XXL Nutrition

Londen: Wilders is niet welkom

Je gaat een democratisch gekozen parlementariër toch niet met moslims vergelijken? Het is gewoon te absurd voor woorden dat wanneer er door een groepje radicalen wordt gedreigd men meteen bang wordt.

Is Wilders, als democratisch verkozen parlementslid van Nederland, dan meer waard dan een willekeurige Moslim? Mijn idee gebruiken ze alle twee wc papier als ze naar de wc geweest zijn en eindigen ze alle twee in een graf (misschien wel naast elkaar, dat zou nog wat zijn natuurlijk).

dat waren er 4 waarvan de meest recente meer dan 40 jaar geleden en de rest allemaal in de 19e eeuw :rolleyes: probeer het nog een keer.

Ik moet niets nog een keer proberen, een aanslag op wie ook is altijd mogelijk. Niemand is daar veilig voor. Dat zal Wilders zelf maar al te goed beseffen.

Ik moet niets nog een keer proberen, een aanslag op wie ook is altijd mogelijk. Niemand is daar veilig voor. Dat zal Wilders zelf maar al te goed beseffen.

wat probeer je nou eigenlijk te zeggen? Dat moslims hem niet dood willen omdat het anders wel al was gelukt? Je begrijpt toch wel dat dit gewoon een dikke bullshit redenering is?

• Topic Starter Topic Starter
Is Wilders, als democratisch verkozen parlementslid van Nederland, dan meer waard dan een willekeurige Moslim? Mijn idee gebruiken ze alle twee wc papier als ze naar de wc geweest zijn en eindigen ze alle twee in een graf (misschien wel naast elkaar, dat zou nog wat zijn natuurlijk).

Hij heeft het recht om te spreken en dit recht wordt hem nu ontzien. Als ik het niet eens ben met jou ga ik toch ook niet dreigen om 10.000 mensen de straat op te sturen om alles kort en klein te slaan?

We leven in een democratie en vrijheid van meningsuiting is iets wat je moet koesteren.

Toch apparte vent die dressed black, echt heel links.

Nog nooit heb ik iets meer raar gevonden dan linksen, dat ze het gevaar gewoon niet inzien terwijl er dagelijks dingen gebeuren kan ik met mijn gezond verstand niet bij.

Je mist volledig het punt.

Wilders mag het land niet in omdat anders bepaalde moslims de boel kort en klein dreigen te slaan. Dat is niet alleen chantage maar ook nog eens een ernstige schending van de mensenrechten en het recht op vrije meningsuiting.

Zo'n ouwe vent met het verstand van een 12 jarige, eigenlijk heb ik spijt met hem.

wat probeer je nou eigenlijk te zeggen? Dat moslims hem niet dood willen omdat het anders wel al was gelukt? Je begrijpt toch wel dat dit gewoon een dikke bullshit redenering is?

Of de extreme Moslims hem dood willen of niet daar heb ik geen zicht op, ik zeg gewoon dat welke politicus ook gevaar loopt om het slachtoffer te worden van een aanslag. Ik zeg niet dat dat zal gebeuren want ik heb geen glazen bol, maar ik zeg gewoon er is altijd een mogelijkheid dat zoiets zou kunnen gebeuren. En dan zeg ik verder dat zoiets niet in het voordeel zou zijn van zijn tegenstanders omdat hij op die manier een martelaar zou worden, en nu binnen x aantal jaren vergeten zal zijn.

Je mist volledig het punt.

Wilders mag het land niet in omdat anders bepaalde moslims de boel kort en klein dreigen te slaan. Dat is niet alleen chantage maar ook nog eens een ernstige schending van de mensenrechten en het recht op vrije meningsuiting.

Maar ga jij hier niet voorbij aan het punt van onze zwartgeklede vriend.
Zou het wel goed zijn om anderen te weigeren, maar alleen parlementariërs door de poorten van onze grens te laten?

Wat betreft mensen toelaten in een land staan parlementariërs toch niet hoger dan anderen.

Zoveel mensen denken wat hij zegt maar durven het niet uit te spreken.
Oke, hij is soms te extreem maar hij ziet wel het reele gevaar van de opkomst van de radicale islam in europa.

De linksen begrijpen er helemaal niets van en denken alleen aan hun situatie op DIT moment.
Kijk maar naar de verkiezingen: linkse partijen beloven je altijd NU vooruitgang...
Dat je er uiteindelijk over 10 jaar op achteruit gaat boeit ze niet, ze zijn dan toch gekozen...

Maar ga jij hier niet voorbij aan het punt van onze zwartgeklede vriend.
Zou het wel goed zijn om anderen te weigeren, maar alleen parlementariërs door de poorten van onze grens te laten?

Wat betreft mensen toelaten in een land staan parlementariërs toch niet hoger dan anderen.

het is niet alsof Wilders daar gaat wonen. Bovendien mis jij het punt hier volledig, nl. de reden van zijn weigering.

het is niet alsof Wilders daar gaat wonen. Bovendien mis jij het punt hier volledig, nl. de reden van zijn weigering.

Ik ben het niet eens met zijn weigering. Net als dat ik het niet eens ben dat anderen mensen, zonder reden het land geweigerd zouden wordne.

Of de extreme Moslims hem dood willen of niet daar heb ik geen zicht op, ik zeg gewoon dat welke politicus ook gevaar loopt om het slachtoffer te worden van een aanslag. Ik zeg niet dat dat zal gebeuren want ik heb geen glazen bol, maar ik zeg gewoon er is altijd een mogelijkheid dat zoiets zou kunnen gebeuren. En dan zeg ik verder dat zoiets niet in het voordeel zou zijn van zijn tegenstanders omdat hij op die manier een martelaar zou worden, en nu binnen x aantal jaren vergeten zal zijn.

erg leuk allemaal maar Geert Wilders loopt toch meer risico vanwege zijn uitspraken dan die andere politici. Als je dat niet snapt ben je hopeloos verloren.

Terug
Naar boven