Fitness Seller

Logje win only

Bezoekers in dit topic

qua coïtusdrive is er niets veranderd
 
Ik heb 2 weken ongeveer last gehad van een miniscuul dipje. Geen zin in coïtus etc...
 
Ik heb 2 weken ongeveer last gehad van een miniscuul dipje. Geen zin in coïtus etc...
 
verder nog andere bijwerkingen waargenomen>
> haaruitval?
> vrouwen-tieten?
> ballen kleiner?
> haargroei op ongewenste locaties?
> depri?
> enz
 
marz01 zei:
verder nog andere bijwerkingen waargenomen>
> haaruitval?

Nop

> vrouwen-tieten?

Nop

> ballen kleiner?

Nop

> haargroei op ongewenste locaties?

Nop

> depri?

Nop

> enz

klein dipje wat erotische stimulatie betreft

Zie boven
 
Vrouwentieten zit er niet in met winstrol, het aromatiseert namelijk niet.
 
ben nu bijna twee weken off. Moet me nodig eens wegen maar door het vroege opstaan van tegenwoordig is het er niet van gekomen dus zal het morgen doen.

Qua kracht heb ik nog geen terugslag gemerkt, druk 110 op de bank en dat lukt nog steeds.
Mijn motivatie is wel erg ver te zoeken momenteel dus sleep mezelf naar de sportschool momenteel maar goed, even doorbijten.

Kaal? ben ik al, glad geschoren dus geen idee of ik meer haar ben verloren...
 
Werking en bijwerkingen

Deze middelen hebben een groot aantal verschillende effecten. Een aantal hiervan is tijdelijk, een aantal blijvend. Effecten kunnen zijn:

* Vergroting van de spiermassa met meer spierkracht;
* Bij een man: remming van de zaadproductie (herstelt zich weer), verkleining van de zaadballen, vergroting van de penis(herstelt niet), langdurige erecties die pijnlijk kunnen zijn, vergroting van de prostaat, versterking van de geslachtsdrift of soms vermindering, agressie, borstvorming;
* Bij een vrouw kunnen ontstaan: mannelijke kenmerken, zoals verlaging van de stem, baardgroei en haaruitval. Verder vergroting van de clitoris, toename van de geslachtsdrift. Effecten op stem, clitoris en haaruitval zijn grotendeels onomkeerbaar;
* Verder: Versterking van de botten, verstoring van de zouthuishouding, verhoogde bloeddruk, ongunstige effecten op de bloedvetten (cholesterol), stoornissen in de leverfunctie, stoornissen in de bloedstolling.
 
Dat je er een grotere lul van krijgt wist ik niet:P Alleen weet ik niet waarom je dit poste...zal bijna iedereen wel weten die ooit eens gekuurd heeft:)
 
En hoe staat het er nu voor Elvis? nog veel weten te behouden van je winst ?

zelfde vraag eigenlijk ook voor Yzord...
 
Dr. Worf zei:
Vrouwentieten zit er niet in met winstrol, het aromatiseert namelijk niet.

In zeldzame gevallen blijkt het vocht vast te houden, heb ik hier ergens nog gelezen geloof ik.
 
Back
Naar boven