Fitness Seller

Low Carb Protein Bar - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? .

    Nieuw: Low Carb Protein Bar - Eindelijk een gezonde eiwitreep!

    20 gram eiwit per reep - Slechts 2,4 gram koolhydraten en 0,9 gram verzadigd vet - Natuurlijk gezoet met Stevia - Heerlijke smaak!

    http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/low-carb-protein-bar

    Low Carb Protein Bar is de lekkerste koolhydraatarme reep van dit moment. Zet daar je tanden maar eens in! Proef de heerlijke vanillereep met stukjes amandel. Bovendien zit ‘ie boordevol gezonde IMO voedingsvezels voor een vol en verzadigd gevoel. Wie had gedacht dat een reep met zo weinig koolhydraten zo lekker kan zijn?

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Voordelen

    Slechts 2,4 gram koolhydraten per reep
    Rijk aan hoogwaardig eiwit: 19,4 gram per reep
    De aanwezige vetten komen van de amandelen en zijn gezonde vetten
    Slechts 0,9 gram verzadigd vet per reep
    Rijk aan vezels: 24,2 gram per reep
    Barstensvol speciale ‘IMO’ voedingsvezels
    Gluten vrij
    Natuurlijk gezoet met Stevia
    Heerlijke vanillesmaak met kleine stukje amandel


    Natuurlijk lekker

    Jullie hebben er even op moeten wachten, maar eindelijk is ‘ie hier: de eerste XXL eiwitreep zónder koolhydraten. Speciaal voor mensen die hun lichaam het allerbeste geven en toch willen genieten van een heerlijk eiwitrijk tussendoortje. Zo lekker als een snackreep, zo gezond als een gebalanceerde maaltijd boordevol vezels.

    Low Carb Protein Bar is ongelooflijk lekker. Dat merk je al direct zodra je de verpakking openscheurt en je de onweerstaanbare geur van vanille ruikt. En verder? Alleen maar natuurlijke ingrediënten – want kunstmatige zoetstoffen hebben in deze reep niets te zoeken!


    Echt? Zo weinig koolhydraten?

    Veel eiwitrepen bevatten zo’n 20, 30 tot soms wel 50 gram koolhydraten per reep. Die koolhydraten worden toegevoegd om de reep voller en meer verzadigend te maken. Jammer genoeg zijn die onnodige extra calorieën verre van ideaal tijdens een cut of dieet.

    Low Carb Protein Bar bevat slechts 2,4 gram koolhydraten per reep – zo laag heb je nog nooit gezien. En het mooiste is: doordat de reep rijk is aan geavanceerde IMO voedingsvezels, ervaar jij je dat lekkere volle en verzadigde gevoel.

    Dankzij de lage hoeveelheid koolhydraten is de Low Carb Protein Bar ideaal in een dieet of cut. De vetten in deze reep zijn gezonde onverzadigde vetten uit de amandelen.


    Bevat IMO voedingsvezels, de ultieme dieetvezel

    Ken je ze al? De IMO voedingsvezels? Wie veel bezig is met gezonde voeding is ze vast al eens tegengekomen, want ze zijn megapopulair als gezond alternatief voor koolhydraten. Het goede nieuws: Low Carb Protein Bars bevatten veel van deze gezonde IMO vezels. 100% natuurlijk en van de hoogste kwaliteit.

    Wat is er dan zo bijzonder aan die IMO voedingsvezels? Het blijken de ultieme dieetvezels: ze dempen je hongergevoel, vertragen de vertering – én ze geven de reep een natuurlijk zoete smaak.

    Lange tijd was het niet mogelijk om een koolhydraatarme reep echt lekker en verzadigend te maken. Geen wonder dat ze vaak even snel verdwenen als dat ze gekomen waren. Dankzij de IMO voedingsvezels in Low Carb Protein Bar kan dat nu wel. Proef het zelf!
    .
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Het is een eiwitreep
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heerlijk
  • Welke dosis heb je gebruikt? Niet van toepassing
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Volgende dag geleverd, veel goodies en samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 22,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Beste eiwitreep tot nu toe!

Mijn review:

Voedingswaarden spreken voor zich. Een eiwitreep met maar 2 gram koolhydraten heb ik nog niet eerder gezien. De prijs is ook prima. Zelfs nog iets goedkoper dan Quest Bars. Enige wat dan nog kan tegenvallen is de smaak. Maar die is ook gewoon super. Het is een lekkere luchtige reep met een heerlijke natuurlijke vanille smaak. Dit is eindelijk gewoon echt een perfecte en lekkere reep die ik zelfs in m'n wedstrijdvoorbereiding kan eten. Ik ben blij! :)

natural.jpg
 
Hoe zit dat eigenlijk met die voedingswaardes op etiketten? Wie controleert zo'n dingen? Anders kan toch elke fabrikant wat uit zijn duim zuigen?

De producent die deze voor ons maakt heeft meerdere certificeringen. Deze kunnen het zich niet permitteren om te rommelen met declaraties. Daarbij controleren ze streng de informatie op de verpakking of de waarden overeenkomen met die van het product.


Eerst 1 reep besteld daarna meteen een hele doos. Voedingswaarden en smaak zijn top!

:thumbs: zo gaat dat vaak zien we :p Daarom hebben we de reep ook even bij de goodys gezet tijdelijk.
 
Heeft iemand last van gasvorming/scheten door deze eiwitreep?
 
De producent die deze voor ons maakt heeft meerdere certificeringen. Deze kunnen het zich niet permitteren om te rommelen met declaraties. Daarbij controleren ze streng de informatie op de verpakking of de waarden overeenkomen met die van het product.

Bedankt, maar XXL hoeft zich niet te aangesproken voelen hoor. ik had het over ZE en bijgevolg dus eender welke fabrikant van voeding. Blijft echter de vraag welke instantie zoiets controleert :)
 
Kan iemand de smaak beschrijven? Lijkt me handig voor op rustdagen. Op school is het wat moeilijker om low carb te eten
 
Heeft iemand last van gasvorming/scheten door deze eiwitreep?

Haha ja ik heb daar dus ook last van! Ik krijg er echt een rommelende maag van...daardoor eet ik ze weinig.

De smaak is trouwens wel erg lekker. Lichte vanille smaak met een beetje amandelsmaakje. Neigt een beetje naar nougat.
 
Hoe staat het met de planning voor een andere smaak XXL?
 
Ik heb net samples gekregen van 2 nieuwe smaken, heb nog geen tijd ervoor genomen om ze te testen. Ga dat vandaag even doen.

wat een lekkere/smakelijke baan heb jij toch, ben benieuwd hoe ze smaakten :D
 
Ik heb net samples gekregen van 2 nieuwe smaken, heb nog geen tijd ervoor genomen om ze te testen. Ga dat vandaag even doen.

Hoi René,

Hoe zijn de nieuwe smaken bevallen? Kunnen we binnenkort nieuwe smaken verwachten?
 
Rond 15 april komt ook de nieuwe smaak Peanut-Caramel hele lekkere smaak vonden wij.
 
MMm...dan wordt zeker bestellen :-)
 
Blijft een topper dit, echt een traktatie op mn low carb dagen.

Ben echt benieuwd naar de nieuwe smaak, als het mogelijk is graag meer smaken. :D
 
Back
Naar boven