AndroidHealthClinic

Gestopt M.D. in contest

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind je foto's heel erg gaaf - écht wel te zien dat je al heel wat trainingsuren achter de rug hebt! Poseren is lastig, dat is ook wel aan je hoofd te zien ;)
 
Cool dat je de foto´s toch hebt geplaats! Zeker de sterkste schouders van ons allemaal! De angst die jij hebt voor onterechte kritiek die jij dan waarschijnlijk voor terecht meent te moeten aannemen is denk ik echt ongegrond.. Ik zie op de foto´s niets anders dan een gespierde vrouw!!:).En je hoeft natuurlijk niet de beoordelingen zelf te gaan lezen;);).
 
Laatst bewerkt:
Je kunt mij wel negeren als je maar wel meedoet, zelf weten dus;)

Jij bent anders niet de enige die zegt dat 1 en 3 de beste zijn;)
maar inmiddels ben ik erachter dat ik mezelf al verslagen heb in deze, namelijk door het vergeten van regels die me niet aanstaan.
Het beruchte bordje. Zien jullie het, dan heb je hallucinaties, want het is er niet. En ik heb ook geen andere foto's met bordje, noch mogelijkheid om die alsnog te maken.

Bij deze lig ik er dus definitief uit, onafhankelijk van wat ik zelf eigenlijk zou willen. Ja, als ik nu heeeeeeeeeeel graag zou willen zou ik morgen alle collega's op het lab gaan vragen of ze een camera hebben, mijn bikini meenemen en daar nog een foto versieren met dat bordje erop. Maar sorry, zo nodig hoeft het nu ook weer niet:p
 
Ik weet het niet hoor,volgens mij kan je best nog meedoen of niet Cynthia? Of je wilt natuurlijk echt niet meedoen....
 
Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat een bordje alleen moet als je op het forum niet met je gezicht bekend bent...kan ook zijn dat dat alleen bij de mannen was maar dat weet ik even niet meer.
Als er nu iemand is met veel filmpjes waar je gezicht op te zien is ben jij het denk ik wel, dus misschien lig je er nog niet uit;)
 
Even voor de duidelijkheid: het is dus zeker niet nodig dat Miss DL haar hele fotoserie opnieuw zou moeten maken om nog mee te kunnen doen.
Het enige dat ze hoeft te doen is even snel 1 fotootje maken waar wel een briefje op zichtbaar is, en deze foto krijgt verder niemand te zien behalve ik, dus het hoeft niet eens mooi geposeerd te zijn of whatever. Dan kan ze gewoon al de foto's die ze al gemaakt heeft gebruiken voor de contest. Als je werkelijk graag mee wilt doen kan je echt wel ergens een camera vandaan halen en even snel met de zelfontspanner of in een spiegel een foto maken als je niemand wilt vragen om de foto voor jou te maken.

Maar als werkelijk elke deelneemster vindt dat miss DL alsnog mee zou mogen doen, ook al heeft zij zich niet aan de regels gehouden en heeft de rest wel de moeite gedaan om de regels goed te lezen en zich daar aan te houden, dan maakt het mij verder ook niet meer uit natuurlijk.

Overigens heb ik Miss DL nog geen 1 keer horen zeggen dat ze toch graag mee zou willen doen.
 
Laatst bewerkt:
Schouders, traps zijn bruut. Glutes heel vrouwelijk nog en mooie benen voor de rest. Nice.

Maar schouders zijn echt wel nice.

(Voor de rest heb ik ongeveer alles genegeerd, binnenkort pik ik wel eens terug op!)
 
Klopt Cynthia ! Ben benieuwd wat ze gaat doen!
 
Kan me levendig voorstellen dat foto's plaatsen in een logje, ook al is het een contest-log, toch anoniemer & veiliger is dan in de galerij.
Dus, voel je niet verplicht om mee te doen, al heb ik wel van 'wie A zegt moet ook B zeggen' .
 
Kan me levendig voorstellen dat foto's plaatsen in een logje, ook al is het een contest-log, toch anoniemer & veiliger is dan in de galerij.
Dus, voel je niet verplicht om mee te doen, al heb ik wel van 'wie A zegt moet ook B zeggen' .

