XXL Nutrition

Loting Champions League & Europa League

Bezoekers in dit topic

Ik kan me voorstellen dat de sfeer bij Arsenal minder was, dat komt allemaal door dat hyper-moderne modern football stadion. Jammer. Potverdomme ik wil ook Europees, k*t ado.

Arsenal is mijn club in ieder geval niet. Jij kunt ook wel Europees :p Ga je gewoon naar een wedstrijd van Werder Bremen ;)
 
Komaan belgische ploegen! :D
 
Genk-valencia, als genk minder dan 0-3 verliest is het een goed resultaat.
 
Ron Jans is weer in the house. Jongens
 
Hoe speelt Valencia ?

btw mooie shirtjes heeft milaan.
 
nice genk, gelijkspelen tegen valecia.
 
haha nice Genk gelijk, AC Milan gelijk :D
 
Hoe speelt Valencia ?

btw mooie shirtjes heeft milaan.
Goed in balbezit maar weinig echt uitgespeelde kansen. Die banega is trouwens echt een lekkere speler.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 22:40 ----------

haha nice Genk gelijk, AC Milan gelijk :D
lol in de 90ste minuut gelijkmaker, nice
 
Is het niet dat als een ploeg scoort in blessuretijd het niet telt bij weddenschappen, dus alleen de stand in reguliere tijd?
 
nee heb niet gegokt, deze scores doen mij gewoon plezier :p
 
K*t man zoveel wedstrijden. Heb de 2-2 gemist bij Barca, omdat ik switchte naar Dortmund.
 
Jongens, ik wil niet lullig doen. En zal vast wel wat Vlaamse haat over me heen krijgen. Maar goed. Who cares.

Racing zal niks presteren in de poule fase van de CL. Er zal door Genk geen enkel puntje binnenkomen voor Belgie voor de Uefa ranking. Beter hadden ze verloren en in de EL poule fase verder gegaan. Kunnen ze tenminste nog wat winnen of gelijkspelen. Was beter geweest voor het Belgische voetbal.
:trollface:
 
Mario Been. Wat een geweldenaar!
 
Haha, moest er ook net aan denken. Tja, jullie hebben me positief verrast.
:p


Zie net die goal van pato. Hij verkracht daar de defensie van barca, wat een versnelling.
 
Ik denk dat je nog iets te positief bent. ik denk az door,psv door twente eruit, club eruit, anderlecht eruit. Wellicht dat met wat geluk er eentje meer door kan gaan, maar als een club uit Rusland of Engeland komt schaal ik ze sowieso al hoger in.
:)



Morgen loting om 13 uur!
 
We gaan weer loten...CL is net geweest en zodirect de Nederlandse/Belgische clubs in de EL.

Kijken wat mijn clubbie loot, wellicht mooi tripje plannen.
 
Loting CL

Olympique Lyon - APOEL Nicosia
Napoli - Chelsea
AC Milan - Arsenal
FC Basel - Bayern München
Bayer Leverkusen - Barcelona
CSKA Moskou - Real Madrid
Zenit Sint-Petersburg - Benfica
Olympique Marseille - Internazionale

Loting EL

FC Porto - Manchester City
Ajax - Manchester United
Lokomotiv Moskou - Athletic Bilbao
Red Bull Salzburg - Metalist Kharkiv
Stoke City - Valencia
Rubin Kazan - Olympiakos Piraeus
AZ - Anderlecht
Lazio - Atlético Madrid
Steaua Boekarest - FC Twente
Viktoria Plzen - Schalke 04
Wisla Kraków - Standard Luik
Sporting Braga - Besiktas
Udinese - PAOK Saloniki
Trabzonspor - PSV
Hannover 96 - Club Brugge
Legia Warschau - Sporting Portugal


Op zich wel tevreden met de loting. Steau Boekarest - FC Twente. Boekarest zal wel koud zijn in februari. Winnaar van die partij moet tegen de winnaar van Viktoria Plzen - Schalke. Kan dus maar zo zijn dat het Twente - Schalke wordt in de volgende ronde :)

Kijken of er kaarten te regelen zijn voor Bayer Leverkusen - Barcelona. Mooi dichtbij vanaf hier
 
Back
Naar boven