MuscleMeat

logje eerste kuur sus en deca

• Topic Starter Topic Starter
neenee, gaat echt lekker zo. Ben nu 2 volle weken bezig (dus 4 prikjes reeds gehad) en ben al van 73kg naar 76,5kg gegaan. Het enige waar ik "last" van heb is pijn de dagen na ik die 2ml zet. van de 1ml de dinsdag heb ik geen last.

had vandaag wel beetje gevoel van prikkeling aan mijn tepels. Misschien is zit het tss mn oren omdat ik juist vndaag heel veel over gyno gelezen heb. Heb altijd wel al puffy tepels gehad.. Raden jullie mij miss aan beetje nolvadex te nemen? of misschien zien hoe het morgen zit?
Ik heb 100 tabs. Daarmee moet ik wel toekomen

prikkeling en prikkeling zijn er 2, maar je bent er zeker van dat het gyno is als het wat pijn begint te doen als je erop duwt en als je kleine bolletjes onder je tepel voelt.

De meeste gaan dan enkel voor nolva, maar ik raad je aan ook proviron bij de hand te hebben want bij mij werkte de nolva op zichzelf niet, en eens ik er proviron bijnam begon het weg te trekken.

Gr.

ja heb je log volledig gelezen. Pijn doet het helemaal niet als ik er op duw. Kan ook van de warmte zijn miss.
Die gyno is gewoon echt het ding dat je niet wil krijgen he :)

gewoon even in de gaten blijven houden , en anders maatregelen nemen

Stoner zei:
ja heb je log volledig gelezen. Pijn doet het helemaal niet als ik er op duw. Kan ook van de warmte zijn miss.
Die gyno is gewoon echt het ding dat je niet wil krijgen he :)

Ja even afwachten, je merkt het wel als het gyno is.

Gr.

Morgen ook beginnen met de volgende herhalingen:
vroeger: 4x8 reps zelfde gewicht
nu: 12x
10x
8x
6x

Laatst bewerkt:
Vandaag zware beentraining gehad. Ging heel goed. 77kg op de weegschaal!
Alleen denk ik wel veel vocht vast te houden, gezicht is volgens mij ook wat ronder geworden :( dit vind ik wel minder maarja, hoort erbij zeker

gaat goed zo te horen! blijven knallen! en ja die blaaskop hoort er nu eenmaal bij :D

he`s gonna blow!!!!!!! :D dat is allemaal vocht kerel , maar wen dr maar aan , soms is het ook best wel leuk voor even.

plofkop betekent ook STERK!! :D

hehe bedankt vr de reacties :) het is best wel grappig ja...
Als het vocht maar allemaal netjes wegtrekt na de kuur is het goed voor mij
Vandaag train ik rug en deze avond gaat er weer 1ml sustanon in....

Vandaag rug getrained... ik moet zeggen dat de superkrachten beginnen te komen :) Bij elke oefening ga ik toch een paar kg omhoog.
Heb ne ook besloten van 2x per week beetje cardio te doen. Gewoon 20 minuutjes lopen om mn conditie een beetje te trainen. Goed blijven dooreten dan zal ik hiervoor wel geen gains moeten afgeven.

alles gaat nog steeds goed. Kracht blijft stijgen. Weegschaal blijft op 77kg staan voorlopig....
Vandaag wel 3 pintjes gedronken uitzonderlijk :)

gaat goed zo te lezen :) keep us posted..

en 3 pinten ?? :whip:

lol ik weet het, zou het normaal niet doen maarja, einde examens enz.. Begrijp je wel he :)
Vandaag BORST keihard getrained tot failure. Kon op het einde nog geen 10kg meer stoten :) zo bibberen... Straks weer 1ml sus en 1ml deca er aan in. Weegschaal blijft op 77kg staan....
Leuk dat jullie mn log volgen :)

Stoner zei:
lol ik weet het, zou het normaal niet doen maarja, einde examens enz.. Begrijp je wel he :)
Vandaag BORST keihard getrained tot failure. Kon op het einde nog geen 10kg meer stoten :) zo bibberen... Straks weer 1ml sus en 1ml deca er aan in. Weegschaal blijft op 77kg staan....
Leuk dat jullie mn log volgen :)

kan je er wel eens bijzetten de hoeveelste week het steeds is aub :D

hey zet in je sig anders je startgewicht enzo , moet ik niet steeds weer heel je topic doorscrollen , ik ben lui :D

dus even samengevat voor deze luie kerel ;)

1x 250mg sustanon op dinsdag
1x 250mg sustanon met 1x 200mg deca op vrijdag

Vandaag dus vrijdag van de 3de week....
Startgewicht 72-73kg
Gewicht nu 77kg

Stoner zei:
dus even samengevat voor deze luie kerel ;)

1x 250mg sustanon op dinsdag
1x 250mg sustanon met 1x 200mg deca op vrijdag

Vandaag dus vrijdag van de 3de week....
Startgewicht 72-73kg
Gewicht nu 77kg

:D voila zo heb ik het graag , leest veel leuker ..

Ontopic :

Gaat goed kerel , blijven knallen , succes verder en euh blijf van dat bier af :D

mn hoofd lijkt wel iedere dag ronder te worden... Ik vind het best grappig :D
Wat mij ook is opgevallen de laatste tijd is dat ik meer droom (je droomt wel altijd) maar ik kan mij mijn dromen nu perfect herinneren en ik droom ook werkelijk de raarste dingen.....
Toeval? Of heeft dit rechtstreekt te maken met het verhoogt test gehalte in me lichaam?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven