Fitness Seller

log test,bold,tbol,tren

dennis999 zei:
verder gaat alles helemaal top. heb een nieuw meisje, een geneeskundestudente dus dat komt goed uit, die prikt er lekker en super goed op los, perfect gewoon. ze is te huur btw ;)

hoe duur:D gaat goed. suc6 nog verder

hahaha "dennis denkt" mmmm hoe kan ik mn volgende kuur gaan financieren...:brew: :rocknana:

je blijft maar vooruitgaan he genetisch wonder!:D

• Topic Starter Topic Starter
G21 zei:
hahaha "dennis denkt" mmmm hoe kan ik mn volgende kuur gaan financieren...:brew: :rocknana:
je blijft maar vooruitgaan he genetisch wonder!:D

ga niet zo zeer meer vooruit, maar de spiegel wordt wel steeds beter.
ben ook afgestapt van alsmaar zwaarder, brengt teveel nadelen met zich mee

dennis999 zei:
ga niet zo zeer meer vooruit, maar de spiegel wordt wel steeds beter.
ben ook afgestapt van alsmaar zwaarder, brengt teveel nadelen met zich mee

kortademig etc!? ik ken het! stap voor stap!

kortademig, zweten, pijn aan knieen

dennis999 zei:
kortademig, zweten, pijn aan knieen

ach wat ben je toch zielig :rolleyes: je wil toch zelf zo groot worden of niet?

ik ben benieuwd wat je met mijn wonder buisje over gaat laten van dat verpleegstertje van je ;)

succes!

Dacht al dat mijn conditie ineens zo slecht werd.Loop af en toe ook te happen naar adem.Zwaarder worden heeft nadelen.Merk wel dat deze kuur een goede kuur is. Hiervoor boldenone,testo gebruikt en ga nu met de tren,testo 3x zo hard. Of is het dat ik nu GG i.p.v GS heb??
DE clen doet het goed bij jou?Denk dat ik het ook bij ga nemen.

Succes verder

ok, ben er vanuit gegaan dat ik zo'n 8 trek uit een 10ml fles. maar trek er beduidend meer uit. heb de laatste 2 weken dus extra boldenone gezet, bevalt me prima. als ik een spiergroep train wordt ie gewoon blauw van al t bloed. lekker;)
t3 ben ik nu mee gestopt en ga nog ff een weekje door met clen. bevalt me prima, taille is weer 33 inch en weeg momenteel 109kg. dus resultaat is prima.
zometeen ff extra test erin knallen en extra tren, hehe morgen benen-dag dat belooft wat.

nog een vraag aan de oplettende lezers: krijg van een goed vriendje van me een fles ifg-1 zal ik die volledig gebruiken in de nakuur op 50mcg p/d of zal ik t zo plannen dat ik de eerste tien dagen combineer met tren en de andere tien dagen pak tijdens de nakuur?
benieuwd naar jullie visie in dezen

gr d

zo bijna de laatste week in......helaas
de laatste week uitloop met tren en igf-1 die uitloopt in de pct. voeg denk ik t3 nogeens in @25mcg p/d en dan eind vd week eens foto's maken. hoop dat t wat wordt.
eveneens ben ik vanaf vandaag begonnen met proviron te nemen @25mg p/d merk dat nu test snel minder wordt dat tren erg hard zijn best doet om plasser niet meer goed hard te krijgen:(
soms verdwijnt ineens tijdens t nken. maar toch blijft de intense liefde tussen dennis en tren in stand, vrees niet! ;)

gewciht blijft verder mooi constant terwijl taille steeds minder wordt, alleen de blokjes komen maar erg moeilijk door terwijl buik echt super strak is. jammer maar helaas.....

dennis999 zei:
gewciht blijft verder mooi constant terwijl taille steeds minder wordt, alleen de blokjes komen maar erg moeilijk door terwijl buik echt super strak is. jammer maar helaas.....
missch hou je nog wat vocht vast van de roids...zal waarschijnlijk wel verdwijne tijdens pct...succes met je pct alvast..

Mooie log !

jij bent dus wel te spreken over de boldenone.. Merkte je ook veel verbetering en vasculariteit en spierkwaliteit ?

Mischien heb erover heen gelezen maar wel merk waren je spullen ?

dennis999 zei:

harder trainen b*ch!:whip:

spullen waren van mrp.
harder en vasculair? niet echt wordt van test sowieso een beetje vochtig ;)

Gewoon veel spruitjes eten, is goed voor de spieren.

yo fietswiel: ben je soms spruitjes homofiel? of heb je een spruitjes fetisch bij gebrek aan ballen tussen je benen?
drie 3x een topic van iemand "bevuilen" met je domme lul-koek,
ga iets nuttigs doen, POEPKOP!

Terug
Naar boven