Fitness Seller

Logboekje 2e kuur: Dianabol - Test E - Deca

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach ja.. je hebt een doelstelling die je wilt bereiken, en zolang het een beetje binnen de perken blijft gewoon doen! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Kleine update:

Ik heb de spullen binnengekregen. Eigenlijk zou ik vandaag beginnen maar vanwege een auto-ongeluk stel ik het maar een weekje uit. Heb namelijk veel moeten regelen/reizen voor nieuwe onderdelen dus mn voedingsschema volgen en trainen zat er ff niet in. Ben ook 2kg afgevallen maar dit is er zo weer bij.

Volgende week ga ik dus beginnen...nu deze week nog ff flink eten en trainen dan moet ik volgende week toch zker met een goed gevoel aan mn kuur kunnen beginnen:)

Ciao

Hou ons op de hoogte...
Ben benieuwd.. Wil in maart zo ongeveer hetzelfde doen..
Wordt mijn 1e... twijfel nog over de doseringen..

Succes man.. hoop dat het resultaat er mag zijn!

Dit heb ik dus wel..schouders, rug en borst achter elkaar. Zover IK weet maakt dat niks uit. Iemand die er nog net zoals Ahmed over denkt. Thnx..

Ja, ik denk er ook zo over..
In je eerste schema, pak jij:
Ma: Schouders.
Di: Rug.
Wo: Borst.
In principe belast je op deze manier 3 dagen je schouders, dat is vragen om problemen!

Als je een grote + kleine spiergroep in 1 training wilt doen, kan je deze 8 daagse schema draaien:

Ma: Rug en Bi-ceps.
Di: Borst, schouders en Tri-ceps.
Wo: Benen.
Do: Rust.
Vrij: Rug en Bi-ceps.
Zat:Borst, schouders en Tri-ceps.
Zo: Benen.
Ma: Rust.

OF:

Ma: Borst, Bi-ceps en Tri-ceps.
Di: Benen en onder-rug.
Wo: Rust.
Do: Schouders en Rug.
Vrij: Rust.
Za: Borst, Bi-ceps en Tri-ceps.
Zo: Benen en schouders.

Ja, ik denk er ook zo over..
In je eerste schema, pak jij:
Ma: Schouders.
Di: Rug.
Wo: Borst.
In principe belast je op deze manier 3 dagen je schouders, dat is vragen om problemen!

Als je een grote + kleine spiergroep in 1 training wilt doen, kan je deze 8 daagse schema draaien:

Ma: Rug en Bi-ceps.
Di: Borst, schouders en Tri-ceps.
Wo: Benen.
Do: Rust.
Vrij: Rug en Bi-ceps.
Zat:Borst, schouders en Tri-ceps.
Zo: Benen.

OF:

Ma: Borst, Bi-ceps en Tri-ceps.
Di: Benen en onder-rug.
Wo: Rust.
Do: Schouders en Rug.
Vrij: Rust.
Za: Borst, Bi-ceps en Tri-ceps.
Zo: Benen en schouders.

za en zo trainen lijkt me dus echt niks...ik ga namelijk ook nog wel eens uit dus dat ga ik dan niet trekken. weekend (iig zker zondag) is voor mij een dag om lekker uit te slapen en beetje wat te hangen in de coffeeshop ofzo;)

Heb het een beetje aangepast..met borst pak je ook voorkant schouder iets mee, dus iig schouders-borst niet de dag na elkaar. met rug pak je achterkant schouder iets mee, dus iig ook niet rug en schouders dag na elkaar. nu heb ik dus alleen rug na borst (of ervoor) en dat lijkt mij geen probleem toch?

WEEK 1+3+5+7
Ma Schouders - Buik
Di Benen
Wo Rug - biceps
Do Borst - triceps
Vr Rust
Za Schouders - biceps
Zo Rust (of Buik, gewoon thuis)

WEEK 2+4+6+8
Ma Borst - Triceps
Di Benen
Wo Schouders - buik
Do Rust
Vr Rug - biceps
Za Borst - Triceps
Zo Rust (of Benen)

Nu zie ik alleen nog als enigste probleem dat ik in 1e schema woensdag en zaterdag biceps train. Zal dit lang genoeg zijn om te herstellen tijdens deze kuur?

Gisteren eerste spuitje gezet..ging gewoon soepel heb nergens last van dus dat is mooi.

Vandaag borst - triceps gedaan...bankdrukken al een hele tijd niet meer gedaan dus die heb ik ook maar niet te zwaar gedaan. Gewoon rustig opbouwen en dan komt dat wel goed. Pomp was wel lekker maar zal wel tussen mn oren zitten...

Nog iets om te lachen..
Er kwam een kerel naar me toe, vroeg wat ik nu gebruikte. Kzeg ben vandaag begonnen met test-deca-dianabol. Ook de hoeveelheden gezegd zegt ie opeens; ''je kan beter in het midden van de kuur de deca verdubbelen, zodat je lichaam geshockt wordt. Want deca wordt toch test. (???haha) Zelf heb ik vorige maandag een decatje gepakt en ben al 7kg bijgekomen''. Toen ik vroeg of ie nakuur gebruikte zei die; ''ja gewoon HCG''. Kzeg geen nolvadex? Daar had ie blijkbaar nog nooit van gehoord. Toffe gozer was het...kan zker nog veel van hem leren:thumbup:

7 kilo op 1 week,amai vraag maar eens aan hem wat voor deca dat is,hahahahahaha.

Momenteel bijna 1 week bezig...

Gewicht is +3kg....nu dus bijna 90kg. Vanaf morgen de kcal weer iets omhoog en hopen dat de gains blijven komen;)

Vanavond trouwens in mn been prikken....zal me wat worden.

Ik persoonlijk vind benen super fijn.. Je kunt er makkelijk bij, en genoeg spier om in te zetten:D

Vergeet niet dat van die 3 kilo het meeste vocht is he;)

Ik persoonlijk vind benen super fijn.. Je kunt er makkelijk bij, en genoeg spier om in te zetten:D

Vergeet niet dat van die 3 kilo het meeste vocht is he;)

Ja vooral die dboll zorgt voor een hoop vocht, eigenlijk moet je alleen naar je uiterlijk kijken. Veel mensen staren zich blind op kg`s gaat er uiteindelijk toch om hoe je eruit ziet, of hoe sterk je bent geworden.

Zal zeker grotendeels vocht zijn...maar in de spiegel is het nog niet echt zichtbaar dat ik meer vocht vast houd ofzo. achja...alles komt goed;)

Al is het vocht, het is wel lekker om te zien dat er drie kilo bij is.:D

Gewoon lekker bulken vriend een beetje vocht maakt geen reet uit . maandje na je kuur en als alles weer op orde geschud is zal het vocht vanzelf al weer verdwenen zijn ;)

Heb je gelijk in ja...

ook ff een foto gemaakt na 1,5 week. belichting is bij deze foto wel erg rot want lijkt gewoon wit terwijl ik toch een aardig kleurtje van de zonnebank heb.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier nog een front relaxed foto...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van de benen wilde ik eindelijk ook een foto posten maar dat grapje ging niet door...mn rechterbeen is nog behoorlijk opgezwollen van de injectie maandag, en benentraining van gister heb ik dus ook maar ff verplaatst naar vrijdag;)

Oja, gewicht is nu +4kg. Kep de laatste dagen niet veel kunnen eten omdat ik gewoonweg niks naar binnen kreeg??? Heb iig wel ervoor gezorgd dat ik genoeg eiwitten binnenkreeg. Khoop dat ik toch zeer snel weer veel kan gaan eten want wil natuurlijk zo graag mogelijk naar die 100kg!

netjes

Zojuist ff benen en schouders wezen trainen maar ging niet lekker...schouders zaten na 1 oefening (vk, zk en ak) al helemaal vol.

Rij ik terug na al een redelijke k*ttraining steekt er opeens een hond over..kzag iets wits en hoorde opeens een harde knal. Ik kijken naar mn auto, **** zeg bumper in puin. Ik kijken wat het was maar zag niks. Opeens zie ik 3 mensen ''coby'' roepend komen aanrennen. Kwist direct dat het om een hond ging. Uit paniek ben ik snel weggereden want weet hoe het is om een hond te verliezen. (mn ma is er nu ff heen). Vind het zo sneu voor die mensen maar ik kon er echt niks aan doen. Ik durfde echt niet terug te gaan want die mensen barsten in tranen uit toen ze het beestje daar bijna levenloos zagen liggen. Khad net 1,5 week geleden de voorkant van mn auto vernieuwd (bumper etc, alles opnieuw overgespoten) en nu dit. Ik hoop dat ik dit wel betaald krijg wie weet hier meer over?

Zojuist ff benen en schouders wezen trainen maar ging niet lekker...schouders zaten na 1 oefening (vk, zk en ak) al helemaal vol.

Rij ik terug na al een redelijke k*ttraining steekt er opeens een hond over..kzag iets wits en hoorde opeens een harde knal. Ik kijken naar mn auto, **** zeg bumper in puin. Ik kijken wat het was maar zag niks. Opeens zie ik 3 mensen ''coby'' roepend komen aanrennen. Kwist direct dat het om een hond ging. Uit paniek ben ik snel weggereden want weet hoe het is om een hond te verliezen. (mn ma is er nu ff heen). Vind het zo sneu voor die mensen maar ik kon er echt niks aan doen. Ik durfde echt niet terug te gaan want die mensen barsten in tranen uit toen ze het beestje daar bijna levenloos zagen liggen. Khad net 1,5 week geleden de voorkant van mn auto vernieuwd (bumper etc, alles opnieuw overgespoten) en nu dit. Ik hoop dat ik dit wel betaald krijg wie weet hier meer over?

pech voor die hond...hoe zit het met je gains,dat willen we weten ?:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven