XXL Nutrition

Loting Champions League & Europa League

Bezoekers in topic

bascross

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
2 sep 2005
Waarderingsscore
2.878
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
Waarom Twente eruit? De eerste 2 gaan door.

naturell

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
26 nov 2009
Waarderingsscore
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Ik denk dat je nog iets te positief bent. ik denk az door,psv door twente eruit, club eruit, anderlecht eruit. Wellicht dat met wat geluk er eentje meer door kan gaan, maar als een club uit Rusland of Engeland komt schaal ik ze sowieso al hoger in.

Ja en tottenham en shalke gaan er ook uit zeker.

Caleidoscoop

Cool Novice
Lid geworden
5 feb 2011
Waarderingsscore
4
Lengte
1m88
Massa
92kg
Tegen Lokomotiv moten we toch minstens 3/6 halen. Tegen AEK in principe ook, we waren in de vorige wedstrijden (CL en EL) ook al beter. Sturm Graz moet normaal een hapklare brok zijn uit en thuis. Dan heb je 12 punten, dus ergens een steekje laten vallen kan niet zo veel kwaad.

De Nederlandse teams zie ik wel alledrie doorgaan. PSV is de beste in de groep, AZ weet ik niet, Kharkiv ken ik totaal niet. Malmö en Wenen kunnen ze zeker aan. Twente zal wel 2de kunnen worden.

Standard gok ik 2de plaats en Brugge ook. Birmingham speelt in de Championship en niet in de Premier League. Dat scheelt toch ook al een pak. Thuis moeten ze die zeker aankunnen.

TukkerGlen

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2008
Waarderingsscore
79
Als je alle groepen bekijkt hebben de nederlandse ploegen de makkelijkste loting. Alle andere groepen zijn zwaarder vind ik.

Twente heeft echt een makkelijke poule :rolleyes:

Twente: Twente heeft de lastigste groep van alle Nederlandse clubs denk ik. Wisla en Odense spelen net geen CL. Odense heeft het Villareal heel lastig gemaakt en Fulham blijft een goede ploeg. Toch moet Twente hier gewoon door kunnen gaan. Fulham uit is een mooie wedstrijd voor de supporters.

Dat kunnen allemaal wel mooie tripjes worden voor de supporters. Goed te doen qua reizen. Moeilijke poule dat dan weer wel.

bascross

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
2 sep 2005
Waarderingsscore
2.878
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
Moeilijke poule. :roflol:

Hoezo alvast indekken? 2 ploegen gaan door. Odense heeft een keer leuk gespeeld tegen Villareal, nou poe, wat een topteam. :roflol: Deense tering ploeg, Polen is helemaal lachwekkend.

naturell

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
26 nov 2009
Waarderingsscore
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%

Hoezo alvast indekken? 2 ploegen gaan door. Odense heeft een keer leuk gespeeld tegen Villareal, nou poe, wat een topteam. :roflol: Deense tering ploeg, Polen is helemaal lachwekkend.

:eek:

reported:trollface:

Tractortje

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
25 sep 2003
Waarderingsscore
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Alle Nederlandse en Belgische ploegen gaan door in de EL. Wat een pauperpoules allemaal.

naturell

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
26 nov 2009
Waarderingsscore
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Wat bedoel je hier precies mee? Was gisteravond toch al duidelijk dat Celtic er uit gekiepert was?
Ja maar sion heeft tegen celtic een speler opgesteld die niet speelgerechtigd is. celtic heeft klacht ingediend en wss zal sion gediskwalificeerd worden en celtic dus in de plaats.

Hermaniak

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jan 2009
Waarderingsscore
117
Lengte
1m93
Dat kunnen allemaal wel mooie tripjes worden voor de supporters. Goed te doen qua reizen. Moeilijke poule dat dan weer wel.

Heb je al zin om naar Polen te gaan?

TukkerGlen

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2008
Waarderingsscore
79

Odense heeft het beter tegen Villarreal gedaan dan Twente tegen Villarreal :p Daar zat ik het mee te vergelijken ;) Twente heeft wel kans om door te gaan. Wisla is de minste van de 4.

Heb je al zin om naar Polen te gaan?

De wedstrijd is pas in december :p Allemaal gekken daar als ik de reportage van Ross Kemp moet geloven haha. Wordt wel een mooi tripje.

Hermaniak

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jan 2009
Waarderingsscore
117
Lengte
1m93
De wedstrijd is pas in december :p Allemaal gekken daar als ik de reportage van Ross Kemp moet geloven haha. Wordt wel een mooi tripje.

Haha ja jong, lever je vlaggen en zo maar alvast in dan ;) van plan om te gaan?

Anoniem36295

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
21 mei 2007
Waarderingsscore
3.530
Fulham uit lijkt me wel mooi, Polen enz begin ik niet aan :D

jinkazama1

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 jan 2010
Waarderingsscore
391
Real Madrid vandaag 0-6 tegen Real Zaragoza

prepare ur anus ajax

TukkerGlen

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2008
Waarderingsscore
79
Haha ja jong, lever je vlaggen en zo maar alvast in dan ;) van plan om te gaan?

Ik was wel van plan om te gaan. Wil eigenlijk alle 3 de uitwedstrijden meepakken :) Van de week maar eens even kijken wat het allemaal gaat kosten.

Fulham uit lijkt me wel mooi, Polen enz begin ik niet aan :D

Ook gewoon naar Polen en Denemarken gaan :p Fulham lijkt mij ook wel mooi. Engels voetbal en de sfeer. Ben ook naar Arsenal en Tottenham geweest. De sfeer bij Arsenal supporters viel tegen destijds. Bij Totteham was de sfeer goed. Dat ging echt hard (when the Spurs go marching in)

Hermaniak

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jan 2009
Waarderingsscore
117
Lengte
1m93
Ik kan me voorstellen dat de sfeer bij Arsenal minder was, dat komt allemaal door dat hyper-moderne modern football stadion. Jammer. Potverdomme ik wil ook Europees, k*t ado.

Anoniem36295

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
21 mei 2007
Waarderingsscore
3.530
Had Groningen ook 10× liever in Europa gezien..
Dan maar hopen dat het dit jaar lukt

Hermaniak

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jan 2009
Waarderingsscore
117
Lengte
1m93
Had Groningen ook 10× liever in Europa gezien..
Dan maar hopen dat het dit jaar lukt

zo lang van Loo op goal staat, kunnen we van iedereen verliezen. Wat een waardeloze keeper is dat toch, tegen NAC me dood geergerd in t uitvak en gister was het weer raak.

Naar boven