XXL Nutrition

log test,bold,tbol,tren

• Topic Starter Topic Starter
vandaag borst trainen met mijn maatje, had mij 5 dagen niet gezien en zijn mond viel open toen ik me trui uittrok. hij heeft btw nog nooit iemand zien kuren/bewust meegemaakt.
en hij raadde me aan om me eens te wegen.
nu zegt de weegschaal natuurlijk helemaal niets (zekers niet nu ik aan de t3 zit), de spiegel is mijn vriend, maar toch

aan het eind van de training ff gewogen en: 109,5 KG!!!!!!;):):):) joeppie

vandaag even me schema goed bekeken en houd enkele milliliters tren over. vandaag dus maar dubbel gezet en morgen ook.
dat belooft wat de komende dagen.
gr d

Gaat lekker zo te zien... :D

dennis999 zei:
vandaag even me schema goed bekeken en houd enkele milliliters tren over. vandaag dus maar dubbel gezet en morgen ook.
dat belooft wat de komende dagen.
gr d

je bent en blijft een tren junk he jij! ;) :D

vorige keer duurde het ongeveer een week voordat ik iets van de tren act begon te merken. dat was 4x 75mcg. ik had nu tren over en dacht ik zet in korte tijd 400mg dan zit ik meteen ik de werk-range.

nou die frontload tren hakt er een bosje in zeg, bahbah. de hele dag klam zweet. en een hoofdpijn :(
precies dezelfde hoofdpijn als met de frontload test en primo van mij vorige keer. een wijze les voor de volgende keer: heb eens een keer geduld.

verder vandaag benen getraind, ging lekker. op een ding na: de test zorgt ervoor dat mijn onderrug binnen no-time verzuurt, dat staat keihard squatten soms in de weg. jammer maar helaas.

za avond een date met een lekker meisje. eindelijk een studente gevonden die houd van een massa-lijf:) heheh die gaat er flink aan

morgen en zaterdag werken, zondag volgt een uitgebreid verslag van zaterdagavond

wish me luck
gr dennis

Ha eindelijk kan de testosteron zijn werk gaan doen.Veel plezier en doe niet te wild met dat meisje:hornyna: ;)

Haha, good luck. En gedraag je niet teveel als een oermens he :D

weekend was top en heb me als een echte heer gedragen, eerlijk!
tren hakt er goed in zweet me helemaal suf.
nieuwe date vond kuren ook reuze interessant dus dat is mooi meegenomen;)
hg houdt ballen op maat. en verder gaat alles goed.
weegschaal geeft nog steeds 110 kg aan maar moet nog 7 weken dus komt goed.
kracht gaat goed omhoog, ben gestopt met t3 en neem nu tijdelijk clen om terugval op te vangen, neem t op 50mch p/d ff kijken hoe dat aanvoelt. als ik een onregelmatige hartslag krijg dan stop ik ermee.
vetper% gaat langzaam iets omlaag, of dat nu komt door tren of t3, geen idee. maar t is mooi meegenomen.
verder alles top.
take care gabbers vh ijzer

Gaat goed.Ik begin een deze weken met een tren/t-boll/test prop kuurtje en zo te zien werkt dat goed.

update...:D

he dennis kon niet vinden welk merk gear je had? verder hoe is de kickstart met tbol bevallen...grts

ok, update tijd:
alles gaat eigenlijk voorspoedig, er gebeurt weinig spanneds, vetperc dat langzaam daalt door clen en volgens mij ook door de tren. massa wordt qua kwaliteit iets beter door tren.
heb met clen vooralsnog geen last van een onregelmatige hartslag dus dat gaat uitstekend, was daar een beetje bang voor gezien t verleden.
de dosering clen hou ik heel bewust ook heel laag nl op 50mcg p/d.
tren laatst niet echt lekker gezet: hoesten en opvliegers niet normaal en een smaak in mijn mond, aaahhh dan wat smerig.
kracht gaat ook goed

wegen doe ik al twee weken niet meer met de t3 en clen geeft de weegschaal toch niet een correcte indicatie, mijn inziens. de spiegel is nu mijn beste vriend ;)

week 8 gaat nu beginnen dus hebben nog even te gaan. het zal me benieuwen wat de komende tijd me gaat brengen

gear is van mrp althans inject en tbol, clen en nolva van gs.

mocht er iets spannends gebeuren dan meld ik me weer

gr d

Cool man,gaat lekka zo te horen.

Succes verder.

afgelopen weekend me echt heel erg misdragen op zaterdagavond.
dacht dat ik flink wat massa kwijt was maar........
ben nu 111kg!
door de tren ga ik altijd iets terug in kg's duurt ff maar dan ineens vliegen ze er weer aan. ben van 108kg naar 111kg in een weekje, vaag maar tren is zo lekker.

zo eigenlijk in de reclame wereld tren moeten aanprijzen, ben er helemaal gek van, smerig zwetend vies mannetje ben ik eigenlijk ;)

het ga jullie goed,
take care
gr d

Wow je gaat echt als een gek. Mis haal je nog wel je doel 115...grts

dennis999 zei:
weekend was top en heb me als een echte heer gedragen, eerlijk!
en je keek in de spiegel, en je zag dat niet alleen je traps weer wat waren gegroeid, maar je neus ook een stuk :D

ok update-tijd,
heb besloten meer cardio te gaan doen, iets lager in koolhydraten en meer eiwit. heb t ff gehad met de eeuwige zoektocht naar massa. komt bij dat ik laatst 3 dagen achtereen staand werk moest verrichten en gewoon merk dat mijn lijf t allemaal niet goed aankan. last van mijn knieen, cardiovascular enz. daarom deze move naar iets meer kwaliteit. heb gewicht met behulp van cardio, t3 (37,5mcg p/d) en clen (50mcg p/d) teruggebracht naar 108-109 kg en middensectie ziet er veel beter uit zo.

verder gaat alles helemaal top. heb een nieuw meisje, een geneeskundestudente dus dat komt goed uit, die prikt er lekker en super goed op los, perfect gewoon. ze is te huur btw ;)

verder weinig nieuws te melden, de grote 3 gaan qua gewicht nog steeds omhoog, dus komt goed.

gr dennis

He gaat de goeie kant op dennis.

Terug
Naar boven