altbus1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen hechten het meest belang aan prestaties bij bankdrukken (kijk man ik heb 100 geduwd vandaag), daarom zie je deze groep op maandag. In het weekend slaap je uit en eet je goed, waardoor je verwacht op maandag veel te kunnen duwen. Mijn theorie daarover.
Mensen hechten het meest belang aan prestaties bij bankdrukken (kijk man ik heb 100 geduwd vandaag), daarom zie je deze groep op maandag. In het weekend slaap je uit en eet je goed, waardoor je verwacht op maandag veel te kunnen duwen. Mijn theorie daarover.
Ik denk dat er veel denken als 't de rest van de week wa minder gaat heb ik tenminste mijn bench press al gehad.

sorry maar weekend is voor veel mensen juist een tijd van doorzakken in de late uurtjes, wat aankloten met voedsel en alcoholgebruik..
vooral de gemiddelde sportschool klant..

Dat ontken ik ook niet
hoor altijd mensen opscheppen 'hoeveel ze drukken' maar nooit hoeveel ze squaten, rowen o.i.d.
zelfde als biceps, is zo'n 'mode spier' die door elke nitwit als meest belangrijke spier wordt geacht
Zou er niet aan dood gaan maar toch, zal na een tijdje wel wennen..
.