AndroidHealthClinic

Maandag borstdag

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Training 10.000 berichten
Waardering
3.699
Iemand enig idee waarom dat nog steeds zo is?

Toen ik 30+ jaar geleden begon was het al standaard, maar ik ben er zelf jaaaaaaaren geleden vanaf gestapt, maar ook hier zie ik in negen van de tien schemas Maandag => borstdag.

Verklaring ? ? ? ? ? ? ? ?

begin van de week, rustige training? geen idee bij ons in de gym doet ook +50% borst op maandag, alleen daarom al doe ik rug, moet ik nooit wachten :p

Meeste beginners trainen borst graag het liefst. Misschien als een stok achter de deur om daadwerkelijk te beginnen met een schema :dunno:

ik begin ook altijd mijn week met borst. Als ik een schema maak plaats ook borst ook altijd op de 1e dag. Ik weet ook niet waarom ik dat doe

• Topic Starter Topic Starter
Zegt de term gehersenspoeld iemand iets :D :D

lol ja klotp wel beetje. ik heb vandaag borst gedaan

Maandag = Squatdag:D

maandag is voor mij schouder+tricep (dorian yates routine)

hoef ook nooit te wachten, heerlijk. :)

ps. DY routine werkt zeer goed bij mij, nog een heerlijk. :D

Denk dat het komt doordat men meestal borst eerst zet en maandag de eerste dag vd week is.
Maandag = schouderdag. :)

Hmmm borstendag :)

On topic: Hier ook borstjes trainen maandag :)

Ik denk maandag borstdag, omdat je dan de pijn in je borsten voelt> groei . Borsten hoef je het minst vaak te trainen.

Ik heb er nog nooit bij stilgestaan maar inderdaad 50% van de gaste in m'n gym traint maandag borst :P

Ik doe borst ook op maandag, ik heb het daarop gezet omdat ik borst een beetje als basisgroep van trainen zie. En benchpress als de basis oefening. :/ Kweet verder ook niet waarom maar die vul ik gewoon als eerste in als ik een nieuw schema maak. :P

Bij mij was dat vandaag :p

heb mijn schema volgorde wat veranderd
dag1:Benen en kuiten
dag2:Borst en Triceps
dag3: Interval training
dag4: Rug, lats en biceps
dag5: Schouders, traps en buik
dag6: Hardlopen!
dag7: rust!

Hoop dat dit me weer wat extra gains geeft... het blijft experimenten en naar de perfectie zoeken he :D

Mensen hechten het meest belang aan prestaties bij bankdrukken (kijk man ik heb 100 geduwd vandaag), daarom zie je deze groep op maandag. In het weekend slaap je uit en eet je goed, waardoor je verwacht op maandag veel te kunnen duwen. Mijn theorie daarover.

Mensen hechten het meest belang aan prestaties bij bankdrukken (kijk man ik heb 100 geduwd vandaag), daarom zie je deze groep op maandag. In het weekend slaap je uit en eet je goed, waardoor je verwacht op maandag veel te kunnen duwen. Mijn theorie daarover.

Dat is een zeer zwaar feit!
Je hoort nl niet veel beginners praten over hoeveel ze squatten ofzo...
De meeste mensen squatten niet eens :s ...

Terug
Naar boven