koen85
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit heb ik dus wel..schouders, rug en borst achter elkaar. Zover IK weet maakt dat niks uit. Iemand die er nog net zoals Ahmed over denkt. Thnx..
Ja, ik denk er ook zo over..
In je eerste schema, pak jij:
Ma: Schouders.
Di: Rug.
Wo: Borst.
In principe belast je op deze manier 3 dagen je schouders, dat is vragen om problemen!
Als je een grote + kleine spiergroep in 1 training wilt doen, kan je deze 8 daagse schema draaien:
Ma: Rug en Bi-ceps.
Di: Borst, schouders en Tri-ceps.
Wo: Benen.
Do: Rust.
Vrij: Rug en Bi-ceps.
Zat:Borst, schouders en Tri-ceps.
Zo: Benen.
Ma: Rust.
OF:
Ma: Borst, Bi-ceps en Tri-ceps.
Di: Benen en onder-rug.
Wo: Rust.
Do: Schouders en Rug.
Vrij: Rust.
Za: Borst, Bi-ceps en Tri-ceps.
Zo: Benen en schouders.
Ma: Rust.

haha) Zelf heb ik vorige maandag een decatje gepakt en ben al 7kg bijgekomen''. Toen ik vroeg of ie nakuur gebruikte zei die; ''ja gewoon HCG''. Kzeg geen nolvadex? Daar had ie blijkbaar nog nooit van gehoord. Toffe gozer was het...kan zker nog veel van hem lerenKzeg geen nolvadex? Daar had ie blijkbaar nog nooit van gehoord. Toffe gozer was het...kan zker nog veel van hem leren![]()

7 kilo op 1 week,amai vraag maar eens aan hem wat voor deca dat is,hahahahahaha.
Ik persoonlijk vind benen super fijn.. Je kunt er makkelijk bij, en genoeg spier om in te zetten
Vergeet niet dat van die 3 kilo het meeste vocht is he![]()

Heb iig wel ervoor gezorgd dat ik genoeg eiwitten binnenkreeg. Khoop dat ik toch zeer snel weer veel kan gaan eten want wil natuurlijk zo graag mogelijk naar die 100kg!Zojuist ff benen en schouders wezen trainen maar ging niet lekker...schouders zaten na 1 oefening (vk, zk en ak) al helemaal vol.
Rij ik terug na al een redelijke k*ttraining steekt er opeens een hond over..kzag iets wits en hoorde opeens een harde knal. Ik kijken naar mn auto, **** zeg bumper in puin. Ik kijken wat het was maar zag niks. Opeens zie ik 3 mensen ''coby'' roepend komen aanrennen. Kwist direct dat het om een hond ging. Uit paniek ben ik snel weggereden want weet hoe het is om een hond te verliezen. (mn ma is er nu ff heen). Vind het zo sneu voor die mensen maar ik kon er echt niks aan doen. Ik durfde echt niet terug te gaan want die mensen barsten in tranen uit toen ze het beestje daar bijna levenloos zagen liggen. Khad net 1,5 week geleden de voorkant van mn auto vernieuwd (bumper etc, alles opnieuw overgespoten) en nu dit. Ik hoop dat ik dit wel betaald krijg wie weet hier meer over?

pech voor die hond...hoe zit het met je gains,dat willen we weten ?![]()