Kan helaas al niet meer... :sad:
 
Zolang de uitkomst niet van te voren geheel duidelijk voor jou is of voor het einde niet aan je verwachting voldoet is, is de kans dus erg groot dat je afhaakt..Dat is wel de rode draad door jouw contestlog.
Dat je je foto´s niet in hebt gestuurd is jammer, maar dat je vaak je trainingen niet afmaakt of teleurgesteld erop terugkijkt is echt onnodig. Iedereen is weleens een periode niet sterk (slechte voeding, stress, ongeconcentreerdheid etc) maar de kunst is om dan toch met wat flexibiliteit tijdelijk met een ander doel te trainen (techniek of spieruithoudingingsvermogen)..Helaas is niet alles van te voren te meten, in te schatten of te beinvloeden, maar doorzettingsvermogen en het vermogen om teleurstellingen om te zetten in nieuwe doelen (beiden te leren!) geven je wel de kans om de uitkomst te manipuleren:D
 
Zolang de uitkomst niet van te voren geheel duidelijk voor jou is of voor het einde niet aan je verwachting voldoet is, is de kans dus erg groot dat je afhaakt..Dat is wel de rode draad door jouw contestlog.

Is dat waar het op lijkt? Dat is nog slechter dan ik van mezelf gedacht had. Maar aangezien ik de enige ben die in mijn hoofd kan kijken mag ik me toch proberen te verklaren aan degenen die alleen gedragingen kunnen waarnemen. Meestal met weinig succes. Maar ik kan het niet opgeven, of dat nu goed of slecht is...

Het gaat mij er niet om of de uitkomst voorspelbaar is ! (verdomme!) Ik probeer wel altijd om uitkomsten te voorspellen, dat is waar. Maar hetgene wat mij doet afhaken is niet de onvoorspelbaarheid op zich, maar de frustratie over mijn eigen falen. Ik denk niet dat mijn trainingen waardeloos zijn, maar dat ik zelf waardeloos ben. Etcetera.
Wat je ook wilt denken, denk niet dat ik wil dat alles voorspelbaar is en dat ik niet flexibel kan denken. Er zijn vast bergen mensen met vergelijkbare gedragsuitingen waarbij het dat wel is, maar daar wil ik nog niet mee op 1 hoop gezien worden al waren ze in feite allemaal beter dan ik.

Frustratie is pas echt een slecht excuus ik weet het. Als je geen zwakkeling bent moet je je daardoor juist laten motiveren om harder te werken. Alleen heb ik ook weer het idee dat ik harder faal naarmate ik meer geprobeerd heb en het nog steeds niks opgeleverd heeft maar aan de andere kant weet ik dat het niet proberen pas echt zwak is, dat je dan eigenlijk zelfs nog faalt om te falen. In mijn beleving is de zaak juist veel te voorspelbaar, namelijk het gaat hoe dan ook falen.

Mijn excuses dus voor alles, en verder is mijn afhaken tot nu toe altijd tijdelijk, als ik het even niet trek stop ik wel eens ergens mee maar als ik er nog enig belang in zie zal ik het altijd opnieuw proberen. Als ik bereid zou zijn tot definitieve opgave, en dan bedoel ik ook in het algemeen niet alleen mbt de training natuurlijk, dan zou ik me allang van kant gemaakt hebben. Ga me alsjeblieft niet vertellen dat ik een gebrek aan doorzettingsvermogen heb en niet tegen onvoorspelbaarheid zou kunnen. Ik heb zonder dat al meer dan genoeg slechte eigenschappen!

Toch had je vast goede bedoelingen met die post, en wat ik dan wel wil aannemen is "het vermogen om teleurstellingen om te zetten in nieuwe doelen". Als dat inderdaad aan te leren is dan zou dat iets wat ik zou moeten gaan leren.

Aan iedereen nogmaals excuses, toch bedankt voor steun en adviezen, en onthoud dat ik afgezien van deze contest nog helemaal niets definitief opgegeven heb!!
 
Ik bedoelde het niet helemaal zoals het klinkt, besef ik nu pas nadat het terug lees:(
Ik hoop dat ik je niet gekwetst heb want dat was wel het laatste van mijn bedoelingen. Ik vond het gewoon heel jammer dat je onnodig zo weinig vertrouwen in jezelf hebt en uit frustratie schrijf ik dan dus zo´n berichtje.
Dat je helemaal geen doorzettingsvermogen zou hebben geloof ik ook niet, maar het ziet er wel zo naar uit dat je doorzettingsvermogen op korte termijn het wat laat afweten. Zoals jezelf zegt stop je dan een poos om dan weer met goede moed en inzet door te gaan waar je gebleven was. Alleen doordat je stopt is het vaak onmogelijk om te verwachten dat je verder kan gaan waar je gebleven was..En het voorafgestelde doel is dan gewoon erg (of mischien wel te) moeilijk om te halen. Wat jij dan helaas ziet als een falen..Ik zou je zo graag meer zelfvertrouwen willen geven!! En soms natuurlijk gewoon een schop onder je kont..
Ik ga je in ieder geval niet meer lastig vallen met goedbedoelde maar waarschijnlijk slechtuitvallende kritiek.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven