XXL Nutrition

Londen: Wilders is niet welkom

Als er staat dat ze over islam lesgeven, dan betekent dat niet dat ze de kinderen leren dat ze in allah moeten geloven, maar dat er andere mensen zijn die dat godsdienst belijden. Wtf is daar mis mee ?
Het zou er nog moeten bijkomen dat ze leerlingen gaan pushen om er in te geloven.

Mijn mening is dat religie maar in kleine mate (en kritisch!) aan bod moet komen tijdens lessen geschiedenis en/of maatschappijleer. Het moet zeker geen apart 'vak' zijn of worden. Kom zeg, zo kan je wel over alles aparte vakken gaan invoegen.

Het valt niet met duidelijkheid te zeggen of het effectief over vakken gaat, en indien wel is het ook niet duidelijk of ze voor een gans jaar gegeven worden.

Ik vind het juist goed dat ze over zoiets belangrijks leren. En je kan over alles wel een vak opstellen, maar godsdienst heeft toch wel zijn stempel in ons maatschappij, dus het is geen onbelangrijk vak ofzo. Als de directeur vindt dat het nodig is, dan wilt dat toch iets zeggen.

Als die moslims gaan lopen dreigen als Wilders daar komt is het des te meer reden om daar heen te gaan. Je kunt zeggen wat je wilt over Wilders maar hij lijkt wel de enige die niet zijn kop in het zand steekt zoals die andere lafaards.

laat hem lekker gaan, fitna stelt toch geen zak voor ???

Geert maalt er niet om, die heeft al in de gaten dat hij er weer wat zetels bij heeft.

Goedzo Nu nog verbannen uit NL die haatzaaier

Goedzo Nu nog verbannen uit NL die haatzaaier
:rolleyes:

Wilders niet welkom in GB

11.02.2009 11.21u - De Nederlandse politicus Geert Wilders is ‘persona non grata’ in Groot-Brittannië. De Britse regering heeft zopas laten weten dat Wilders het land niet binnen mag. Geert Wilders, die in Londen zijn film ‘Fitna’ wou vertonen – wat eerder ook al verboden werd – reageert verbijsterd op het inreisverbod en het argument dat zijn komst ‘de openbare orde zou verstoren’. “En dat terwijl ik nota bene ben uitgenodigd door het Britse parlement”, zegt Wilders boos.

“De Britse regering verhindert iedereen die extremisme, haat en gewelddadige boodschappen verspreidt in onze gemeenschappen, de toegang tot ons land”, luidt het in een toelichting van het Britse ministerie van Binnenlandse zaken. Een doekje voor het bloeden, want in het verleden heeft Londen extremistische imams uit binnen- en buitenland niet veel in de weg gelegd. En die preken in de Britse moskeeën nog wel wat anders dan Geert Wilders.

Alle Nederlandse partijen hebben verontwaardigd gereageerd op het Britse toegangsverbod. “Een Nederlands parlementariër moet vrij in een EU-land kunnen reizen”, laat de VVD weten. “Een onwenselijke situatie”, klinkt het bij CDA en PvdA. GroenLinks en D66 stellen dat het niet kan dat Europese lidstaten zo omgaan met parlementairen van een andere lidstaat. Iedereen roept premier Balkenende op om zijn collega Gordon Brown op het matje te roepen over de zaak. En Wilders zelf? Die is vast van plan morgen toch naar Londen te gaan: “Dan zie ik wel wat er aan de grens gebeurt. Laat ze me maar in de boeien slaan…” Kijken hoe dat afloopt.

Intussen melden de Britse media dat de regering gezwicht is voor de druk van de Britse moslimgemeenschap. Er werd immers een grote protestmanifestatie van meer dan tienduizend moslims aangekondigd als Wilders de kans zou krijgen zijn film in Engeland te vertonen. Daarom achtte de regering in Londen het wijselijk om Wilders officieel te weren. Het is niet de eerste keer dat Groot-Brittannië slappe knieën toont. Zo haastte de regering zich ten tijde van de Deense cartoonrel met de mededeling “verheugd” te zijn dat Britse kranten de spotprenten van Mohammed niét hadden gepubliceerd. Besluit: Radicale moslims bepalen steeds vaker wat wel en niet kan in het vrije (?) Westen. Wilders moet geen reclame meer maken voor zijn standpunt. Zijn tegenstanders bewijzen keer op keer zijn gelijk…
So true :(

Wat zielig voor die man, het leven is hard

• Topic Starter Topic Starter
Engeland is gewoon gevallen, klaar. Ruggengraat van een pak boter en moslims hebben het daar nu voor het zeggen.

Hoop dat de dag dat dit in Nederland zal gebeuren nooit hoeft te komen.

Engeland is gewoon gevallen, klaar. Ruggengraat van een pak boter en moslims hebben het daar nu voor het zeggen.

haha, wat een bullshit weer.
Zulke kortzichtigheid kan je moeilijk op reageren.

• Topic Starter Topic Starter

Wat kortzichtigheid? Het is gewoon een feit.

Lord Ahmed dreigt om de straten van het parlement met 10.000 moslims te zullen overspoelen en er word naar hem geluisterd, ze zijn gewoon bang.

De Engelsen doen daar verkeerd aan vindt ik, zo stellen ze een dubieus figuur als Wilders nog extra in de kijker. Laat de man toch gewoon komen vertellen wat ie wil bij zijn waardeloos filmpje, dat gaat toch het een oor in en het ander weer uit.
Zo geven ze Wilders op de duur nog het aureool van een zekere belangrijkheid wat hij echt niet waard is.

Wat kortzichtigheid? Het is gewoon een feit.

Lord Ahmed dreigt om de straten van het parlement met 10.000 moslims te zullen overspoelen en er word naar hem geluisterd, ze zijn gewoon bang.

Het is bullshit om te zeggen dat Engeland is overgenomen door moslims.

Het is geen bullshit om te zeggen dat de regering geen ruggegraat heeft en het in hun broek schijt voor de moslims daarentegen. Wel opvallend dat je slechts enkele opmerkingen eruit haalt zonder op het daadwerkelijk relevante punt in gaat. Typisch :rolleyes:

Ik haal dat er inderdaad uit, omdat het bullshit is.
Dat ze geen ruggengraat hebben lijkt me duidelijk, en daar is iedereen het over eens.
Wat me stoort aan gorril0r zijn posts is de erg stigmatiserende toon, dus zei ik er wat van.

Het is geen bullshit om te zeggen dat de regering geen ruggegraat heeft en het in hun broek schijt voor de moslims daarentegen. Wel opvallend dat je slechts enkele opmerkingen eruit haalt zonder op het daadwerkelijk relevante punt in gaat. Typisch :rolleyes:

Wist niet dat er een rlevant punt gemaakt werd. Misschien omdat het bedekt was met stierenstront.

Engeland is echt ver heen. :(

Terug
Naar boven