XXL Nutrition

Londen: Wilders is niet welkom

meestal het type waar ik iig niks mee te maken hoef te hebben idd.. zoals ik al zei, soort zoekt soort -> paupers zoeken paupers :rolleyes:

Dat is dus heel simpel nietwaar, liefde stopt niet bij ras geloof dat maar. Trouwens heb ik eens niet gelezen dat Wilders zelf een Hongaarse vrouw heeft?

Die punten die jij aanhaalt gaan op voor jou en andere leden van jouw generatie, maar de komende generaties gaan daar vast anders over denken. Want, zoals al vermeld, worden ze gesensibilliseerd in de richting van een ander soort maatschappij dan waarin wij nu leven. Samen opgroeien, samen spelen, samen uitgaan, liefdes die ontstaan, al die dingen gaan de maatschappij beslissend veranderen.

nee. vroeg of laat blijkt toch wel wie bij welke klasse hoort en dat bepaalt de rest van je leven. Je kunt een paar arme marokkaanse kindjes wel tussen een stel rijkeluiskids zetten maar dat toch nooit wat worden ondanks dat ze misschien samen zullen spelen in hun vroege jaren.

• Topic Starter Topic Starter
Wilders heeft nog wel meer uitspraken gedaan natuurlijk. Uitspraken die hij zeker niet iedere keer toetst bij zijn advocaten.

Noem eens een voorbeeld van een uitspraak die zou aanzetten tot haat?

Ik begrijp dat jij zo denkt, en het is ook je volste recht maar dat zal niets veranderen aan hetgeen onvermijdelijk komen gaat. Kijk eens rond je hoeveel blanke meisjes al met buitenlandse jongens rondlopen, dat gaat echt niet minderen hoor alleen maar vermeerderen.

Dat kan zo zijn. Maar dan nog ben ik er geen voorstander van en zal het nooit worden.

nee. vroeg of laat blijkt toch wel wie bij welke klasse hoort en dat bepaalt de rest van je leven. Je kunt een paar arme marokkaanse kindjes wel tussen een stel rijkeluiskids zetten maar dat toch nooit wat worden ondanks dat ze misschien samen zullen spelen in hun vroege jaren.

We leven niet in India kerel, kasten bestaan niet hier en klasseverschillen kan je vrij makkelijk overbruggen. Of denk jij dat het spreekwoord 'als je geboren bent voor een dubbeltje wordt je nooit een kwartje' opgaat?

Noem eens een voorbeeld van een uitspraak die zou aanzetten tot haat?

Dat is aan de rechter, niet aan mij. Vind Wilders vrij vaak achterlijke uitspraken doen maar verder hoeft hij niet de mond gesnoerd te worden. Maar ja wetten zijn wetten en in een land met zoveel wetten als Nederland zal er altijd iemand een wet vinden waarmee hij een tegenstander een oor kan aannaaien.

Waar jij over spreekt is geld, maar dat is niet aan de orde. In elke maatschappij zal altijd een onderscheid zijn tussen rijke mensen en armere, of kan jij in een villawijk van steenrijke zakenmannen gaan wonen? Neen het gaat over de grote massa, de mensen zowat van de middenstand tot de arbeidersklasse. De rijken zonderen zich altijd af van de armere medemens en laten die zeker hun territorium niet betreden, of ze nu blank zijn of zwart.
Ras heeft trouwens niets met klasse te maken, de van oorsprong buitenlandse kinderen studeren ook vaak verder en gaan zich dus ook omhoog werken op de ladder van de maatschappij.

We leven niet in India kerel, kasten bestaan niet hier en klasseverschillen kan je vrij makkelijk overbruggen. Of denk jij dat het spreekwoord 'als je geboren bent voor een dubbeltje wordt je nooit een kwartje' opgaat?

nee. ik zeg dat mensen groepen vormen op basis van hun sociale klasse (op basis van hun inkomen meestal). Dat heeft niks met kasten te maken of whatever, dat is gewoon logisch. Mensen wonen tussen anderen van dezelfde klasse en leven er mee samen. Hoeveel mensen als Kees Kankerkachel hebben vrienden die in plaatsen als Wassenaar wonen? Hoe vaak komt het voor dat een Anita trouwt met een Hendrik-Jan? :rolleyes:

nee. ik zeg dat mensen groepen vormen op basis van hun sociale klasse (op basis van hun inkomen meestal). Dat heeft niks met kasten te maken of whatever, dat is gewoon logisch. Mensen wonen tussen anderen van dezelfde klasse en leven er mee samen. Hoeveel mensen als Kees Kankerkachel hebben vrienden die in plaatsen als Wassenaar wonen? Hoe vaak komt het voor dat een Anita trouwt met een Hendrik-Jan? :rolleyes:

En waarom kunnen de allochtone kinderen dan niet de maatschappelijke ladder beklimmen en zich opwerken qua inkomen? Of is je volgende punt nu dat ze van oorsprong dommer zijn?

Als je de uitersten gebruikt als voorbeeld wel natuurlijk maar de uitersten zijn niet degenen die deze maatschappij bepalen.

En waarom kunnen de allochtone kinderen dan niet de maatschappelijke ladder beklimmen en zich opwerken qua inkomen? Of is je volgende punt nu dat ze van oorsprong dommer zijn?

wie zegt dat het niet kan?

@Eric: de meeste mensen zitten in de middenklasse en daar wordt de maatschappij grotendeels door bepaald. En deze mensen uit de middenklasse zullen ook eerder omhoog proberen te klimmen dan zich te 'downgraden' met mensen uit een lagere klasse.

Geert Wilders zal mogelijk nooit meer toegelaten worden tot het Verenigd Koninkrijk. Dat is het gevolg van een recente verscherping van de Britse regels die bedoeld zijn om buitenlandse extremisten en haatpredikers tegen te houden.

Na de aanslagen op het Londense openbaar vervoer in 2005 nam het Britse Lagerhuis een wet om buitenlandse haatzaaiers en extremisten te weren. De overheid moest wel kunnen bewijzen dat deze personen extreme standpunten innamen. De bewijslast is sinds oktober omgedraaid: buitenlanders die verdacht worden van extremisme, moeten zelf aantonen dat ze onschuldig zijn. Buitenlanders die eenmaal geweerd zijn uit Groot-Brittannië, mogen nooit meer het land binnenkomen, tenzij ze de Britse regering ervan kunnen overtuigen dat ze hun extremistische gedachten en uitspraken verwerpen.

De maatregelen hadden aanvankelijk het gevolg dat vooral buitenlandse moslims geen toegang meer kregen tot het Verenigd Koninkrijk, zoals Louis Farrakhan, de leider van de Amerikaanse Nation of Islam. Tegenwoordig worden de regels breder toegepast, waardoor bijvoorbeeld ook neo-nazi’s en dierenrechtenactivisten een inreisverbod krijgen opgelegd. Sinds 2005 zijn 230 buitenlanders geweerd, onder wie 79 haatpredikers

Het ministerie van Binnenlandse Zaken heeft Europese regelgeving gebruikt om Wilders te weren. Dat betekent dat Wilders de komende drie jaar geen toegang krijgt tot het Verenigd Koninkrijk. Volgens de Europese richtlijn over de vrije beweging binnen Europa is de Britse regering verplicht om na drie jaar het besluit te evalueren en eventueel te herzien.

De Britse nationale wetgeving maakt het mogelijk om Wilders voor altijd te weren, maar het ministerie laat in het midden of ze die regels op Wilders zullen toepassen. De Nederlandse parlementariër zal donderdag hoe dan ook proberen via Heathrow het land binnen te komen, maar veel dat zal dat waarschijnlijk niet helpen. De Britse douane is ingelicht en zal hem de toegang weigeren, zo heeft het ministerie laten weten. Wilders krijgt wel de mogelijkheid om in beroep te gaan tegen de beslissing.

De film Fitna zou aanvankelijk in het Hogerhuis vertoond worden op 29 januari, maar na protest van Britse politici en moslims ging dat niet door. Lord Ahmed, een Labour-lid van het Hogerhuis, leidde dat protest. “Wat Wilders wil, is een inperking van onze burgervrijheden. Hij roept op tot een verbod van de koran, wat een grove schending is van de vrijheid van geloofsovertuiging.”

