MuscleMeat

Low test high deca

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben nieuwsgierig waarom dat zou moeten aangezien ik nog nooit een ai heb gebruikt.

Het is niet omdat je geen gyno krijgt dat je oestrogeen niet skyhigh is..... Als man wil je echt niet lang rondlopen met een oestrogeengehalte die alle records breekt.
Dus ja je hebt echt wel een AI nodig als je een beetje je verstand gebruikt.

Dat jij er liever aan AI naast hebt lopen wil niet zeggen dat het voor iedereen verstandig is.. Zijn genoeg andere methodes die perfect werken zonder dat je pillen zit te slikken

• Like
Waarderingen: Vonk
Het is niet omdat je geen gyno krijgt dat je oestrogeen niet skyhigh is..... Als man wil je echt niet lang rondlopen met een oestrogeengehalte die alle records breekt.
beter niet kuren dan je wilt als man ook niet te lang rond lopen met sky highe testosteron waardes.

Ik ben ook geen fan van AI's, je doet er vaak meer kwaad mee dan goeds. Ik heb het al vaker gezegd; oestrogeen is niet alleen maar de duivel(in).

• Like
Waarderingen: vntl
Zou je kunnen wegkomen met het gebruik van nolvadex ipv ari? Zodat je je oestrogeen niet plat legt en dit beter is voor je lipids.

Dat probleem heb ik dus ook.. Laatst spoot er een straaltje bloed tegen me vriendin aan toen ze me prikte :roflol: moet t nu zelf doen maar rechter schouder is nogal moeilijk om zelf te zetten en de rest is volgeprikt :o
en @Punjab

Pinnen jullie alleen normale groen/oranje of ook insuline naaldjes? Met insu naaldjes zou je toch minder littekenweefsel moeten krijgen en kan je eventueel ook halve ml per spot subcutaan zetten in heupvet etc. Niet ideaal voor 6+ ml per week natuurlijk, maar alle beetjes helpen. En perfect voor biceps, triceps binnen en buitenkant, borst etc.

en @Punjab

Pinnen jullie alleen normale groen/oranje of ook insuline naaldjes? Met insu naaldjes zou je toch minder littekenweefsel moeten krijgen en kan je eventueel ook halve ml per spot subcutaan zetten in heupvet etc. Niet ideaal voor 6+ ml per week natuurlijk, maar alle beetjes helpen. En perfect voor biceps, triceps binnen en buitenkant, borst etc.
Slin in borst en schouders... Werkt erg fijn.

In mijn vet eigenlijk nooit aangedurfd.

en @Punjab

enige lastige vind ik aspireren met die dingen maar goed dat kan aan mij liggen :P

en @Punjab

Ik pin alleen maar met blauw. Nu al ruim 2 jaar links rechts quads afgewisseld. Andere spots heb ik nog niet nodig gehad. Het is lastig, maar niet zo lastig dat ik het de moeite vind om 5ML te gaan verdelen over 2 schouders o.i.d., ik zet liever die 5ML in 1x in een quad :)

enige lastige vind ik aspireren met die dingen maar goed dat kan aan mij liggen :P
Oefening baart kunst :P
Ik pin alleen maar met blauw. Nu al ruim 2 jaar links rechts quads afgewisseld. Andere spots heb ik nog niet nodig gehad. Het is lastig, maar niet zo lastig dat ik het de moeite vind om 5ML te gaan verdelen over 2 schouders o.i.d., ik zet liever die 5ML in 1x in een quad :)
Ooooh dan, nog zat andere spots over dus.

en @Punjab

Alleen met blauw en groen. Insu gebruik ik alleen voor korte esters

600mg deca en 250mg test-E al gedaan ;) Wat heb ik nog niet gedaaan LOL :p
Proviron bij genomen via een maat op voorschrift bij de apo tijdje geleden.
Je komt minder massa aan, ongeveer als low test high tren vergelijkbaar alleen de bijwerkingen zijn er niet zoals bij tren.
Wel vind ik dat je meer droge massa aankomt als op low test high tren en het is goedkoper ;) Wel miste ik de vasculairiteit en kracht dat ik van tren had
hopelijk ben je hier iets mee

600mg deca en 250mg test-E al gedaan ;) Wat heb ik nog niet gedaaan LOL :p
Proviron bij genomen via een maat op voorschrift bij de apo tijdje geleden.
Je komt minder massa aan, ongeveer als low test high tren vergelijkbaar alleen de bijwerkingen zijn er niet zoals bij tren.
Wel vind ik dat je meer droge massa aankomt als op low test high tren en het is goedkoper ;) Wel miste ik de vasculairiteit en kracht dat ik van tren had
hopelijk ben je hier iets mee

Jij bent vast niet toevallig fan van tren :P
Ik pak zelf meer massa op npp (geen ervaring met de lange ester)
Tren vind ik alleen leuk voor de looks en het gevoel
Het gevoel van tren is niet meer off willen gaan

Na 1 week tren a:
De muziek klinkt mooier
Meer energie
Verminderde vochtretentie
Hoger libido

Na 3 weken tren a:
Dunnere huid
Groei kaak
Toename agressie
Seperatie schouders en borst
Veins beter zichtbaar
Erg hoog libido
Soms aparte dromen
Verminderde eetlust

Na 5 / 6 weken tren a:
Dont f**k with me face
Wandelende tijdbom
Libido level rapist
Ik ga je uitwonen blik en lachje bij vrouwen
Behoefte aan seks met zoveel mogelijk verschillende vrouwen

Na 1 week tren a:
De muziek klinkt mooier
Meer energie
Hoger libido

Na 3 weken tren a:
Dunnere huid
Groei kaak
Toename agressie
Veins beter zichtbaar
Erg hoog libido
Soms aparte dromen
Verminderde eetlust

Na 5 / 6 weken tren a:
Dont f**k with me face
Wandelende tijdbom
Libido level rapist
Ik ga je uitwonen blik en lachje bij vrouwen
Behoefte aan seks met zoveel mogelijk verschillende vrouwen

Fan van tren? Nooit niet gedaan ;)

Na 1 week tren a:
De muziek klinkt mooier
Meer energie
Hoger libido

Na 3 weken tren a:
Dunnere huid
Groei kaak
Toename agressie