XXL Nutrition

Londen: Wilders is niet welkom

Ik zou zeggen, trommel 20.000 Nederlanders op en ga naar Londen. Ik verwacht overigens dat je de 20 niet eens haalt.
Nederlanders zijn te pacifistisch? Wat overigens wel een goede eigenschap is, hoe barbaarser een volk hoe langer de tenen en hoe heviger de reacties gewoonlijk.

Maar ome balkie gaat toch praten met brownie? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Nederlanders zijn te pacifistisch? Wat overigens wel een goede eigenschap is, hoe barbaarser een volk hoe langer de tenen en hoe heviger de reacties gewoonlijk.

Nederlanders zullen niet te pacifistisch zijn, eerder te individualistisch. Massale protesten bestaan nog amper. Als er al protesten zijn dan zijn dat vage neo nazi clubjes, wazige marxistische clubjes en van die figuren als Harry van Bommel die protesteren voor zaken waar je d.m.v. protest toch geen invloed op kan uitoefenen. Als protesteren natuurlijk al invloed heeft.

Nederlanders zullen niet te pacifistisch zijn, eerder te individualistisch. Massale protesten bestaan nog amper. Als er al protesten zijn dan zijn dat vage neo nazi clubjes, wazige marxistische clubjes en van die figuren als Harry van Bommel die protesteren voor zaken waar je d.m.v. protest toch geen invloed op kan uitoefenen. Als protesteren natuurlijk al invloed heeft.
Een beetje toch wel lijkt me, als ik een Nederlander met een Noord-Afrikaan vergelijk merk ik dat die eerste minder de confrontatie en/of het geweld opzoekt.

De enige protesten die we in België nog zien zijn die voor hogere lonen of betere voorwaarden. En nu vooral tegen de ontslagen of zogenaamde koopkracht vermindering natuurlijk. Eigenlijk is het jammer dat het altijd daarover moet gaan. Het is vooral ook jammer dat andere protesten, zoals over de islamisering, gewoon verboden worden...

Maar ome balkie gaat toch praten met brownie? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Is dat de nieuwe bijnaam van Obama of bedoel je de Engelse premier?

Die laatste uiteraard, dit topic gaat over Wilders en de weigering tot GB.

• Topic Starter Topic Starter
Hij gaat over enkele minuten vliegen! :cool:

Ben elke seconde er over aan het volgen.

Doe me een telefoontje als er iets gebeurd waar we niet blij mee zijn.

En terecht! weet ie ook een keer hoe dat is!

Wilders zet koers naar Groot-Brittannië

SCHIPHOL - PVV-leider Geert Wilders gaat ervan uit dat de luchtvaartmaatschappij British Midland hem donderdagmiddag gewoon naar Groot-Brittannië brengt. ''Ik hoop dat ik het land vervolgens ook in mag.''

m1bzw10ax3fx.jpg

Wilders op Schiphol

Dat heeft het Tweede Kamerlid donderdag gezegd tijdens een persconferentie op de nationale luchthaven.
De luchtvaartmaatschappij heeft hem vooralsnog niet geweigerd, zei Wilders terwijl hij zijn boardingpass toonde.

Bedreiging

Groot-Brittannië wil de politicus de toegang tot het land weigeren omdat hij een bedreiging zou vormen voor de openbare orde.

Wilders hoopt dat alle ophef en politieke druk van de afgelopen dagen de Britten op andere gedachten hebben gebracht. ''Misschien is er voldoende publieke druk op de Britse regering ontstaan om me toch toe te laten'', aldus de PVV-leider.

''Ik ga ervan uit dat het dadelijk gaat lukken, maar ik heb geen leger bij me om me binnen te dringen.''

Gezagvoerder

Hij vroeg meereizende journalisten zich te gedragen in het vliegtuig en niet te veel heen en weer te lopen. Anders zou de gezagvoerder wel eens kunnen omkeren.

Als de douane op de Londense luchthaven Heathrow Wilders tegenhoudt, zal hij protest aantekenen. De politicus wil in dat geval ook premier Jan Peter Balkenende en minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) voor een debat naar de Tweede Kamer roepen.

Wilders omschreef de reactie van het Nederlandse kabinet op de gang van zaken tot nu toe als ''slapjes''.
Steunbetuigingen

De PVV-leider kreeg de afgelopen dagen naar eigen zeggen veel steunbetuigingen en honderden e-mails van Britten die zich schamen voor hun eigen regering.

''Het tekent hoe slecht het in Groot-Brittannië is gesteld met de angst voor de islam'', zei hij over het Britse besluit hem te weigeren.

Moslims

Wilders riep vanaf Schiphol de moslims in Groot-Brittannië op het debat met hem aan te gaan. Een soortgelijke oproep deed hij aan het adres van Hogerhuislid lord Ahmed. De islamitische lord verdedigde in de voorbije dagen het besluit van de Britse regering.

Nederland

Luchtvaartmaatschappij British Midland acht de kans groot dat Wilders na landing op luchthaven Londen Heathrow wordt teruggestuurd naar Nederland.
Een woordvoerder van de UK Border Agency weigerde donderdag in te gaan op het geval-Wilders. ''We doen nooit uitlatingen over individuele personen'', aldus de zegsman.

''Maar in zijn algemeenheid geldt dat we mensen direct na aankomst op Britse bodem terugsturen, wanneer de regering heeft besloten dat ze het land niet in mogen. Ik kan niet zeggen wat er in dit specifieke geval gaat gebeuren.''

Fitna

Wilders was door een lid van het Britse Hogerhuis uitgenodigd om 'Fitna' te komen laten zien in het Britse parlement, maar kreeg geen toestemming om het land te bezoeken, zo werd dinsdag bekend. Desondanks heeft de politicus besloten zijn koffer te pakken.

Overigens wilde Wilders een aantal weken terug nog dat de omstreden prediker Khalid Yasin de toegang tot Nederland zou worden ontzegd.
Van minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) mocht hij eind januari echter gewoon naar Nederland komen om een lezing te houden aan de Islamitische Universiteit Rotterdam.

http://www.nu.nl/algemeen/1916151/wilders-zet-koers-naar-groot-brittannie.html

:cool:

Je moet het 'm nageven, hij speelt het slim.

m1bzw10a22dz.jpg

Let even op het roze microfoontje van geensT :cool:

Ergens naar toe gaan waar je niet gewild bent, zuigt.

3:28
spits: We zjin hem kwijt. Wilders door zijdeur afgevoerd. Verwachting is dat hij om 16u in het vliegtuig terug zit.

BULLETIN -- REPORT: CONTROVERSIAL DUTCH MP GEERT WILDERS ARRESTED AT HEATHROW AIRPORT.

Volgens Twitter.

Terug
Naar boven