Fitness Seller

Logje Rad-140/LGD-4033/MK-677

• Topic Starter Topic Starter
Week 3 voorbij
upload_2017-9-18_11-25-1.png

Training van zaterdag en zondag was gek. Mijn armen zwollen op bij de repetities tot het punt dat het ongemakkelijk werd met mijn huid. Ik had nog energie en kon met gemak verder gaan maar het gevoel van de huid was echt ongemakkelijk.
Vooral in de armen en de benen (deze ochtend op de fiets) is het echt enorm. Ik zal misschien eens een foto posten om het te tonen.

Ik heb dit weekend ook de 87kg geraakt, mede met dat ik vrijdag uit eten was en ik krijg ook enorme hongeraanvallen. Ik ben soms echt onverzadigbaar, zelfs na meerdere maaltijden.

Deze ochtend ook de RAD naar 30mg gebracht.
Het kan zijn dat ik volgende week de LGD nog breng naar 20mg en dan stop ik met aanpassingen.

Hoe neem jij de SARMS in? Ik doe het bij mijn koffie, maar dat verpest mijn liefde voor koffie de rest van de dag :P.

In de ochtend gewoon een half glas water. Daar doe ik alles in. Als laatste de Nutrabol, want die geur/smaak verdraag ik heel moeilijk.
En dan kap ik het goedje gewoon binnen, met nog wat water eracter. Ook nooit puur in je keel doen, daar ben ik in het begin eens slecht van geweest (halve dag aan het hoesten).
Daarna poets ik mijn tanden ook dus is de smaak van mijn tong.

Deze ochtend ook extra mg toegevoegd van LGD, dus nu:
LGD-4033 (Ligandrol) 20mg
RAD-140 (Testolone) 30mg
MK-677 (Nutrabol) 25mg
MK-2866 (Ostarine) 25mg

Om een idee te geven..., ik heb dit weekend ook wat zitten vreten en ik woog gisteren avond 92,5kg, deze ochtend was dat 90,5kg. Het meeste dat ik ooit gewogen heb was 89kg en toen zag ik er moddervet uit. Ik zal misschien nog eens een progressiefoto nemen. Ik denk dat het vooral belangrijk is genoeg te eten. Maar meer dan 5000kcal binnen steken(dagelijks) is bijna onmogelijk als je "clean" wil eten (laat staan, binnen het IF protocol). Vrijdag zat ik bijna aan 6000kcal.

upload_2017-9-25_11-57-40.png

upload_2017-9-25_21-18-49.png

Het verschil is misschien niet echt duidelijk, maar vooral de armen zijn enorm gegroeid. Daarnaast, iets wat je niet ziet op deze foto's, zijn mjin benen nog meer gegroeid, ik heb reeds problemen met sommige broeken die geen flexibele stof hebben.

Dat ziet er best goed uit hoor. En als ik zie hoe je kuurdoses en nu uitzien ga je nog heel wat gainen IMO :-) Waarom heb je de dosis zo sterk verhoogt? Je zit nog echt niet op de piek van je kracht. Wacht maar eens wat er gebeurt rond week 7-8

Ook nooit puur in je keel doen, daar ben ik in het begin eens slecht van geweest (halve dag aan het hoesten).
Dat ken ik. Heb ik ooit ook gedaan met een goedje waarvan ik 1 ml in mijn mond moest spuiten. Ik dacht zelf dat ik ging stikken en dan heel de dag een geïrriteerde keel gehad en hoesten. Vanaf toen mijn les wel geleerd.

Dat ziet er best goed uit hoor. En als ik zie hoe je kuurdoses en nu uitzien ga je nog heel wat gainen IMO :-) Waarom heb je de dosis zo sterk verhoogt? Je zit nog echt niet op de piek van je kracht. Wacht maar eens wat er gebeurt rond week 7-8

Ik wou de maximale dosis van elke SARM gebruiken, maar ik wou ook geleidelijk opbouwen omdat elk lichaam anders reageert.
Ik had tot nu toe zo goed als geen sides, maar sinds maandag heb ik wel last van maagzuur. Ik kap er dan wat bakzout op en het neutraliseert, maar ik weet niet of het te maken heeft met de SARM's of gewoon is van het 3 dagen vreten tegen de 6000kcal vorig weekend.

De pomp die ik krijg tijdens de trainingen en de hardheid van de spieren is echt ziek. Ik merk ook dat mijn trainingspartner aan het afzien is terwijl ik gemakkelijk reps bij doe of gewicht toevoeg.

Ik wou de maximale dosis van elke SARM gebruiken, maar ik wou ook geleidelijk opbouwen omdat elk lichaam anders reageert.
Ik had tot nu toe zo goed als geen sides, maar sinds maandag heb ik wel last van maagzuur. Ik kap er dan wat bakzout op en het neutraliseert, maar ik weet niet of het te maken heeft met de SARM's of gewoon is van het 3 dagen vreten tegen de 6000kcal vorig weekend.

De pomp die ik krijg tijdens de trainingen en de hardheid van de spieren is echt ziek. Ik merk ook dat mijn trainingspartner aan het afzien is terwijl ik gemakkelijk reps bij doe of gewicht toevoeg.

Je gaat netjes voorruit. Hoeveel weken zit je nu?

Update

upload_2017-10-10_13-52-3.png

Week 5 ben ik even uit de bocht gegaan. Zwaar gedronken, doorgezakt,... veel liters bier. De dag erna cocktailbar, de dag erna champagne in het bubbelbad en de dag daarna was het met bedrijf resto => wijn.
Ik heb het in week 6 dan mogen bekopen met de ergste reflux die ik ooit gekend heb (normaal nooit last van). De hele dag door. Ik heb het dan kunnen stoppen met appel cider vinegar shots en natriumbicarbonaat (werkt bijna instant).
Ik heb in week 6 ook geexperimenteerd met SARMS te verdelen in de ochtend en de avond, maar dit maakte geen verschil en het risico was er dat ik de avond zou vergeten.
IF is ook niet meer houtbaar, ik moet op de dagen dat ik fiets nu ook in de ochtend eten anders mag ik het bekopen door de massa aan eten.
Er zijn nu wel wat fat gains bij, maar ik maak er mij geen zorgen over. Vorige vrijdag 1 dag niet geeten en de buikspieren waren terug. Zat op 88kg, dus dat is ergens het stabiele gewicht (zonder vocht/eten).
Week 7 zit ik dus ergens aan 90kg.
Ik merk geen "zotte" veranderingen, alles is heel constant en niet extreem. Totaal geen sides meer. Je kan het eigenlijk goed vergelijken met beginner-gains. De eerste keer dat je serieus begon te trainen.

Bedankt voor je uitgebreide log tot nu toe! Geeft een goed inzicht. Was er een exacte reden om RAD te stacken met LGD of gewoon om hiervan de potentie te testen?

Terug
Naar boven