kreunen en zweten als een paard en zij maar opjagen :)
ben er blij mee.

goed, komende dagen gaat me zweet dus echt meuren, en wordt mijn agressie er niet beter op.
daarover heb ik over mijn werk trouwens een gesprek gehad. sinds ik op mezelf woon was ik agressief en macho, tja hoe kan dat nou komen, hehehehe
ik weet van niets,

het ga jullie goed broeders, geniet van het mooie weer en maak er wat van,
take care
gr dennis

leuke log. knalse grts

dennis999 zei:
....
goed, komende dagen gaat me zweet dus echt meuren, ....

Aah bah. Hier op de gym ook zo'n gozer. Als hij ergens traint kan ik gewoon niet een oefening doen binnen een straal van 8 meter anders val je flauw van de stank. Zal ook wel aan die snoepjes van jou zitten :o

Reem zei:
Aah bah. Hier op de gym ook zo'n gozer. Als hij ergens traint kan ik gewoon niet een oefening doen binnen een straal van 8 meter anders val je flauw van de stank. Zal ook wel aan die snoepjes van jou zitten :o

nou, zo erg is het ook weer niet hoor:rolleyes:
snoepjes?
goed lezen jongen, komt van de tren act. en nu komt 't :das een INJECT!!!:eek: en geen snoepje

Terug
Naar boven