XXL Nutrition

Londen: Wilders is niet welkom

moet ik vrezen, komen de moslims er echt aan..:shrug:

• Topic Starter Topic Starter
Ik haal dat er inderdaad uit, omdat het bullshit is.
Dat ze geen ruggengraat hebben lijkt me duidelijk, en daar is iedereen het over eens.
Wat me stoort aan gorril0r zijn posts is de erg stigmatiserende toon, dus zei ik er wat van.

Wist niet dat er een rlevant punt gemaakt werd. Misschien omdat het bedekt was met stierenstront.

Jij als moslim zijnde hebt hier natuurlijk een andere vizie op.

PVV-leider Geert Wilders heeft definitief besloten morgen naar Groot-Brittannië te reizen. Het Tweede Kamerlid heeft dat woensdag laten weten, een dag nadat de Britse regering hem de toegang tot het land had ontzegd.

Wilders was er dinsdag nog niet helemaal uit of hij de confrontatie met de Britse autoriteiten aangaat. Maar inmiddels staat zijn besluit vast toch gewoon in het vliegtuig naar Groot-Brittannië te stappen. ,,We zullen wel zien of ze me in de boeien slaan'', zei hij dinsdag al.

In de boeien?

Wilders zou donderdag op uitnodiging van een lid van het Britse Hogerhuis de anti-Koranfilm Fitna vertonen in het parlementsgebouw. Volgens de Britse regering vormt Wilders vanwege zijn ideeën over de islam en moslims echter een bedreiging voor de publieke veiligheid en is hij daarom niet welkom. ,,Groot-Brittannië offert de vrijheid van meningsuiting op'', aldus Wilders.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2009/02/wilders_demonstratief_naar_eng.html

Geert! :bow:

GeensT doet verslag [Link niet meer beschikbaar]

Mooi dat hij gaat, wat een onzin om hem te weigeren.

Mischien niet zo'n goed idee om wel te gaan.
Nu er zo'n ophef over is is de kans alleen maar groter op een aanslag

Als geert maar niks overkomt.

Om eerlijk te zijn ben ik wel bang dat die r**ards in staat zijn iets flikken...

Maargoed, Geert heeft goede beveiliging en zal een kogelvrij vest dragen.

Dat ie daar blijft :roflol:

Wie vindt er nu Wilders belangrijk genoeg om hem neer te schieten?

Ach ja Wilders wil moslims de toegang ontzeggen tot Nederland, het UK ontzegt de toegang van Wilders. Shit happens. Een bende achterlijken bij elkaar, radicale moslims, UK officials en Wilders. Ze verdienen elkaar.

Om eerlijk te zijn ben ik wel bang dat die r**ards in staat zijn iets flikken...

Maargoed, Geert heeft goede beveiliging en zal een kogelvrij vest dragen.

Geert komt denk ik wel heelhuids terug, hij komt ook in moslim/halfmoslim landen.

Zijn beveiliging staat om scherp :D

Ach ja Wilders wil moslims de toegang ontzeggen tot Nederland, het UK ontzegt de toegang van Wilders. Shit happens. Een bende achterlijken bij elkaar, radicale moslims, UK officials en Wilders. Ze verdienen elkaar.

Je gaat een democratisch gekozen parlementariër toch niet met moslims vergelijken? Het is gewoon te absurd voor woorden dat wanneer er door een groepje radicalen wordt gedreigd men meteen bang wordt.

Als ze iemand echt moeten hebben dan hebben ze hem ook. Kijk maar eens naar het aantal presidenten van Amerika die al neergeschoten zijn ondanks zware beveiliging.

dat waren er 4 waarvan de meest recente meer dan 40 jaar geleden en de rest allemaal in de 19e eeuw :rolleyes: probeer het nog een keer.

Terug
Naar boven