Ahmed zegt dat het terecht is dat Wilders nu geweerd wordt uit het Verenigd Koninkrijk. “Wilders zet groepen tegen elkaar op. Je ziet zijn invloed zelfs hier in Groot-Brittannië. Als gevolg van zijn actie is de onverdraagzaamheid tegen moslims toegenomen.”

Wilders vindt het een schande dat een gekozen lid van een Europese volksvertegenwoordiging zomaar de toegang geweigerd kan worden door een ander EU-land. Lord Ahmed noemt dat onzin. “Hitler was democratisch gekozen. De Hamas in Gaza is ook democratisch gekozen, net zoals de Hezbollah in Libanon. Dat soort extremistische groepen laten we ook niet toe.”

http://www.ad.nl/binnenland/2992280/Wilders_mogelijk_voor_altijd_geweerd.html

Niemand staat boven de wet, ook Wilders niet.

• Topic Starter Topic Starter

Wilders vindt het een schande dat een gekozen lid van een Europese volksvertegenwoordiging zomaar de toegang geweigerd kan worden door een ander EU-land. Lord Ahmed noemt dat onzin. “Hitler was democratisch gekozen. De Hamas in Gaza is ook democratisch gekozen, net zoals de Hezbollah in Libanon. Dat soort extremistische groepen laten we ook niet toe.”

Ja, vergelijk hem even met Hitler :rolleyes:

Waar is de wet dat een parlementariër Engeland niet binnen mag? Die is er niet.

Ga eens weg met dat egoïstische narcistische gedachtengoed van je. Waarom jij nog vrij mag rondlopen op dit forum is mij niet geheel duidelijk.

Als er een oud vrouwtje wordt overvallen zal jij ook niet helpen. Want jij hebt haar niet nodig, zij heeft jou nodig, dus ze kan lekker gaan creperen. (nee, nu niet bijdehand gaan doen en zeggen dat de overvaller waarschijnlijk marokkaans is.)

wat een onzin vergelijking. allochtoons tuig dat hier alleen komt profiteren hoort hier gewoon niet thuis. een oud vrouwtje is geen tuig.

ik spreek trouwens niet over allochtonen die zich goed gedragen en goed de taal beheersen en werken.

Kan misschien aan mijn kieskeurigheid liggen wat betreft m'n sociale kring maar de allochtonen die ik ken lijken allemaal (in ieder geval schriftelijk) de Nederlandse taal beter te beheersen dan Cutler..

Wat kortzichtigheid? Het is gewoon een feit.

Lord Ahmed dreigt om de straten van het parlement met 10.000 moslims te zullen overspoelen en er word naar hem geluisterd, ze zijn gewoon bang.
Gek toch, de slogan was toch, we onderhandelen niet met terrorsten en shit. dreigingen e.d. is imo toch een strafbaar feit.. maargoed..

Toch land waarvan ik nog niet echt uit ben of het IQ boven het gemiddelde van een aap stijgt
(gebasseerd op de vooroordelen gekomen uit de irritaties m.b.t. de ontmoetingen van hun inwoners op vakantie..).

Gek ook eigelijk dat Nederland niet direct op zijn achterste benen staat. Alsof ze allemaal (de hele politiek) wilt dat Wilders met de billen bloot gaat. Ik mag het misschien niet altijd eens zijn. Maar hier gaat gewoon Nederland EN Engeland gebukt door een 'dreiging' die geprovoceerd is door de spotfilm Fitna van Wilders.. WAT EEN ONZIN!

We moeten nu gewoon gaan dreigen dat we met 20.000 focking NEDERLANDERS op die k*tstoep daaro staan te protesteren. Niet om wilders. Maar puur om het feit dat iemand zijn mening NIET welkom is in een land!!! EN dan nog wel eens de MENING van een POLITICUS!!! Daarbij wordt de Nederlandse politiek gewoonweg NIET serieus genomen.

Ik zou zeggen, trommel 20.000 Nederlanders op en ga naar Londen. Ik verwacht overigens dat je de 20 niet eens haalt.

Terug
Naar boven