dennis999 zei:verder gaat alles helemaal top. heb een nieuw meisje, een geneeskundestudente dus dat komt goed uit, die prikt er lekker en super goed op los, perfect gewoon. ze is te huur btw![]()
hoe duur
gaat goed. suc6 nog verderVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dennis999 zei:verder gaat alles helemaal top. heb een nieuw meisje, een geneeskundestudente dus dat komt goed uit, die prikt er lekker en super goed op los, perfect gewoon. ze is te huur btw![]()
gaat goed. suc6 nog verderpunani zei:
prikken? daarvoor mogen jullie gabbers gratis langs komen.
G21 zei:hahaha "dennis denkt" mmmm hoe kan ik mn volgende kuur gaan financieren...![]()
![]()
je blijft maar vooruitgaan he genetisch wonder!![]()
dennis999 zei:ga niet zo zeer meer vooruit, maar de spiegel wordt wel steeds beter.
ben ook afgestapt van alsmaar zwaarder, brengt teveel nadelen met zich mee
dennis999 zei:
je wil toch zelf zo groot worden of niet? 
younggod zei:ik ben benieuwd wat je met mijn wonder buisje over gaat laten van dat verpleegstertje van je
succes!

dennis999 zei:verpleegster? ze doet geneeskunde en wordt waarschijnlijk arts![]()

younggod zei:

missch hou je nog wat vocht vast van de roids...zal waarschijnlijk wel verdwijne tijdens pct...succes met je pct alvast..dennis999 zei:gewciht blijft verder mooi constant terwijl taille steeds minder wordt, alleen de blokjes komen maar erg moeilijk door terwijl buik echt super strak is. jammer maar helaas.....
dennis999 zei:gewciht blijft verder mooi constant terwijl taille steeds minder wordt, alleen de blokjes komen maar erg moeilijk door terwijl buik echt super strak is. jammer maar helaas.....