- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn cruise is nu
1500 sustanon met of zonder AI? Ivb met downregulatie van de receptoren zou ik toch wel ari of aro erbij nemen op zulke dosis.
AAS upreguleren inderdaad de androgeenreceptor in spierweefsel.Ik dacht dat het nu wel voor iedereen duidelijk was dat er geen downregulatie maar upregulatie van de AR plaats vindt bij AAS gebruik.
Tevens heb ik nog nooit gehoord dat een anti-oestrogeen iets met de AR doet.
@Galen weet jij hier wat meer over te vertellen misschien ?
Je hebt inderdaad een lagere concentratie trenbolon nodig dan van testosteron voor hetzelfde anabole effect. Als het echter zo zou zijn dat testosteron ervoor zorgt dat minder trenbolonmoleculen aan androgeenreceptoren kunnen binden, maakt dit -waarschijnlijk- niet uit voor het anabole effect (of in ieder geval: het anabole effect ten gevolge van androgeenreceptoractivatie).Volg al een tijdje Matt Porter en Dave Palumbo en beide raden een test/tren ratio aan van 1/2 ivb met sides en ook omdat tren een veel sterker AAS is dan test en de receptoren dan ook ingenomen worden door de tren. Heb zelf low test/high deca (500/800) gedaan en dit beviel me sterk. Wel dostinex erbij genomen en libido was beter dan het ooit geweest was.
Kun je de specifieke studie aanwijzen? Ik kan er geeneen vinden in dat artikel.Oestrogeen zorgt toch voor downregulatie van AR
[Link niet meer beschikbaar]
Oestrogeen zorgt toch voor downregulatie van AR
[Link niet meer beschikbaar]
Deca is anabolischer dan test, dus wat je zegt gaat niet op.
Mijn laaste kuur was 1500 sustanon van de apotheek dus daarvan was ik helemaal zeker dat testo only het niet meer is voor mij.
ok, we leren bij ;-)Dit artikel (en meerdere van deze auteur) zijn nergens op gebaseerd.
Zodra je de naam Bill Roberts leest kan je het beste het artikel skippen.
ok, we leren bij ;-)
Jay heb je al eens een bloedtest gedaan als je On bent? Zou graag eens zien hoe je T3,cortisol, shbg , e2 en vrije test is.
Zat ik ook al aan te denken, maar totale stil stand zou ik dan alsnog niet verwachten en een powerlifter heeft weleens waar vaak een wat hoger vetpercentage maar daar zit altijd wel een flinke pak spiermassa onder.
Ik zou dat ook denken inderdaad maar wil het toch een poging geven om te kijken wat het doet.
Baat het niet dat schaadt het niet.
Naar profs moet je nooit luisteren. Of in ieder geval geen kuuradvies van aannemen, want dat heeft geen zin. De echte pro's hebben genetische aanleg waar je u tegen zegt.
Zo ook een maatje van mij die het ver gaat schoppen in de bb wereld. Hij neemt echt bridge doseringen en groeit als een malle. Daar moeten normale stervelingen als wij ons niet mee gaan vergelijken.
Zijn adviezen hebben mij juist verder gebracht.
Als ik echt iemand zou zijn met zo weinig talent, zoals jij zegt dat jij waarschijnlijk ben, had ik of iets anders gaan doen of bij jezelf bedenken of al die mg's wel de moeite waard zijn uberhaupt te gebruiken.
ook al groei je niet, al die mg's gaan toch je lichaam in terwijl je weet dat je geen aanleg heb, maar wel de eventuele schade op lange termijn wel op je nek haalt...

Waarom zou je in jou situatie deca hoger zetten dan test? Dat is hetzelfde als je je auto aan moet duwen, iemand jou wil helpen met duwen en dat jij ernaast gaat staan kijken omdat hij het over genomen heeftduw dan samen. Houd je dosis test aan en vergroot het met deca.