xonoalixo
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 30%
Hallo,
Eerste post dus hopelijk geef ik jullie genoeg informatie. Ben al een tijdje bezig met afvallen en strakker worden. In één jaar tijd ben ik van 85 naar 60 kilo gegaan door 'gewoon' te ontbijten/lunchen/avondeten en niet te leven van alleen maar tussendoortjes en liters energiedrankjes. Momenteel zit ik op het gewicht van 75 kilo. Laatste weging was op 28-02-2015 (Tanita weegschaal).
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 24
Lengte: 177
Gewicht: 75.2
BMI: 24.0
Vet: 30.0%
Vet massa: 22.6
Vet vrije massa: 52.6
Lichaamsvocht: 38.5
Nu geven de Tanita weegschalen puur een indicatie. De weegschaal thuis heb ik al laten verstoppen omdat het mij gigantisch demotiveerde. In 1 dag kan ik wel 2 kilo schelen. Ik weet mij nu dus hooguit 1 a 2x per week. Ik voetbal (2x trainen, 1x wedstrijd) en doe aan krachttraining (2 a 3x per week, wissel spiergroepen af). Ik wil graag mijn vetpercentage verlagen maar spiermassa (zoveel mogelijk) behouden. Lastige combi
Voor zover ik weet had ik toen ik 60 woog een vetpercentage van 25%. Lager is hij nooit geweest denk ik...
Ik eet nu volgens het IIFYM principe! 2042 kcal 228g Koolhydraten (45%) 151g Eiwitten (30%) 59g Vetten (25%) Is dit haalbaar met mijn doelen? Kan het beter, anders? Hebben jullie tips wat betreft voeding want ik heb de hele dag door trek, ongeacht wat ik eet! Vaak moet ik om de 2/3 uur eten anders wordt ik ontzetten duf. Met welke verhoudingen kan ik het beste ontbijten, etc? Wat is voor mij een haalbaar gewicht incl. vetpercentage?................
Alle tips/adviezen/suggesties zijn van harte welkom

Eerste post dus hopelijk geef ik jullie genoeg informatie. Ben al een tijdje bezig met afvallen en strakker worden. In één jaar tijd ben ik van 85 naar 60 kilo gegaan door 'gewoon' te ontbijten/lunchen/avondeten en niet te leven van alleen maar tussendoortjes en liters energiedrankjes. Momenteel zit ik op het gewicht van 75 kilo. Laatste weging was op 28-02-2015 (Tanita weegschaal).
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 24
Lengte: 177
Gewicht: 75.2
BMI: 24.0
Vet: 30.0%
Vet massa: 22.6
Vet vrije massa: 52.6
Lichaamsvocht: 38.5
Nu geven de Tanita weegschalen puur een indicatie. De weegschaal thuis heb ik al laten verstoppen omdat het mij gigantisch demotiveerde. In 1 dag kan ik wel 2 kilo schelen. Ik weet mij nu dus hooguit 1 a 2x per week. Ik voetbal (2x trainen, 1x wedstrijd) en doe aan krachttraining (2 a 3x per week, wissel spiergroepen af). Ik wil graag mijn vetpercentage verlagen maar spiermassa (zoveel mogelijk) behouden. Lastige combi
Voor zover ik weet had ik toen ik 60 woog een vetpercentage van 25%. Lager is hij nooit geweest denk ik... Ik eet nu volgens het IIFYM principe! 2042 kcal 228g Koolhydraten (45%) 151g Eiwitten (30%) 59g Vetten (25%) Is dit haalbaar met mijn doelen? Kan het beter, anders? Hebben jullie tips wat betreft voeding want ik heb de hele dag door trek, ongeacht wat ik eet! Vaak moet ik om de 2/3 uur eten anders wordt ik ontzetten duf. Met welke verhoudingen kan ik het beste ontbijten, etc? Wat is voor mij een haalbaar gewicht incl. vetpercentage?................
Alle tips/adviezen/suggesties zijn van harte welkom

Verder qua maaltijden/verhoudingen per maaltijd gewoon doen waar je je goed bij voelt en niet te druk om maken. Zolang die macro's kloppen maakt de rest weinig uit.
)