Fitness Seller

log test,bold,tbol,tren

kevinlorenzin zei:

haha die ga ik gebruiken !!

ik zit in hetzelfde soort kuur,kickstart dbol gedaan met 30mg ed
1-10 test op 500mg ew
1-10 boldenone 600mg ew
6-10 100mg tren ace eod

ik zit nu in week 9 , volgende week de winny op 50 mg ed erbij( week 10-13)

merk eigenlijk weinig van de eq?

alles is van gs

van de tren zweet ik ook smerig, tot nu toe al een dikke 9 kg bijgekomen

ik wou clen in mijn nakuur steken...dus ik mag dit ook gaan combineren met de winny van week 10-13????

• Topic Starter Topic Starter
stefferke zei:
haha die ga ik gebruiken !!

ik zit in hetzelfde soort kuur,kickstart dbol gedaan met 30mg ed
1-10 test op 500mg ew
1-10 boldenone 600mg ew
6-10 100mg tren ace eod

ik zit nu in week 9 , volgende week de winny op 50 mg ed erbij( week 10-13)

merk eigenlijk weinig van de eq?

alles is van gs

van de tren zweet ik ook smerig, tot nu toe al een dikke 9 kg bijgekomen

ik wou clen in mijn nakuur steken...dus ik mag dit ook gaan combineren met de winny van week 10-13????

poepkop is mijn woord!
in 9 weken 9kg aankomen en dan zeggen dat de eq niet werkt?;)
clen in de nakuur? dan begin je dus met de clen vanaf week 14,15,16. op zo'n 50mcg p/d
winny is toch geen nakuur, POEPKOP:p ?

dennis999 zei:
poepkop is mijn woord!
in 9 weken 9kg aankomen en dan zeggen dat de eq niet werkt?;)
clen in de nakuur? dan begin je dus met de clen vanaf week 14,15,16. op zo'n 50mcg p/d
winny is toch geen nakuur, POEPKOP:p ?

misschien doen die test en tren het voor hem?

hij is niet de eerste die (denkt dat hij) niks merkt van de eq

Loo zei:

je zou van eq moeten vreten als een paard en eerlijk gezegd heb ik zelden honger en moet ik mijn eten naar binnen duwen.

winny is idd geen nakuur :rolleyes: :D ;)

jep wou clen in mijn nakuur steken maar ik merk dat ik ben aangekomen in vet dus mssch samen met de winny gebruiken?

dennis999 zei:
yo fietswiel: ben je soms spruitjes homofiel? of heb je een spruitjes fetisch bij gebrek aan ballen tussen je benen?
drie 3x een topic van iemand "bevuilen" met je domme lul-koek,
ga iets nuttigs doen, POEPKOP!
Nog steeds last van roidrage;)

Leuk logje dennis houd je ons nog op de hoogte van hoe het verder afloopt, of je de beef nog 'n beetje op het lijf weet te houden?:)

Black Knight zei:
Nog steeds last van roidrage;)

Leuk logje dennis houd je ons nog op de hoogte van hoe het verder afloopt, of je de beef nog 'n beetje op het lijf weet te houden?:)

nou goed dan.
die gozer is gewoon een sukkel die ineens 3x iemand zijn topic gaat vervelen met zijn spruitjes verhaal. enfin, genoeg over die homo

verder zijn we nu 2 weken klaar.
libido was eerste week nog zwaar ok. de afgelopen twee dagen krijg ik m niet echt goed hard. is ook geestelijk, ga ik me druk maken ed, lukt t al helemaal niet meer.
vanavond maar ff in de mond hangen:D

beef blijft aardig zitten, ben er van overtuigd dat clen daarin een essentiele rol speelt. verder weinig nieuws.

Loo zei:

hoe kun je nu bij 3 verschillende middelen zeggen dat de eq niet werkt?
aannemende dat ie geen eq-only heeft gedaan en niet eerder eq heeft genomen, weet ie t effect van eq toch ook niet?
daar komt bij dat als je op de site van bodybuilding.com kijkt, op de steriod profile de molecuul-structuur van eq bijna idem is als test. t is gewoon een erg lange/langzame test variant.
verder is een 1kg p/w pakken en dat negen weken lang op 500mg test wel veel hoor, de tren komt er pas later bij en zorgt ervoor dat ie wat vocht verliest.
je gaat me niet zeggen dat ie 9kg pakt op 500mg test p/w.

eq werkt, alleen as zijn geen wondermiddel!

ik ben tot nu toe 9 kg bijgekomen denk ook een heel deel door de dbol , is uiteraard geen kwaliteits massa, vet +water+spier... er zal wel een kg of 4 verdwijnen.

nu zit ik met een probleem , gisteren prik gezet met test,eq en tren en nu is mijn vial test op waarvan ik normaal volgende week nog 2 ml nodig had.
Heb dus blijkbaar hier en daar te veel genomen !
kan ik nu gewoon volgende week doorgaan op eq, winny en tren zonder de test enanth? of moet ik me een vial test prop bijkopen?

Misschien helpt het als je je vraag in een nieuw topic opent.

Lijkt mij trouwens dat je gewoon door kan gaan en niet een extra vial hoef te kopen.

Terug
Naar boven