Fitness Seller

Maddie McCann, wie van jullie zag reeds de documentaire van Gonçalo Amaral en wat is jullie mening?

Peiling Peiling Zijn de ouders van Maddie McCann schuldig of onschuldig, of iets er tussenin?

• Totaal stemmers
    45
Ik verdedig nooit een moslim omdat die moslim is. Ik verdedig mensen als die onterecht aangevallen worden omdat ze tot een bepaalde groep behoren. Alleen idioten begrijpen het verschil niet;

En neen, de schrijffout is even erg, maar dat is niet wat het zo gênant voor je maakt. Het is gênant iemand op een schrijffout te wijzen terwijl je die zelf maakt.

EricR, doe je werk ernstig of laat het aan iemand anders over.
Aan de andere leden: niet iedereen zit te wachten op tientallen grappen of pogingen om grappig te zijn. Het topic was ernstig. Niet alles moet in het belachelijke getrokken worden.
Ik ga gaan slapen, want in tegenstelling tot velen hier, train en werk ik WEL.

u mad?:roflol::roflol:

ok boys, ik ga nog even naar la demence, trannies opscharrelen, morgen lees ik hier wel even verder :)

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Ik verdedig nooit een moslim omdat die moslim is. Ik verdedig mensen als die onterecht aangevallen worden omdat ze tot een bepaalde groep behoren. Alleen idioten begrijpen het verschil niet;

En neen, de schrijffout is even erg, maar dat is niet wat het zo gênant voor je maakt. Het is gênant iemand op een schrijffout te wijzen terwijl je die zelf maakt.
Doe jij niet hetzelfde door te zeggen dat iemand geen goed Engels heeft terwijl je zelf een fout maakt?

.

Laatst bewerkt:
Troll in denial, dat is wel een mooie eigenlijk, maar geef toe dit is een onderwerp dat het verdient om ov er te trollen. Zeker als ts een zeer opgefokt figuur is die al op de kast staat voordat hij een topic opent

.

Laatst bewerkt:
Troll in denial, dat is wel een mooie eigenlijk, maar geef toe dit is een onderwerp dat het verdient om ov er te trollen. Zeker als ts een zeer opgefokt figuur is die al op de kast staat voordat hij een topic opent

Het topic is op zich niet zo absurd als je wil laten uitschijnen. Je hebt je werk niet gedaan door het topic niet tijdig bij te sturen. Je hebt de regels niet toegepast.

Laatst bewerkt:
Ging je niet slapen, aller vrind?

Voor de rest: serieus? Stelletje kleine kinderen zeg..
MKkLpTS.gif

Ik schreef nergens jong.
Ik schreef "tuurlijk jongen", dus ik weet niet hoe jij aan die quote komt.

---------- Toegevoegd om 01:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:21 ----------

De volgorde speelt een rol, dus effe het topic doorlezen zou ik zeggen.
jij was de eerste die mij dom noemde, dus wat hij zei klopt, einstein:eyes:
Ook weer een foute weergave van de feiten. Wat ben jij toch een klapmongool.
Een burgerlijk ingenieur met een gebrekkig oog voor detail. Dat kan nog interessant worden.

zie hierboven, jij was ook de eerste die met een foute weergave van de feiten kwam:eyes:

.

Laatst bewerkt:
heb wel wat beters te doen, maar dit is vrij vermakelijk

heb jij niets beters te doen dan hier te posten?

puber ben ik al niet meer, helaas, wel leuk geprobeerd!

Het onderwerp is zeer absurd net zo absurd als 9/11 complotten. Smadelijke aantijgingen die nog wel eens een staartje kunnen krijgen voor de schrijver

.

Laatst bewerkt:
We hadden het over het wijzen op schrijffouten, niet over het dom noemen. Er is een verschil maar aangezien jij details blijkbaar niet belangrijk vindt begrijp je het verschil niet. Bouw aub geen bruggen of er zullen veel doden vallen.
het een gaat over in het ander liefje.

en je hebt mn edit gemist
zie hierboven, jij was ook de eerste die met een foute weergave van de feiten kwam:eyes:

wat jou dus volgens jouw logica ook een klapmongool maakt

maar dat wisten we natuurlijk al langer dat jij dat was:o

Ga je nu al mijn posts gaan lezen? Heb jij echt niks beter te doen?
En als je ooit man genoeg wordt om een goede vader te zijn, dan zal je zien dat je de snoep van je kinderen overal zal vinden. Puber.

Nu we toch over fouten bezig zijn..

Terug
Naar boven