MuscleMeat

Loopband

Wim 81

Cool Novice
Waardering
0
Ben aan het denken om me een loopband aan te schaffen. Heb eens gaan kijken op de betere websites/shops. Maja voor die mannen zijn de duurdere natuurlijk altijd een must hé.

Kunnen jullie misschien eens zeggen wat een goede loopband is. Ik wil toch minstens 4x per week lopen en als ik terug op fysiek ben minstens een 45 min tot een uur. We willen toch afvallen hé :D

Ik wil voornamelijk goede kwaliteit en dat mag dan wel 50€ 100€ meer kosten. Ik lees ok dat een onderhoudsvrije band het beste is maar die kost stukken van mensen. !

Ik zou in de buitenlucht kunnen gaan lopen maar ik loop niet graag op steen. Is ook niet zo gezond voor je knieen enz..

als je goed kunt lopen.. technisch dan.. dan kun je gerust op straat lopen

• Topic Starter Topic Starter
De meeste hier willen dat juist niet...

Ja weet ik maar in mijn geval ;)

Joost heb je wel een punt maar toch zou ik graag een loopband hebben , kan ik ook men muziek open knallen enz.. in tijd moet er ook een homegym komen heb er de ruimte voor.

Ga fietsen, beter voor je knieen.

Ben aan het denken om me een loopband aan te schaffen. Heb eens gaan kijken op de betere websites/shops. Maja voor die mannen zijn de duurdere natuurlijk altijd een must hé.

Kunnen jullie misschien eens zeggen wat een goede loopband is. Ik wil toch minstens 4x per week lopen en als ik terug op fysiek ben minstens een 45 min tot een uur. We willen toch afvallen hé :D

Ik wil voornamelijk goede kwaliteit en dat mag dan wel 50€ 100€ meer kosten. Ik lees ok dat een onderhoudsvrije band het beste is maar die kost stukken van mensen. !

Ik zou in de buitenlucht kunnen gaan lopen maar ik loop niet graag op steen. Is ook niet zo gezond voor je knieen enz..

Wat doen ze met die mensen dan? ???

• Topic Starter Topic Starter
Die vreten ze op om meer proteïne dacht ik ! ;)

zou eens kijken op m..plaats daar staan ze vaak op van technogym omdat de sportschool een nieuwe inboedel aanschaft heb je een geweldig goed apparaat en niet zon ding van de neckerman ofzo waar je de hele tijd moet kijken waar je loopt omdat het loopplateau gewoon te smal is

Terug
Naar boven