Fitness Seller

Maandag borstdag

Bij is maandag Rug- of schouderdag. Borst doe ook ik al jaren niet meer op maandag omdat juist dan iedereen borst doet. En op de vrijdag zag je nooit iemand borst doen. Heerlijk om in je eentje bezig te zijn dan.

Voor mij is maandag benendag. Lekker knallen. En voordeel in de sportschool is dat het voor de meesten borstdag is. Dus het Squatrek is ontzettend vrij. Heerlijk. Keep up monday chestday.

Toeval zeker...

Ik zelf ga nu ook van maandag / dinsdag borstdag :o over naar morgen rug door vakantie.

maandag = verlofdag
En dan heb ik het meeste tijd, maandag doe ik Borst + triceps
En maak hier een uitgerekte training van
De overige dagen moet ik vlak na m'n werk gaan om 19u, en dan zit de Gym vol!
dus niet aardig om dan een langgerekte training te maken

Nou, het is weer maandagavond, en inderdaad zal de drukbank + peckdeck-fly machine de gehele avond bezet zijn.

Komt dat effe mooi uit dat ik tegenwoordig benen op maandag ingepland heb staan!

Squat
Romanian Deadlifts
Lunges
One leg Squats

zal wel komen doordat de meesten borst het belangrijkste vinden.
De eerste dag van de week ben je nog het meest gemotiveerd dus dan wordt er vaak gelijk de borst getraind. Maandag word meestal nooit een training over geslagen denk ik. Echter de rest van de week...

bij mij was het omdat toen ik voor het eerst uitleg kreeg over een split schema, die persoon tegen mij zij: doe borst buik / biceps triceps / rug schouders. en op die volgorde heb ik het ook gedaan. :D

nu is me schema totaal veranderd maar borst is gewoon op maandag gebleven.

ik doe borst ook smaandags omdat ik 2x per week borst doe, zo zijn mn borstspieren tegen donderdag al terug wat uitgerust.

Ik kreeg in het begin mijn schema van de fitness (was een serieuze man en niet de klassieke fitness instructeur) en dan was het maandag borst. Maar nadat ik meer begon te leren en zelf mijn schema's ben beginnen samenstellen heb ik het verplaatst naar dinsdag omdat maandag gewoon te druk is om borst te doen.

• Topic Starter Topic Starter
ik denk omdat het meerendeel van de mensen een volle borst willen/wouden vooral in de beginfase van het bb

en er dan vanuitgaand dat je op een maandag het meest uitgerust/hersteld bent kanje die maximaal pakken.
En niet moe zijn van het werken zoals later in de week! maandag is altijd mijn beste training of ik nou mn borst of benen train :)

Ik train elke dag borst, is dat slecht???

ik denk omdat het meerendeel van de mensen een volle borst willen/wouden vooral in de beginfase van het bb

en er dan vanuitgaand dat je op een maandag het meest uitgerust/hersteld bent kanje die maximaal pakken.
En niet moe zijn van het werken zoals later in de week! maandag is altijd mijn beste training of ik nou mn borst of benen train :)

Mijne ook! Daarom train ik benen op maandag. Een zware benentraining geeft de hoogste testosteron en groeihormoon waardes, heeft je bovenlijf ook wat aan!

Ik ook eigenlijk altijd maandag borst..

Maandag is BBB dag zoals ik het noem.. Borst/Biceps/Buik

Puur omdat ik na het weekend (rust) het heerlijk vind om op maandag te starte met borst en biceps. ;)

Maandag: BBB
Dinsdag: Benen/kuiten
Woensdag: Rug/triceps
Donderdag: rust
Vrijdag: Schouders/achterkant benen

Heerlijk!

H

Laatst bewerkt:
Maandag squatdag. Bij ons trainen de meeste borst op maandag.

Omdat je na een weekend rust en minder vol uitziet. Eerste wat je zelf ziet zijn borst/schouders/armen. Alle drie lopen vol bij borsttraining. Dus daarom traint iedereen op maandag borst :)

true, maandag ff lekker je ego opkrikken ;w

Ik vind triceps meepakken bij een borstdag lekker.
Dan zijn ze al aardig getraind met alle borstoefeningen.

Tja bij mij staat ook borst/biceps op maandag. Niet met een speciale reden, meer omdat er bij uitleg over splitschema's een verdeling stond met borst als eerst. Over 8 weken maar eens een nieuw schema maken met borst op een andere dag :P.

Terug
Naar boven