Fitness Seller

Low test high deca

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet iedereen wil eod prikken.. Met b/c Year round is het met e5d tegenwoordig al zoeken naar een fijne spot on te injecteren tussen al dat littekenweefsel :(

Dat probleem heb ik dus ook.. Laatst spoot er een straaltje bloed tegen me vriendin aan toen ze me prikte :roflol: moet t nu zelf doen maar rechter schouder is nogal moeilijk om zelf te zetten en de rest is volgeprikt :o

Als je voor deca gaat zou ik NPP kiezen
-minder vocht
-geen deca d*ck
-goed immuumsysteem
Kijk op Cools topic pag 1

Ik snap t probleem niet :dunno:

Gewoon high test en high deca :p

Problem solved.

Even serieus dan; ik heb geen last van hoge oestrogeen op hoge dosering test en deca. Misschien moet ik mezelf gelukkig prijzen?

Op 1250 sust en 800 deca na 7-8w toch wel iets minder libido, maar dat mag geen naam hebben.

Ik zit op 1000 test 400 deca en heb t libido van een konijn met 7 leuters :$

Low test higher deca/npp spreekt me aan omdat ik dus wel oestrogene sides heb wanneer ik test te hoog zet, en mijn haar is me ook dierbaar :p Bij high test verlies ik nogal wat...

Ben benieuwd of er nog leden zijn met ervaringen hiermee: doseringen, gains in vergelijking met de klassieke high test lower deca, bijwerkingen, libido, ...

Bedankt alvast voor de reacties!

Zou je dan niet beter de tren kunnen laten liggen?:p

Vreemd genoeg weinig last van met tren. High test aanzienlijk meer. En winny spant de kroon :p

Stel dat ik met low test en high deca nog minder sides zou hebben, dan wordt dat mijn nieuwe cleanbulk cycle, op die manier is het dan toch eens minder tren. Ik wacht nog even af of er meer gebruikservaringen komen :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nooit low test high deca gedaan. Was ik wel van plan maar heb ik vanaf gezien

Vreemd genoeg weinig last van met tren. High test aanzienlijk meer. En winny spant de kroon :p

Stel dat ik met low test en high deca nog minder sides zou hebben, dan wordt dat mijn nieuwe cleanbulk cycle, op die manier is het dan toch eens minder tren. Ik wacht nog even af of er meer gebruikservaringen komen :)
Nice, ik moest m'n haren om de dag van m'n borstel verwijderen omdat die vol zat met haren na een keertje borstelen:o.

je kunt toch ook hcg laten meelopen, levert je extra test op, beetje primo erbij...;)

Test op een gram en de deca op 500 en je gaat knallen.

welke ai er bij en dosering?

Normaal geen fan van een ai maar op die dosering zie ik geen andere optie.

Als je deze dosissen neemt moet je altijd arimidex mee laten lopen. 1 mg/dag om te starten en dan na een paar weken kan je dat eventueel verlagen maar kan je pas weten na een paar weken.

1gr test + 800 deca heb ik de voorbije winter gedaan en dat is gewoon pure massa gainen. Maar met 500 mg deca had dat ook gelukt hoor
.

Als je deze dosissen neemt moet je altijd arimidex mee laten lopen. 1 mg/dag om te starten en dan na een paar weken kan je dat eventueel verlagen maar kan je pas weten na een paar weken.

1gr test + 800 deca heb ik de voorbije winter gedaan en dat is gewoon pure massa gainen. Maar met 500 mg deca had dat ook gelukt hoor
.
ik ben nieuwsgierig waarom dat zou moeten aangezien ik nog nooit een ai heb gebruikt.

You lucky bastard, je bent helemaal niet gevoelig voor oestro-sides blijkbaar :p

.

krachtgains waren ook wel goed aanwezig op die dosering, neem ik aan? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven