XXL Nutrition

Logje win only

Bezoekers in dit topic

Yzord zei:
Ik weet niet hoe het kan, maar ik zit in week4 en ben 9 kilo aangekomen. Kracht is immens toegenomen.

dan heb je aan het einde van je kuur het nieuwe wereldrecord KG's pakken op een winstrol-only, denk ik.

bel ff het guiness-book of records.
 
Sarcastisch bedoelt ofzo?
 
9 schone kiloos op ee winny only? :roflol:
 
Oh, ik kan het nog gekker maken. Na het plassen vanmorgen stond ik op 1 kilo extra.
 
weeg ook s na het poepen dan ! mischien komt er dan nog wel een kilo bij. :p

idd net resultaat !
 
Ik weeg me altijd na het opstaan en na het urineren/schijten. Meestal zelfde tijdstip en zelfde weegschaal. Op mijn sportschool weeg ik zelfs nog zwaarder.
 
Weet je zeker dat het winny tabs zijn???

top prestatie mijn inziens
 
Weet je, lamaar....als er amper serieusop ingegaan kan worden, dan zoekt men het toch uit met zijn logjes. Experimenteer dan lekker zelf. Tjeez.
 
dude je ploft straks :D

9 kilo :eek: ik had je een kilo of 3-4 voorspeld.. Maar je bent vrij droog van jezelf dus vet zal het niet zijn.. en vocht van winstrol geloof ik ook niet zo.

/me piekerd nog eens waarom hij van een shitload a.s. geen 9 kilo meer aan komt ;)
 
jij bent al rot van binnen :D onze babi pangang man :D
 
@ Yzord: ik geloof je best als jij het zegt! Vind het allang fijn om te horen, geeft me hoop dat ik misschien ook een keer zoveel kan gainen met een winny only!!

Laat ff na je kuur weten wat het totale gewicht is en hoeveel je in lichaamsmaten bent vooruit gegaan!
 
Ik wil er wel op wijzen (had het net met Thanatos over) dat dit mijn eerste echte serieuze kuur is. 6 jaar terug ook Winstrol genomen, maar in een oplaadfase kuur....dat schoot dus niet op....dus je kan het zien als mijn eerste kuur....ik weet niet of jij al hebt gekuurd, zo ja, dan zullen de gains wat minder uitvallen denk ik zo.
 
9 kilo, 20 kilo, 100 kilo, het boeit niet zoveel hoeveel je nu tijdens de kuur aan gewicht wint. Het gaat er om hoeveel je straks overhoud na de kuur.
 
EricR zei:
9 kilo, 20 kilo, 100 kilo, het boeit niet zoveel hoeveel je nu tijdens de kuur aan gewicht wint. Het gaat er om hoeveel je straks overhoud na de kuur.

Het boeit wel want als je bijvoorbeeld maar 10 kilo aankomt kan je nooit 20 overhouden :D
 
Ik maak me niet druk, ik laat het gewoon over me heen komen. De situatie is nu gewoon zo en als ik na de kuur wat verlies so be it. Sta overal open voor.
 
ik denk dat het ook een stuk psychisch is, je weet dat je zal aankomen, je weet dat je streker zal worden en ga je met 200% inzet naar de sportschool en eet je meer door de grotere eetlust
 
Kan allemaal best...daarom wachten we maar even af ;)
 
Zo hele verhalen, ik geloof het ook bestw el hoor, waarom zou iemand er over liegen hoeveel hij of zij aankomt in een kuur. Heb je alleen je eigen fantasie mee toch?

Even update van mezelf:

Vandaag 9de dag, niet gewogen, ga ik morgen doen.
Training zelf ging matig, kwam mede (een heel groot aandeel) door het warme weer. Het was één sauna op de sportschool en dan is een training altijd wat minder.
Qua kracht nog niet meer gemerkt dan in de eerste week.

Verder geen bijwerkingen, moet alleen oppassen dat ik geen chocolade rommel of varkensvlees naar binnen werk, wat normaal gesproken al niet veel voorkomt in mn dieet, want dan wordt ik wakker met een witte kop op mn kin.

Dusss, morgen weegdag, hoop er toch wel wat bij te hebben gekregen. Spiegel geeft me in elk geval wel wat want ziet er toch wat voller uit allemaal en 't pompt wel aardig tijdens training.

Vet % niet gemeten maar volgens mn spiegel zit t wel goed, zelfde dus als bij de start.

tot morgen...
 
marz01 zei:
ik denk dat het ook een stuk psychisch is, je weet dat je zal aankomen, je weet dat je streker zal worden en ga je met 200% inzet naar de sportschool en eet je meer door de grotere eetlust

kan inderdaad maar schat dat het niet meer dan 1 kilo zal schelen.
 
Back
Naar boven