Ronson
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 10%
Train meestal borst op maandag omdat ik dat de leukste spiergroep vind om te trainen.
Men huidige trainpartner doet echter liever geen borst in het begin van de week omdat hij dan zijn rug niet goed meer kan trainen de volgende dag
.
Wisseling van de wacht dus, borst voortaan in op het einde van de week en de rest van de dagen wisselt naargelang het tijdbestek dat beschikbaar is.
Veel mensen houden zich gewoon aan hun schema omdat ze denken dat dat het beste is. Meer gewoonte dan een "wetenschappelijke" reden lijkt mij. Squaten lijkt mij ook meer een maandag work-out dan borst...
Men huidige trainpartner doet echter liever geen borst in het begin van de week omdat hij dan zijn rug niet goed meer kan trainen de volgende dag
.Wisseling van de wacht dus, borst voortaan in op het einde van de week en de rest van de dagen wisselt naargelang het tijdbestek dat beschikbaar is.
Veel mensen houden zich gewoon aan hun schema omdat ze denken dat dat het beste is. Meer gewoonte dan een "wetenschappelijke" reden lijkt mij. Squaten lijkt mij ook meer een maandag work-out dan borst...

(ik train fullbody).