MuscleMeat

low test high deca

Bezoekers in dit topic

ik vind het ook wel interessant. Tren en Deca beide 19nor..

Bij tren word altijd gezegd test laag houden ivm sides (ben ik niet mee eens, had minder sides toen me test hoger stond), en bij deca word juist het tegenovergestelde gezegd,

Galen ??
 
ik vind het ook wel interessant. Tren en Deca beide 19nor..

Bij tren word altijd gezegd test laag houden ivm sides (ben ik niet mee eens, had minder sides toen me test hoger stond), en bij deca word juist het tegenovergestelde gezegd,

Galen ??

Ben je het daar niet mee eens ??? Ik toch zeeer zeker van wel :roflol:
Maar tren is een apart middeltje... op de slechtste tren die ik ooit heb gehad werd ik zeer agressief en op de beste tren ooit juist totaal niet.
hoger dan 150mg test ga ik niet naast tren btw
 
ik vind het ook wel interessant. Tren en Deca beide 19nor..

Bij tren word altijd gezegd test laag houden ivm sides (ben ik niet mee eens, had minder sides toen me test hoger stond), en bij deca word juist het tegenovergestelde gezegd,

Galen ??

Bij deca wordt het voornamelijk geadviseerd omdat je kans loopt op deca dick wanneer er niet voldoende DHT in je lichaam zit.
Dan houdt DHN (dihydronandrolone) namelijk die receptoren bezet.

Wanneer je testosteron zet heb je conversie naar DHT, maar dit is niet heel veel (ik dacht zo'n 10% maar) dus kan je net zo goed proviron (pure DHT) nemen.

Bij tren adviseerden ze ook heel lang om deze hoger dan testosteron te zetten omdat er vanuit werd gegaan dat dat met een 19nor derivaat moet,
maar zoals je vaak leest is men daarop terug gekomen en heb je nu vaak high tren low test kuurtjes.
 
ik vind het ook wel interessant. Tren en Deca beide 19nor..

Bij tren word altijd gezegd test laag houden ivm sides (ben ik niet mee eens, had minder sides toen me test hoger stond), en bij deca word juist het tegenovergestelde gezegd,

Galen ??
Zit een wereld van verschil tussen tren en deca, is je ongetwijfeld wel een keer opgevallen. Zie niet in waarom je die twee over een kam zou willen scheren.
 
Laatst bewerkt:
Zit een wereld van verschil tussen tren en deca, is je ongetwijfeld wel een keer opgevallen. Zie niet in waarom je die twee over een kwam zou willen scheren.


Wat is jouw advies dan? Test gewoon hoger doseren dan deca (zoals het meestal aangeraden wordt)?
 
Wat is jouw advies dan? Test gewoon hoger doseren dan deca (zoals het meestal aangeraden wordt)?
Ligt een beetje aan je motief voor het nemen van nandrolon. Als je enigszins wat minder androgene bijwerkingen wilt is het natuurlijk de bedoeling dat je nandrolon hoger doseert dan je testosteron. Als je het puur doet om te bulken is het om het even wat je persoonlijk lekker vindt. Het is niet alsof er magische ratio's zijn met dit gedoe.
 
Galen, kun je eens een topic maken ivm 19nors? Deca/tren en ment. Thx
 
Ligt een beetje aan je motief voor het nemen van nandrolon. Als je enigszins wat minder androgene bijwerkingen wilt is het natuurlijk de bedoeling dat je nandrolon hoger doseert dan je testosteron. Als je het puur doet om te bulken is het om het even wat je persoonlijk lekker vindt. Het is niet alsof er magische ratio's zijn met dit gedoe.

Dus als ik wil bulken, en kans op haaruitval verkleinen, dan is test 250 en deca 600 een optie.

Er wordt overal geroepen dat je met low test en high deca last zult krijgen van deca-dick. Heb jij daar een mening over, is dit broscience of wel degelijk een grote mogelijkheid met low test en high deca?

Thanks voor je advies trouwens ;)
 
Dus als ik wil bulken, en kans op haaruitval verkleinen, dan is test 250 en deca 600 een optie.

Er wordt overal geroepen dat je met low test en high deca last zult krijgen van deca-dick. Heb jij daar een mening over, is dit broscience of wel degelijk een grote mogelijkheid met low test en high deca?

Thanks voor je advies trouwens ;)

Proviron nemen tegen deca dick. Nandrolone converteert naar dihydronandrolone welke dezelfde receptoren als DHT bezet houdt.
Met een hoge dosering heb je veel conversie naar DHT (maar ook meer oerstrogeen etc) en zou je dit effect dus tegen gaan maa rje kan ook pure DHT (proviron of mast )
 
Ben je het daar niet mee eens ??? Ik toch zeeer zeker van wel :roflol:
Maar tren is een apart middeltje... op de slechtste tren die ik ooit heb gehad werd ik zeer agressief en op de beste tren ooit juist totaal niet.
hoger dan 150mg test ga ik niet naast tren btw

haha ja we hadden het er laatst over. Moet wel zeggen dat het 2 ervaringen zijn dus kan ook toeval zijn geweest of door andere variabelen veroorzaakt zjin.

Maar op high test low tren was ik poeslief voelde me perfect. Low test high tren ziek para, agressief arrogant gewoon echt een klootzak.
 
haha ja we hadden het er laatst over. Moet wel zeggen dat het 2 ervaringen zijn dus kan ook toeval zijn geweest of door andere variabelen veroorzaakt zjin.

Maar op high test low tren was ik poeslief voelde me perfect. Low test high tren ziek para, agressief arrogant gewoon echt een klootzak.

Heeft met onder andere je oestrogeenwaardes te maken.
 
Kan je uitleggen wat je precies bedoeld? Meer test meer estro = liever?

Was het maar zo makkelijk, dat zou dan betekenen dat er HEEL VEEL vrouwen zijn die maar weinig oestrogeen met zich meedragen :roflol:

Je conclusie heeft wel een kern van waarheid hoor, maar je kunt niet 1 op 1 er vanuit gaan dat het zo makkelijk is helaas. Meer test = meer omzetting naar o.a. oestrogeen. Maar meer tren betekent ook dat er naast het feit dat je minder test zet in jouw voorbeeld, ook meer androgeen zet. En dan hebben we het nog niet eens over andere hormonen die een rol kunnen spelen. Want meer oestrogeen kan ook een verhoging in prolactine betekenen. Verder kunnen AAS in het algemeen ook invloed hebben op bijvoorbeeld je serotonine en dopamine. Het is bijna onmogelijk om zo even te benoemen waarom je gedrag meer richting x of y veranderd, dit komt ook omdat we altijd van alles door elkaar gooien in een kuur en omdat geen enkel lichaam hetzelfde startpunt heeft, noch hetzelfde reageert op een exogeen toegediende stof.
 
Wat er op neer komt dat je alles maar moet proberen. En dan kijken waar je het beste op gaat.
 
Back
Naar boven